I keď to veľmi nesúvisí s MHD, oznamujem, že sa stala DN Škody Octavia a iného osobného automobilu, ktorý sa prevrátil na strechu na kruhovom objazde na Mlynskej Bašte. Autobusy smerujúce na ŽST a Nám. Osloboditeľov cez Mlynský náhon môžu mať malé meškanie.
No premňa osobne by bolo logickým riešením dať na výjazd z vozovne označenie podľa trasy čo je určite pre cestujúceho väčšia informačná hodnota... napriklad vozovňa -> žel. stanica linka 6 (aj keby išiel naozaj na L3), vozovňa -> Loky - L9 a podobne ...
To označenie má význam pre cestujúcich, nie pre jedného inžiniera čo to vymyslel. Inak neviem či sa výjazdy z vozovne zoficiálňujú, ale zatiaľ som nepobadal nejakých cestujúcich v týchto spojoch. Možno sa to zavedie, čo by bol správny krok. Podľa mňa to je logické, že vychádzajúce spoje treba nejako rozlíšiť a označiť. Či radšej tma a naj každy zna...
Na nočákoch som zase pobadal, že na prednom ďispleji sa poz "železničná stanica" ukazuje centrované "- okružná linka -"
Na #534 sa už dlhšie vyníma predný vnútorný (možno aj zadný vnútorný) displej, ktorý ukazuje iba 1/3 textu. What's wrong? Ďisplay BUSE or EMT(r)EST at all? And when will be error corrected? Never?
Páni, ja neviem, nad čím sa tak rozčuľujete...To chcete aby bola súprava z vozovne označená ako? Hm? Myslím že s Emtestom je to vymyslené dobre...Vobec to nie je matúce, Výjazd z Vozovne a smer. Čo je na tom nepochopiteľné? Čo sa týka bľašaných tabúľ, tak dajte nejaký návrh. Ajtak ten spoj, čo robí výjazd na linku nie je v CP, čiže pre ľudí je nezaujímavý sám o sebe.
6011: 525 ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
elektrickar
7: 362+356, 509
9: 361+414
12: 3531, 3523, 3533
30: 3530