ta politika sposobila to ze 5221 je odstaveny na prevodovku pravdepodobne az do septembra, a vodic 4088 keby si sam seba menej obzeral v zrkadle a viac sledoval teplotu dal vozu 100 stupnov.....ani nepostrehol ze mu vytlacilo vodu.....co to za amaterov nabera DPMK...sa nestiham diviť ?
to ta super politika čo je v mode teraz v DPMK , vodiči ošalte sa , každy den iný voz , ved tie vozy trpia neskutočne , ked sa za mesiac na nich vystrieda 25 vodičov . to tý mantaci z DPMK nechápu? Len tak ďalej PANI vyštudovaný , držím Vám palce , pride deň ked nebude pojazdný ani jeden voz . Potom sa pobavíme ☺ ☺ ☺
4082 je v Saci odstaveny, tesnenie pod hlavou motora je prepalene.....vyborne saca, vyborne.....dpc ta kazdy jeden klbak tam uz polozili do kolien
4082 - prepalene tesnenie pod hlavou
4092 - prasknuty blok motora
4093 - prasknuty blok motora
4203 - kľukovy hriadel
3004 - prevodovka
5 klbakov a kazdy jeden uz bol resp. je dlhodobo odstaveny...za posledne necele 2 mesiace zlozit 5 vozov do kolien, je fest sila, DP by si mal vo vlastnom zaujme dat pozor na Sacu.....hajzlov jednych..... ? ? ?
Osobne som mal šťastie byť tam, okolo 9:50 pustili prúd a potom odišli súpravy preč, zaujímavé bolo že prvá súprava ktorú to postihlo co stála na moste VSS a ľudia boli normálne vo vnútri. čakali. Všetky súpravy čo tam čakali nebudem písať, ale bolo ich dosť.
RDZ 50