Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: afeno #84624:
Košice, ktoré nie že sa z posledných síl držia nad hladinou, oni už dýchajú cez tú najdlhšiu slamku, hľadajú náhradu za KT8, zatiaľ čo Praha, ktorá je relatívne za vodou, ich skupuje 🙄 .
Reply on: Yogi616 #84621:
V tomto smere by som zázraky určite neočakával. 🙂 je to celkom komplikovaná téma, osobne si myslím, že keby sa chcelo tak by sa aj v súčasných podmienkach dali robiť schopné opravy.

Mike: jo náhrada T6 a KT, plus sa stále rieši utópia s električkou na Ťahanovce
Reply on: afeno #84620:
Dakujem pekne. 🙂
Reply on: afeno #84620:
Nové el. by nahradili 2xT6 a KT8? Alebo by išlo o rozšírenie voz. parku a navýšenie výpravy?
Stále sa tu omieľa nákup nových vozidiel...
Jasné, určite som za, ale čo samotná údržba, garáže a vozovňa? Nepodpisuje sa tento súčasný stav základne k samotnému technickému stavu vozidiel?

Podľa mňa treba urýchlene začať riešiť aj túto problematiku. O ďalšej garáži nehovoriac.
Reply on: Corey #84619:
https://jaroslavpolacek.blog.sme.sk/c/553712/napriek-korone-predkladame-ambiciozny-a-transparentny-rozpocet.html

pan vedúci riekali, že sa pripravuje výberko na električky, zároveň v plánovaných kapitálových výdavkoch je písaný plánovaný nákup spolu 30 ks električiek v priebehu 2021-2023. Vzhľadom na to, že obstarávanie zatiaľ nie je, taktiež nie sú na to vyčlenené ani peniaze (či už z rozpočtu mesta, alebo nejakého eurofondového programu), silne pochybujem, že sa do 2023 kúpi. Bude zázrak ak dovtedy bude vôbec VO.
Zároveň sa v danom dokumente spomína nákup 24 autobusov a 5 elektrobusov v 2020...

Caute, myslite si ze by v tomto roku mohlo byt vyhlasene VO na nove briky podobne ako v BA? Presiel som si sekciu rozvojove plany a je tam uvedene ze v rokoch 2021-2023 nakup novych 32m elektriciek, je to sice podmienene realizaciou projektu MET2 ale tam uz prebieha projektova dokumentacia. Popripade v akom stadiu su niektore projekty. Vdaka za kazdu odpoved.
Reply on: TomoSK #84616:
Rozumiem, takže je to iba pre adminov. Škoda, lebo podľa mňa je to veľmi dobrá a praktická funkcia. V BA sekcii si ju neviem vynachváliť. 🙂
Reply on: S499.1023 #84608:
Štát sľúbil trať japonskému investorovi pri letisku, ktorý ju POŽADOVAL - už nech to znie akokoľvek. 🙂 Niekde som k tomu našiel zverejnený dokument medzi SR (resp. min. hosp.) a tou firmou, kde to bolo čierne na bielom, ako jeden z viacerých bodov, ale ja si také veci neodkladám, takže ho nemám v šuflíku. Teda tá trať na letisko bola súčasť "pytačiek" pri lákaní investora, podobne ako štát iným firmám dáva daňové úľavy, inde sponzoruje výstavbu priemyselných parkov a podobne. Z tohoto pohľadu sa to štátu nemusí vidieť nič výnimočné. Hlavne keď úradníci pri služobkách videli trate natiahnuté k nemeckým letiskám. Nečakal by som, že si zvlášť uvedomia, že medzi KE a Frankfurtom môže byť v tomto rozdiel. A konieckoncov, v BA je električka na letisko plánovaná tiež (je to aj v BA sekcii imhd), tak z ich pohľadu prečo nepotiahnuť obe električkové prevádzky v SR až k letiskám? Viem si predstaviť, že pri takejto logike nebol problém zaviazať sa k tej trati do priemyselného parku. Pre Japoncov to môže byť tiež hodnota, na ktorú radi prikývli, veď v ich aglomeráciách je koľajová VHD populárna.
Reply on: Urbanway 2423 #84604:
Aktuálne to podľa všetkého nie je verejne viditeľné, ale popýtam sa, čo by sa s tým dalo robiť. 🙂
Reply on: LUKYmhd #84614:
Ďakujem za upozornenie, chybu som opravil. 🙂
Zdravim na CP liniek 54 a 55 sa objavili datumovo ohraničene CP a akysimi moc hustými intervalmi ako keby prazdninove a školske dokop..predpokladam ze ide o nejaku chybu servera...či?
Reply on: veteran #84610:
No, ak mám hovoriť za seba, ja z nej vôbec žiadne nadšenie nezdieľam, pretože je to IMHO v princípe "ďalšia rýchlodráha do USS".

Letisko stále nie je tak atraktívne, aby malo zmysel posielať tam električku. Stavať električku pre pár zvozov z podnikov a do podnikov denne nemá veľmi ekonomický zmysel tiež. A aj keby pozitívne efekty týchto dvoch vecí sčítame dokopy, stále mi to nepríde, že by to aspoň vyrovnalo náklady s týmto projektom spojené.

Lenže je to už dávno rozbehnutá vec a je v rukách štátu, tak som sám zvedavý, ako toto celé dopadne.
Reply on: N/A #84607:
Ak to vyjde, tak sa stavím, že číslo tej linky bude 5 a L23 sa kompletne zruší.
Reply on: veteran #84610:
No keby sa radsej stavalo ozaj tam kde treba..
Reply on: Dispecer #84609:
Už len zistiť, kto bude potom platiť výkony, údržbu, vozidlá atd. Lebo doteraz som čítal len „hurá, ideme stavať, lebo treba“.
Reply on: S499.1023 #84608:
Neviem, či práve mesto tak veľmi o ňu stojí. Jej stavbu má robiť predsa štát (prostredníctvom MH Invest), viď článok...
Reply on: N/A #84607:
Mňa by fakt zaujímalo, prečo mesto, ktoré finančne drží pokope len silou vôle a obzvlášť jeho mestská hromadná doprava má dosť ďaleko k európskym štandardom, tak úpenlivo stojí (aj s vládou) o tú zbytočnú trať na letisko podregionálneho významu. Prečo o to stojí vyvádzač štátnych peňazí do súkromných vrecák Žiga, je snáď jasné.
PeterMHDVideos

PeterMHDVideos

Reply on: Urbanway 2423 #84604:
No, to by ma tiež zaujímalo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.