Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Minule som bol svedkom toho, ako jedna mladá pani svojej užasnutej priateľke rozprávala, že na západe jazdia nízkopodlažné električky, ktoré sa pri jazde tak nenatriasajú a neškrípu. Nemal som odvahu pokaziť jej deň a povedať jej, že tie neduhy závisia hlavne od trate a nie od vozidla 🙂
Reply on: Sarko #1429:
Takze vyosenie? Nech je to cokolvek, 517 sa fakt velmi trasie. A cestujuci sa trasnu s nou.
Reply on: Peter #1426:
no neviem či to bol ten istý, ale jedného opitého som z 1018 pri poliklinike, jednu jazdu pred tým "vykázal" (vo vozidle spadol) ?
Reply on: Nodes #1417:
Proste, ze to ma muchy, ktore treba vychytat (t.j. popracovat na tom aby sa odstranili, nieco ako M$ Windows - s kazdodennymi zaplatami na hocico ;)/
Reply on: balky #1428:

Keďže podvozky zostali v DPMK a opravovali sa vo vlastnej réžii, ja naopak predpokladám, že ide o vyosenie kolesa a zrejme nie jedného... S #517 natriasa tak, ako natriasalo aj predtým a to isté mi potvrdil aj pôvodný "majiteľ" vozidla ešte spred reko vozidla.
Zda sa, ze ludia, co sa viezli NP KT, maju dovod na oslavy, pretoze zazili nieco mimoriadne-nevsedne a vzacne.Vcera som mal prilezitost a zviezol sa 517. No bol som sklamany. Sedel som v B casti pri klbe a cela cast sa triasla-nadhadzovala (predpokladam plosky na okolesniku-tesne po rekonstrukcii som neuvazoval s vyosenim kolesa).Potom som sa presunul k zadnej kabine, nech si ju obzriem.Ako som stupil na urcite miesto za kabinou, pravdepodobne vibracie zapricinili, ze zo spodu zacalo nieco klepat. Maximalne sklamanie.
Dnes predpoludnim bol vonku meraci voz. 351+350 uz tiez vonku, na l.c. 9.
Dopravak: 1018 nemal poobede poruchu ale taku nehodu. Zrazil ho jeden na mol opity muz. Ked trolej prichadzal na zastavku pri poliklinike vychod, ten muz chcel nastupit ale sa potkol a hlavou vletel do bocnej steny iduceho treljbusu. Takmer skoncil pod kolesami. Ale aj tak utrpel nejake poranenia a musela ho odviezt sanitka.
517 už premáva.
Dnes na poruche s nejakým "bugom" aj KT8.RN2 #517...
10.5.2004 (pondelok)

L71 - 1001, 1004, 1008, 1011, 1013, 1020, 1003z

L72 - 1005, 1007, 1009, 1010, 1018, 1019

L70 - 2003a, 2005, 2006b


t1018 - mal o 13:30 poruchu a tak jednu jazdu Lingov - Myslava vynechal, ale už je to okey

Dnes ráno na výhybke pri Mlynskej Bašte bola porucha - trolejom vyskakovali zberače (opäť to nejaký vodič prepískol rýchlosťou ? )


Nová reklama na t1008 a t1011 na DIABOLSKÉ HUSLE (nalepené su po pravej ruke vodiča - otras ? )
Reply on: Nodes #1419:
No ja by som skôr povedal, ako sme sa o to starali, v takom stave to máme... Je tam väčšina pôvodných vecí, ktoré sú len opravené+obnovené nátery.

Re #1421 tbus: Aký má súvis EÚ s vyraďovaním? Tak ako sa vyraďovalo predtým, tak sa vyraďuje aj teraz a bude aj v budúcnosti.
Reply on: A #1420:
Osvetovy DP, aspon ze si vsimli ze sme uz v EU ? No aj vdaka EU teraz vyradujeme. ?
Preco tie vlajky na celnych sklach?
Reply on: Sarko #1418:
Ake napr.? PS: Co sme si objednali, to mame.
Nodes: Bug je anglický výraz používaný v počítačovej terminologii a znamená to programová chyba. No a naše NP KT8 tých "bugov" vykazujú viac ako dosť...
SARKO + eMareq: Vysvetlite mi, prosim, pojem "zabugovana". Vdaka. ?
Reply on: Sarko #1415:
Dnes som si opat uzil nizkopodlaznej 521 na L9 v podani 374-375 😉 🙂
5101: 517 je furt na L7, aj dnes.
Nevie niekto na akej L. je 517-stka?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement