To ani nie je tak neschipnosť DPMK prispôsobiť odchody, ako požiadavka MČ na odchody v tých istých časoch. A keď už musia ísť dva naraz, tak načo majú oba zastavovať na Pereši. A L38 teda poloprázdna určite nejazdí.
Hm, mne sa to nezda az take stupidne. Aj mna totiz vie poriadne nastvat, ked stojim na zastavke, drkocem zubami od zimy a popri mne prefici vykurena expresna linka s tromi cestujucimi.Je pravda, ze sa to tykalo len mestskych L5x,L52 bola vynimkou,vzdy v nej bolo viac ludi. Ale ked uz ide cez tie mestske casti, preco tam naozaj naspravia zastavky na znamenie?
Co sa tyka L25 a L38 a ich CP v rovnakom case, je to znova neschopnost DPMK, ze nevie tie casy prisposobit.Ved na ne nie je nijaka naveznost a kludne by mohli L25 posunut cas odchodu.Z V.Opatskeho by im to mohlo byt jedno, ze im bus ide o 30 minut neskor.
Na hlavnú stránku som dal info o zmene na L38. Čestne sa priznám, že som si doma nevedel vybaviť, či "nezetkové" spoje L38 stoja alebo nestoja na Ľudvíkovom dvore. Do novinky som teda túto zastávku neuvádzal, nech to vyzneje, že zastavujú. Zajtra si pozriem znova oznam, ak nebodaj nestojí ani na Ľudvíkovom dvore, tak to rýchlo opravím
Inak, zmenu na L38 som privítal, zdá sa mi logická a vždy som bol proti odexpresneniu L52. Teraz sa nám v praxi L52 vrátila, len s novým číslom neexpresnej linky. O to viac ma však šokoval článok vo Večerníku (viď hl. str.), že Perešania proti zmene protestujú. Že vraj chcú písať petíciu.
Žlč vo mne okamžite zovrela. Oni sa zbláznili?! To im tak chýba L38, ktorú si poriadne ani dva mesiace neužili? Veď L52 tam nikdy nestála a okrem toho s L25 jazdí v tej istej časovej polohe! Tak nech nevykladajú také báchorky, že sa nemajú jak dostať do Šace. Toľko ich zase z Pereša do Šace necestuje. Aj tak, čo majú z dvoch spojov v rozpätí 5 minút? Takto je to logické - kým L25 jazdí do Šace, L38 na Pereši nestojí. V čase, keď L25 končí na Poľove, L38 na Pereši stojí. Čo prepánajána chcú?
No Vlado, teda, to sa Ti ako s tym prstom podarilo... 8-/ Na to sa musim ist pozriet. Jedine s novymi Irismi som sa neviezol, ale ani mi nechybaju, navyse, premavaju mi tu popod onami na L20, tak oni si ma najdu same... Ale ruky dam od nich prec '-).
Dnešnú "sympatickú" prestávku medzi hodinami od 12.20 do 15.55h som využil na zisťovanie jazdných dôb na jednotlivých linkách (ako obyčajne) + hľadal nové busy.
Na L29 som "zabil" hodinu a pol, aby som zistil, že tam nejazdila. Keď som popoludní stretol na Furči Furčana ( ), povedal mi, že ráno bola na L15, ale že vraj mala nejaké problémy s dverami či čo, tak ju stiahli
Na L20 som našiel nové Karosy. Ja som mal tú česť odviezť sa s 5242. Bolo príjemné, že hlásila zastávky (najnovšia verzia BUSE, ktorá sa mimochodom, nejako rozmáha). Počul som hlásiť aj také, čo som doteraz nepočul, napr. Myslava - Myslavská 87 (fakt, stupídny názov zastávky ). Nemilá skúsenosť však zostane zapísaná v spomienkach mojej nervovej sústavy. Zaujali ma nové okná a trochu odlišná časť vetracích častí okien. Teraz nie je okno rozdelené na 3 časti (2 pohyblivé + 1 nepohyblivá), ale len na 2 časti (obe pohyblivé). Jedna polovica okna, čiže jedna sklenná tabuľa už bola pootvorená, no ja som si to nevšimol a pokúsil sa otvoriť okno z opačnej strany. Najprv mi to nešlo, tak som potiahol, a prstom parádne narazil do viac dovnútra umiestnenej sklennej tabule. Prst ma tak sakramentsky bolel, že som v prvej chvíli myslel, že sa rozplačem. Od "nehody" prešlo už 8 hodín, ale prst ma ešte stále bolí a lokálne černeje Nuž, Karosáci mohli vymyslieť vetráky viac "blbu- a úrazovzdorné".
Malinkou útechou na boľavý prst mi bolo vzhliadnutie upútavky na 10. výročie trolejbusovej dopravy v KE (videl som po prvý raz) pred zastávkou Dom umenia. Je to veľmi podarené a páči sa mi to.
Na dni otv. dveri som si vsimol, ze tam ma ten 186 kW motor. Myslim, ze to je o 1 kW viac (mozno menej) ako ma Irisbus.
