prosim vas mozem dostat relevantnu odpoved preco vo vacsine busov je vypnuta klimatizacia? naco tam je pre srandu? clovek sa ide uvarit v tých vozoch častokrat.
Podľa môjho názoru, ak ste to nedokázali pred otvorením dverí a nemáte pripravenú a nabitú BČK, možete sa s tou električkou rozlúčiť. Ja som mal ten istý problém, keď na zastávku prišiel autobus celkom bez QR kódov, takže rozumiem tomu.
Pri ďalšej ceste do mesta doniesol som svoj podnet pekne do podateľne DPMK na Bardejovskú a za 2 dni mi hovorkyňa pani Petrušová poslala e-mail, že kódy už dolepujú. Takže aj tú vašu otázku by ste mohli tam poslať. Nie že by o tom snáď nevedeli, ale feedback od cestujúcich je feedback od cestujúcich a snažia sa na neho reagovať a odpovedať.
Dovtedy asi ostáva improvizovať. Buď to na vlastné riziko risknúť, kúpiť v tej appke obyčajný lístok a 90 sekúnd (kým začne platiť) sa trochu potiť, či nepríde revízor... alebo (toto je bezpečnejšie) si pozrieť spoje 2 minúty pred príchodom k zastávke a ak niečo má čoskoro prísť, hneď si kúpiť lístok. Osobne by som vám na to asi odporúčal aplikáciu CP (Cestovné poriadky) https://www.google.com/search?q=aplik%C3%A1cia+cp. Nainštalovať si ju do mobilu – nechodiť na tie CP cez webstránku. Appka sa obsluhuje rýchlejšie ako webstránka a má niektoré dobré vychytávky, napríklad zastávku určí podľa vašej polohy alebo ponúka tie zastávky, ktoré ste naposledy hľadali alebo môžete mať uložené obľúbené spojenia, teda všetko zvládnete rýchlo a často úplne bez písania názvov zastávok.
No a čakať na nápravu stavu na tých električkách
U nás značky otáčajú opilci a fetky. Teda otočená značka u nás stále zostáva v platnosti, pričom pre danú vec existuje porozumenie okolia, že niekto "len" nebol príčetný, ale že to nevadí, to sa mnohým deje bežne.
Súhlasím s tým, že klesajúce diaľničné rýchlosti 100-80(-60) zaberajú aj 200-300 metrov každá a preto spomalenie trvá aj kilometer. Musíme to robiť preto, aby stihli zareagovať aj vodiči, ktorí píšu na mobile alebo kamionisti, ktorí pozerajú film.
Napríklad aj včera na D1 a to nebol ani prejazd do protismeru, len do zúžených pruhov. V CZ som tuším 60 v šikane ani nevidel.
Inak značky netreba ani zakrývať, stačí ich otočiť. Ale asi sa to nikdy tak nerobilo.
Ale meraju, len to bude na objektivnu zodpovednost, zakazy zvyknu riesit za krizovatkou. Mohli by konecne existovat aj usekove merania napr na Watsonke a dalej na SNP ci na Opatskom. Najvacsi nesvar na Slovensku je ale nezakryvanie znaciek, ak sa na stavbe nepracuje a nechaju tam aj tak 30 okolo daneho miesta, pricom tam nikto nepracuje.To netusim, kde si videl, zeby na Slovensku bola 60 kilometer pred prejazdom, ano byva 100 potom 80 a prejazd 60/40 zavisi od miesta.
Na Slovensku sa vždy razila zvrátená teória "dáme tam 30 aby jazdili aspoň 50". Potom to každý aj tak rešpektuje, že si tých 20 pridáva automaticky.
Prečo na slovenskej diaľnici musí byť pred prejazdom do protismeru kilometer vopred šesťdesiatka, keď v CZ stačí 300 metrov vopred osemdesiatka, pričom sa v CZ tie prejazdy robia ostrejšie?
Je viacero prípadov v KE, kde PZ SR by mohla pekne zbierať peniažky na nedodržiavaní pravidiel cestnej premávky, ale nerobí to. Kto vie prečo... Bananistan tu máme už dlho.
Dopravné farizejstvo: načo na Slaneckú dávajú 30 km/h, keď aj vodiči busov tam idú 50? Zrušme tých 30 a každý bude spokojný. Alebo na ne dohliadajme. Teraz je to stav, kedy sa niečo nastaví, lebo predpisy nepustia (šírka vozovky atď.) ale aj profesionálni vodiči, aj samotní policajti na to vôbec nedbajú a jazdí sa bez problémov 50. Tak potom treba nájsť odvahu prehodnotiť projekt dopravných obmedzení a tie značky odstrániť. Buď tam tie obmedzenia naozaj treba a nech sa vymáhajú, alebo nech sa odstránia. Lebo potom nám z krajiny vzniká bananistan, kde sa niečo predpíše, ale každý vie, že to neplatí. Nezmyselné príkazy treba radšej zrušiť, než ich kompletne ignorovať (vrátane ignorancie samotnými štátnymi orgánmi). Takýmito nezmyselnými nariadeniami sa vysiela správa, že štát iba robí divadlo a v skutočnosti všetko funguje inak. (Iba že by sa jednalo kampaň na podporu Ukrajiny. U nich štát a právo celé roky funguje presne tak. "Potrebuješ pár samopalov Serjoža? Mám známeho policajta a ten má kamaráta vojaka a on ti predá. Ak chceš väčšie množstvo, treba ísť cez ľudí na úrade guvernéra oblasti, mám tam kontakt.")
Revolučná byť nemusí, ale zmena trasy ovplyvní určite jazdné doby a teda je treba nanovo urobiť komplet nové obehy vozidiel a upraviť nadväznosti minimálne u skupiny liniek 20+32+35. A z lokálneho hľadiska dotknutých MČ tá zmena revolučná bude
Zrovná táto zmena mi nepríde nejako zvlášť revolučná na to, aby s ňou bolo treba čakať. Odhliadnuc od cestovného času je to hromada kilometrov navyše, k tomu ešte po kopcoch.
S tou cestou sa ráta na prejazd MHD, len už je tá cesta skolaudovaná? Ak áno, tak sa už zrejme len čaká asi na väčšie zmeny MHD, pri ktorých sa to upraví.
Prečo autobusy medzi Perešom a Lorinčíkom jazdia "spodom" keď je tam cesta? Najmä pri R1 smer Pereš je to dosť odveci. Išiel som po tej priamej ceste pešo a nezdalo sa mi že by nemala vhodné parametre pre autobus.
V cenníku na imhd je uvedený elektronický lístok na 24 hodín. Po priložení karty k označovaču a voľbe "Zakúpiť CL" mi to ale ponúka len 30/60-minútové lístky. Ako sa to teda kupuje? Ďakujem.
810zssk