Nodes > Skor by ma zaujimal lak na 629. To by bola suprava cervena-kremova + zelená-biela. Ale tomu neverím. Možno sa zeleno-bielej dvojičky dočkáme v podobe 610+611.
No ale v pohode, aspoň vieme porovnať a skontrolovať, ak by niečo nesedelo. Zadelenie sa pripravuje aj na niekoľko dní vopred a nemusí zodpovedať na 100%. Čo sa týka električiek, tu sa síce tiež robí zadelenie na niekoľko dní vopred, ale štýlom "služba: výber a)/výber b)/výber c)" a "nehodiace sa preškrtnite...". Samozrejme, koľkokrát sa stane, že sú prešktrnuté všetky 3 možnosti a ručne je dopísané to "vyvolené" vozidlo... ?
Dopravné nehody: 28.02.2004 – Osobné motorové vozidlo (OMV) EČV KE-032AF o 14:40 premávalo v smere zo Št. Lokomotívy a na križovatke Komenského-Hlinkova vodič nedal prednosť pri odbočovaní vľavo. Škoda na #627 1.000,- Sk, na OMV 50.000,- Sk. Zdržanie dopravy od 14:40 do 15:10.
29.02.2004 – Horelo vozidlo #501, služba 09031, na zast. NMM. Privolaný HZ (hasičský zbor). Horela elektroinštalácia pod kĺbovou časťou vozidla. Použitý HP (hasiaci prístroj) aj z vozidla 389, v 501 nefunkčný HP.
Re #1012 Sarko:
Ešte jedna oprava, pri L22 má byť správne označenie služby druhého kurzu "22-2" (nie 20-2). Dúfam, že sa z toho každý vymotá, z časových dôvodov som to písal veľmi narýchlo. Keby niečo, pýtajte sa a opravujte... ?
Tak ako Sarko pisal ohladom tej L40, v skutocnosti to mala byt L39 (napr. vcera 39011-2), lenze DP mal uz v zalohe natlacene CP L40 (tak by musel vyrabat nove s hlavickou 39tky). A na tie 4 kusy CP sa mu to viacej vyplati, ako vyrabat nove.
Sarko
2-1: 367/výmena za 403//poobede 403, 2-2: 604, 2-3: 387, 2-45: 394+395//poobede 359
3-1: 417, 3-2: 386, 3-3: 389, 3-4: 607, 3-54: 349+352//poobede sa nevypravuje, 3-65: 378+379, 3-74: 370+371
4-15: 528, 4-25: 398+399, 4-35: 614+615, 4-45: 618+619, 4-55: 500, 41-1: 388, 41-2: 605, 41-35: 364, 41-45: 613
5-1: (D60) 525, 5-2: 536
6-1: 400+401, 6-2: 380+381, 6-3: 356+357, 6-4: 369+368, 6-55: 538
7-1: 374+375, 7-2: 421+422/výmena za 412+413//poobede 421+422, 7-3: 351+350, 7-4: 361+414, 7-55: 423+424
9-1: 415+416, 9-2: 372+373, 9-3: 382+383, 9-4: 512, 9-5: 608+609, 9-6: 392+393, 9-75: 408+409/výmena za 406+407/výmena za 404+405//poobede 404+405
(záloha) 43-1: 509, 43-2: 513
(R) 46-1: 508//poobede 617, 46-2: 523//poobede 626, 46-3: 530//poobede 402, 461-15: 390+391, 461-25: 620+621, 461-34: 624+625//poobede sa nevypravuje, 461-45: 535//výmena za 362+363, 461-55: 376+377, 461-65: 622+623/výmena za 396+397//poobede 396+397, 461-75: 602+603//poobede 410+411
(Zjazdnosť trate) 83-14: určí majster, 83-24: určí majster
(Rôzne) 80-14: , 80-24: , 80-34: , 80-44: , 80-54: , 80-64: (neuvedené)
–––––
Dodatočne opísané zadelenie (výprava) za deň 29.2.2004 (nedeľa):
(Zjazdnosť trate) 83-14: 380+381 (nie 392+393!), 80-14: 528 (nie 83-24!)
(Rôzne) 80-14: 528 (zjazdnosť trate), 80-24: 535-stiahnutie poruchy, 80-34: 528-výmena vozidla, 90-32: poobede výmena 402 za 387
(Brúsenie koľajníc) 82-14: 112 (brúsenie), 82-24: 112 (brúsenie)