Bol som sa povozit na 5101, ale vodic s nim isiel, ako s nakladom krehkej keramiky
Vobec som si neuzil ten motor... A isiel som dnes 3526, ale aj ten isiel veeelmi opatrne... Este by som rad zachytil nove Irisbusy. Preco vsetko dali na 29-ku???
Chalani, pozistujte, co to ma ta nasa 5101 za motor. Pokial ma DAF, su iba dve moznosti:
- DAF PE 183C1 s 186 kW, 9,186 l
- DAF PE 228C s 231 kW, 9,186 l
Ja mam pocit, ze na 12m bus bud taha s vykonnejsim motorom, ale moze to byt subjektivny pocit. Je mozne aj, ze len vodic skusal jeho akceleraciu .
Vidis, my sme si predstavovali, ze chodite kazdy den do parlamentu, na urad vlady a na ministerstva, zatialco vy chodite kazdy den do roboty, aby my sme mali co jest, kedze robotu nemame
Toto je typicka reakcia Bratislavcana... A to z pol miliona ludi, ktori su denne v BA je skoro tretina mimobratislavskych. Nehnevaj sa, ale takisto sa k tomu nebudem vyjadrovat, politika na stranky MHD nepatri.
Konecne som si po dlhsom case prisiel na svoje a zajazdil si na T6-ke . Najprv som si to rozfofroval na rychlodrahe az na 75 km/h, no vo vytrzeni som prehliadol usekovy delic (i ked len na 1. stupen) a takisto peressku vyhybnu, ktorou som nechtiac prefrcal viac ako 60 km/h . V meste sa uz trochu smykalo, takze pri zimnom stadione som musel pouzit kolajovky, ale zastavil som presne . Cestou spat som opat chytil sekciu, ale znova len na 1. stupen. Dobry vodic by asi zo mna nebol...
Vladimír: Nie, len vy si to celé na východe predstavujete tak, že 450.tisíc bratislavčanov chodí každý deň do parlamentu, na úrad váldy a na ministrestvá a presviedča úradníkov aby bolo všetko v BA. Tak to sa teda hlboko mýlite. My vás proste vydíme ako čiernu dieru na prachy a chcem sa tu mať lepšie. Chceme mať lepšiu MHD, cesty, parky, plavárne,...
Radšej túto tému skončime. V mnohom, čo si napísal, sa s Tebou hlboko nezhodujem, ale nechcem vyrývať. Osobne si však myslím, že o problémoch východu nemáš ani len hmlistú predstavu.
THE END
Sarko: A to má na tých investoroch zarábať. Ja by som im tie pozemky dával aj za korunu za hektár ak vytvoria aspoň 200 pracvných miest a udržia ich 5 rokov.
A v čom nezvldála Bratislava svoju úlohu mladého hlavného mesta? V Tom, že vyčlenila prachy na také spojenie. V tom, že si uvedomuje potrebnosť spojenia východu so západom a je jedno, či to pôjde cez SR alebo Maďarsko? V tom?
Sarko: Tak neviem, či by bolo logické stavať dialnicu od Košíc do Bratislavy. Asi by to nemalo žiaden účinok, pretože investora by nezaujímalo to, že niekde od Ke po Poprad je dialnica ak sa sňou nedostane ďalej. Je logické, že sa stavia od Bratislavy smer východ. Okrem iného ide sa staviať rýchlostná komunikácia od Košíc po Maďarské hranice a spojenie bude cez Maďarsko. Mala by byť hotová do dvoch rokov.
A v čom je BA centralistická. To ako ministerstvá a úrady majú byť rozložené po celom Slovensku a tak. Tak si to predstavujete? No len vám pripomeniem, koľko východniarov máme v parlamente a vo vláde.
Re #892 Vladimír: Samozrejme má byť v záujme štátu aby bola dialnica od západu až po východ.
Ale viem si predstaviť inú situáciu. Keď BSK vytvoril kanceláriu v Bruseli a ponúkol ju ostatným samosprávnym krajom k užívaniu. Potom Prešov i Košice hrdo vyhlásili, my nepotrebujeme Bratislavu, vytvoríme si vlastnú kanceláriu a pripojili sa k nim aj ostatné kraje. Do teraz sa tak nestalo, len KE sa umúdrili a začali bratislavskú kanceláriu využívať. Prešov nie. Nemyslíš si, že tu je hrdosť výslovne pi.ovinou. Okrem iného jedna kancelária pre 8 krajov výde jedného lacnejšie ako keby ju mal financovať sám.
Rovnaké podmienky boli v roku 1993. Keby vtedy prebehla FD, tak dnes by ste nemali žiadne prachy. Pretože by sa nič nezmenilo, tu by sa produkovalo a vy by ste nežili z Bratislavských prachov. A nesúhlasím s tým, aby Bratislava prichádzala o svoje prachy ďalších 20 rokov, kým nás v trvobe HDP dobehnete a kým sa podmienky vyrovnajú.
Re #891 Nodes: No neviem, či by sa im oplatilo odísť. Investovali do strojov a iných zariadení. Zamestnávajú 16.000 ľudí, ktorí majú 13. a 14. plat, podiel zo zisku a iné výhody. Je to vždy lepšie ako Rezešovo tunelovanie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
J