Úplne s tým súhlasím. A opakujem, keby naozaj chceli pomôcť sociálne slabým ľuďom v Krásnej, namiesto nepremyslených návrhov bezplatnej L28 stačilo by trasu súčasnej už bezplatnej L37 natiahnuť do starej časti obce, kde prvé vhodné miesto na otočenie je 5 min. od Važeckej. (Príspevok #85735, prvá popisovaná trasa.) Novšie časti Krásnej (postavené od 70.-80. rokov) už nie sú o sociálne odkázaných obyvateľoch.
Pozeram diskusiu s kandidatmi na primatora KE - ten Dzunko, to co je za figurku? Ze elektricky su zastarala vec, ze nemaju vo svete uz ziadnu buducnost a treba ich zrusit.
Zastávkové displeje majú tuším v sebe nahratý cestovný poriadok + ešte komunikujú s vozidlom (úprava času v závislosti od meškania). Ak sa komunikácia preruší (resp. ani nezačne), tak tabuľa pracuje s tým, čo má nahraté. (Teda aspoň tak mi bolo yo fungovanie vysvetlené)
Je otázne, či dispečing vie diaľkovo z nej nejaký spoj vynechať.
Tak dnes ráno to už malo lepšiu vypovedaciu schopnosť. Opäť zobrazovalo L72 o 3 min., 2 min., 1 min., ALE zároveň s odpočítavaním minút bežal v spodnom riadku oznam, že ten spoj z prevádzkových dôvodov nepríde. A ani neprišiel. Potom zrazu ostali na displeji dve 15-ky pod sebou rovnako o 2 min., čo som najprv považoval za chybu, ale naozaj prišli dve 15-ky za sebou. Takže kvalitné informácie a kvalitná MHD.
Veľmi sa mi tiež páči, ako sa DPMK zapojil do ETM, a to spôsobom, že "upriamil pozornosť na výhodnú cenu ročného lístka" (ktorá mimochodom platí už od januára). Krásne. Mohol radšej upriamiť pozornosť na garantovane nevypravené spoje.
Vedel by mi niekto vysvetliť princíp zobrazovania dát na zastávkových displejoch? Pokiaľ viem, mali by ukazovať reálne dáta. No napr. na Zupkovej bežne zobrazuje aj spoj, ktorý nepríde. Napr. dnes L72 na displeji o 3 min.... o 2 min... o 1 min... nakoniec nepríde nič, spoj vynechá a po chvíli z displeja zmizne a je vymalováno. To prečo sa tvári, že ten spoj sa približuje, keď vôbec neodišiel z Lingova? Takto to je skôr dezinformačný systém ako informačný...
A ešte otázka - je predpoklad vynechania tých istých spojov ako dnes po celý týždeň? Aby sa človek zariadil... Vďaka.
Hej, je tam niečo podobné. Znalci nám hádam povedia, prečo to je takto vymyslené.
Ale viem o vodičovi, ktorý keď v jednom období robieval na L7, keď sa počas jazdy trochu zamyslel a preto sa nechtiac prepol na "autopilota", tak v smere na sever stál na obidvoch zastávkach RaStaMesta. Aj sám mal z toho srandu, keď si to vzápätí všimol, ale bral to športovo. Prekvapené boli skôr pohľady cestujúcich. A že občas to niekto naozaj využil a vystúpil.
Pozerám CP linky R5 a zaujala ma poznámka, že vynecháva zastávku Krajský súd..Aký je dôvod? Veď električka tadiaľ aj tak musí prejsť, hlavne ak iné zastávky na trase nevynecháva
V pohode... podľa mňa by tiež až dve linky nemuseli byť bezplatné.
Osobne si myslím, že pri veľkých zmenách (nejde len zavedenie bezplatnej L37, ale čokoľvek, čo sa vo veľkom zafixuje mentálne alebo fyzicky), keď sa začne zo zlého konca, už je ťažko priechodné to prekopať, keď sa časom aj nájde lepší spôsob, aj keď je bez dodatočných nákladov. Prostí ľudia začnú prirýchlo nadávať na chaos a nekompetentnosť.
Naopak, v mojom remesle programátora platí, že nie je hanba zmazať celé sekcie kódu, ktorý som písal celé dni, ak sa príde na to, že som tam niečo nedomyslel. (Bojí sa toho iba amatér. Iste, nehovorím o situácii, keď sa blíži termín, prerábať nie je čas a treba to dočasne len zlepiť lepiacou páskou. )
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
5
A ešte otázka - je predpoklad vynechania tých istých spojov ako dnes po celý týždeň? Aby sa človek zariadil... Vďaka.