Neplánujete sem pridať aj mapu električkových dráh? Keď už sú tu trolejbusy, tak by hádam DPMK nemusela vadiť ani mapa električiek alebo je problém niekde inde?
Yogi pokial viem, tak VO ma byt na obojsmerne vozidla. To je k tomu omielaniu. A zazemie? Subezne s nakupom by mala ist vystavba novej haly, vacsej, modernejsej, prave pre dlhe elektricky. Tak sa nechajme prekvapit
1) Praha skupuje KT8 v rôznom stave skade-tade a opravuje ich (aj externe, aby neboli výhovorky na stav dielní), Košice ich, tipnem si, zošrotujú, lebo "nenájdu" kupca (v Košiciach nie je trh na ojazdené KT8 v príšernom stave).
2) Viď 1).
3) A to ovplyvňuje čo?
4) To je relevantná odpoveď, Košice nerekonštruujú, Košice nechajú dožiť a postavia znova. Čo je na rekonštrukcii vozovne Pankrác šialeného?
1) Dôležitý je celkový stav daných vozidiel
2) DPP ma dielne v inom stave ako DPMK
3) Povedzme si, ze tram maju v DPP specificke postavenie
4) Praha ich potrebuje aj kvôli rekonstrukciam, napr tie plány pri reko vozovne Pankrac vyzerajú šialene.
Košice, ktoré nie že sa z posledných síl držia nad hladinou, oni už dýchajú cez tú najdlhšiu slamku, hľadajú náhradu za KT8, zatiaľ čo Praha, ktorá je relatívne za vodou, ich skupuje .
V tomto smere by som zázraky určite neočakával. je to celkom komplikovaná téma, osobne si myslím, že keby sa chcelo tak by sa aj v súčasných podmienkach dali robiť schopné opravy.
Mike: jo náhrada T6 a KT, plus sa stále rieši utópia s električkou na Ťahanovce
Stále sa tu omieľa nákup nových vozidiel...
Jasné, určite som za, ale čo samotná údržba, garáže a vozovňa? Nepodpisuje sa tento súčasný stav základne k samotnému technickému stavu vozidiel?
Podľa mňa treba urýchlene začať riešiť aj túto problematiku. O ďalšej garáži nehovoriac.
pan vedúci riekali, že sa pripravuje výberko na električky, zároveň v plánovaných kapitálových výdavkoch je písaný plánovaný nákup spolu 30 ks električiek v priebehu 2021-2023. Vzhľadom na to, že obstarávanie zatiaľ nie je, taktiež nie sú na to vyčlenené ani peniaze (či už z rozpočtu mesta, alebo nejakého eurofondového programu), silne pochybujem, že sa do 2023 kúpi. Bude zázrak ak dovtedy bude vôbec VO.
Zároveň sa v danom dokumente spomína nákup 24 autobusov a 5 elektrobusov v 2020...
Caute, myslite si ze by v tomto roku mohlo byt vyhlasene VO na nove briky podobne ako v BA? Presiel som si sekciu rozvojove plany a je tam uvedene ze v rokoch 2021-2023 nakup novych 32m elektriciek, je to sice podmienene realizaciou projektu MET2 ale tam uz prebieha projektova dokumentacia. Popripade v akom stadiu su niektore projekty. Vdaka za kazdu odpoved.
Štát sľúbil trať japonskému investorovi pri letisku, ktorý ju POŽADOVAL - už nech to znie akokoľvek. Niekde som k tomu našiel zverejnený dokument medzi SR (resp. min. hosp.) a tou firmou, kde to bolo čierne na bielom, ako jeden z viacerých bodov, ale ja si také veci neodkladám, takže ho nemám v šuflíku. Teda tá trať na letisko bola súčasť "pytačiek" pri lákaní investora, podobne ako štát iným firmám dáva daňové úľavy, inde sponzoruje výstavbu priemyselných parkov a podobne. Z tohoto pohľadu sa to štátu nemusí vidieť nič výnimočné. Hlavne keď úradníci pri služobkách videli trate natiahnuté k nemeckým letiskám. Nečakal by som, že si zvlášť uvedomia, že medzi KE a Frankfurtom môže byť v tomto rozdiel. A konieckoncov, v BA je električka na letisko plánovaná tiež (je to aj v BA sekcii imhd), tak z ich pohľadu prečo nepotiahnuť obe električkové prevádzky v SR až k letiskám? Viem si predstaviť, že pri takejto logike nebol problém zaviazať sa k tej trati do priemyselného parku. Pre Japoncov to môže byť tiež hodnota, na ktorú radi prikývli, veď v ich aglomeráciách je koľajová VHD populárna.
Zdravim na CP liniek 54 a 55 sa objavili datumovo ohraničene CP a akysimi moc hustými intervalmi ako keby prazdninove a školske dokop..predpokladam ze ide o nejaku chybu servera...či?
No, ak mám hovoriť za seba, ja z nej vôbec žiadne nadšenie nezdieľam, pretože je to IMHO v princípe "ďalšia rýchlodráha do USS".
Letisko stále nie je tak atraktívne, aby malo zmysel posielať tam električku. Stavať električku pre pár zvozov z podnikov a do podnikov denne nemá veľmi ekonomický zmysel tiež. A aj keby pozitívne efekty týchto dvoch vecí sčítame dokopy, stále mi to nepríde, že by to aspoň vyrovnalo náklady s týmto projektom spojené.
Lenže je to už dávno rozbehnutá vec a je v rukách štátu, tak som sám zvedavý, ako toto celé dopadne.
monoblok
2) DPP ma dielne v inom stave ako DPMK
3) Povedzme si, ze tram maju v DPP specificke postavenie
4) Praha ich potrebuje aj kvôli rekonstrukciam, napr tie plány pri reko vozovne Pankrac vyzerajú šialene.