Reply on: Terepin #85962:
Lenže s tým predĺžením by súviselo aj naviazanie spojov L28 na prestup na Važeckej (či už na električky alebo L19) z Krásnej a zároveň to skrátenie L52 len po Námestie osloboditeľov, čím by sa ušetrili km. Je nepochopiteľné, že vždy raz v hodine cez voľné dni idú obe linky niekedy aj spoločne od Jazera až po Palackého. Proste takéto veci by sa mali eliminovať čo najviac aj u iných liniek. A dá sa to, len to treba chcieť.
KVP23
1. Zrušiť linku 18 mimo špičky, 12 presunúť na Watsonovu
2. Nevidím dôvod 2 liniek do KNV, preto by sa mohli zlúčiť linky 20 a 31 (Pereš - V. Opátske) a konečne zaviesť priamy prechod z Pereša do Lorinčíka
3. Linku 19 predĺžiť po Važeckú, 28 po Napájadlá a 52 skrátiť po NO
4. N3 po Luník 8 s predĺžením vybraných spojov do Šace
5. N4 ako linka 16 po Železníky s predĺžením vybraných spojov do Barce
6. 1 po Amfiteáter, 6 po NMM, 9 na Havlíčkovu
7. Pre 55 ako „zrýchlený spoj“ (aktuálne obsluhujúcu všetky zastávky) zrušiť zastávky Sokolovská, Pri hati a Postupimská
8. Predĺžiť interval linky 35 mimo špičky na 60min a na úrovni Slovnaftu zriadiť novú zastávku linky 15 v smere na Furču, kde by ľudia novozriadeným chodníkom/schodmi vedeli prejsť k Shopboxu a následne na Zelenú stráň