Vidím, že aj ty tam máš zobrazené kurzy a tak mi opäť nedá spýtať sa miestnych adminov, či sa nejako neposunulo ich prípadné zobrazovanie pre prihlásených užívateľov.
Inak, neplánovalo sa tu niekedy aj používanie reálnych odchodov v zastávkovej tabuli, alebo to systém neumožňuje?
Aj keď to priamo stránka neponúka, nie je problém si v nastaveniach tlače nastaviť veľkosť, viď screenshot z Chrome. Dokáže to aj nový Edge a mala by aj Opera...
Príjemný....
adresované tvorcom i zadávateľom tohto programu.
Prečo v časti VYTLAČIŤ nieje možnosť vybrať si veľkosť tlače( tak ako to umožňoval predchádzajúci program - od nástenky po peňaženku)??? Ak to ako programátori nedokážete tak stačí sa možno dohodnúť s partiou ktorá robila predchádzajúcu verziu tohto imdh.sk v KE. Iste by Vám umožnili vložiť z .lib tú časť ktorá toto zabezpečí. A nevyhovárajte sa na E.A.Murphy-ho.
Dôležitá info pre www.scitanie.sk. Ak ste kvôli korone na home office (čo ja som už asi od jesene? a odvtedy som nebol v MHD) v sčítaní napriek tomu ako miesto práce stále vyznačujete adresu klasického pracoviska ako keby nebola korona. Formulár sa vás tiež opýta na spôsob dopravy do zamestnania a frekvenciu dochádzania, čo vypĺňate podobne. Tieto odpovede ovplyvňujú plánovanie dopravnej infraštruktúry. Takže keď ste ku rozhodujúcemu okamihu sčítania (1.1.2021 0:00) pracovali kvôli korone už nejaký čas z domu, stále uvádzajte adresu pracoviska a nie adresu domova, hoci ste sa už dlho nepohli z domu. Je to ako keby výnimka z toho pravidla, že všetko pri sčítaní máte uvádzať v tom stave, ako bolo u vás bolo 1.1. o 0:00. Takto je to vysvetlené aj v často kladených otázkach: "Akú odpoveď si má zvoliť obyvateľ ak k termínu 1.1.2021 bol nútený zostať na homeoffice..." https://www.scitanie.sk/mohlo-by-vas-zaujimat/spytali-ste-sa-nas-faq?page=3 – ale vo formulári táto informácia nie je, takže asi mnohí to vyplnia zle.
(možno o tom urobte článok na titulke všetkých sekcií, nech to ľudia pracujúci na home office alebo žiaci a študenti nevypĺňajú zle, lebo to má vplyv na dopravné plánovanie: adresa pobytu <–> forma dopravy a frekvencia dochádzania <–> adresa zamestnania)
Ak ste formulár už vyplnili a chcete ho opraviť, máte možnosť vyplniť ho celý ešte raz. Tretie odoslanie už ale nie je možné.
Neplánujete sem pridať aj mapu električkových dráh? Keď už sú tu trolejbusy, tak by hádam DPMK nemusela vadiť ani mapa električiek alebo je problém niekde inde?
Yogi pokial viem, tak VO ma byt na obojsmerne vozidla. To je k tomu omielaniu. A zazemie? Subezne s nakupom by mala ist vystavba novej haly, vacsej, modernejsej, prave pre dlhe elektricky. Tak sa nechajme prekvapit
1) Praha skupuje KT8 v rôznom stave skade-tade a opravuje ich (aj externe, aby neboli výhovorky na stav dielní), Košice ich, tipnem si, zošrotujú, lebo "nenájdu" kupca (v Košiciach nie je trh na ojazdené KT8 v príšernom stave).
2) Viď 1).
3) A to ovplyvňuje čo?
4) To je relevantná odpoveď, Košice nerekonštruujú, Košice nechajú dožiť a postavia znova. Čo je na rekonštrukcii vozovne Pankrác šialeného?
1) Dôležitý je celkový stav daných vozidiel
2) DPP ma dielne v inom stave ako DPMK
3) Povedzme si, ze tram maju v DPP specificke postavenie
4) Praha ich potrebuje aj kvôli rekonstrukciam, napr tie plány pri reko vozovne Pankrac vyzerajú šialene.
Košice, ktoré nie že sa z posledných síl držia nad hladinou, oni už dýchajú cez tú najdlhšiu slamku, hľadajú náhradu za KT8, zatiaľ čo Praha, ktorá je relatívne za vodou, ich skupuje .
V tomto smere by som zázraky určite neočakával. je to celkom komplikovaná téma, osobne si myslím, že keby sa chcelo tak by sa aj v súčasných podmienkach dali robiť schopné opravy.
Mike: jo náhrada T6 a KT, plus sa stále rieši utópia s električkou na Ťahanovce
Stále sa tu omieľa nákup nových vozidiel...
Jasné, určite som za, ale čo samotná údržba, garáže a vozovňa? Nepodpisuje sa tento súčasný stav základne k samotnému technickému stavu vozidiel?
Podľa mňa treba urýchlene začať riešiť aj túto problematiku. O ďalšej garáži nehovoriac.
pan vedúci riekali, že sa pripravuje výberko na električky, zároveň v plánovaných kapitálových výdavkoch je písaný plánovaný nákup spolu 30 ks električiek v priebehu 2021-2023. Vzhľadom na to, že obstarávanie zatiaľ nie je, taktiež nie sú na to vyčlenené ani peniaze (či už z rozpočtu mesta, alebo nejakého eurofondového programu), silne pochybujem, že sa do 2023 kúpi. Bude zázrak ak dovtedy bude vôbec VO.
Zároveň sa v danom dokumente spomína nákup 24 autobusov a 5 elektrobusov v 2020...
Caute, myslite si ze by v tomto roku mohlo byt vyhlasene VO na nove briky podobne ako v BA? Presiel som si sekciu rozvojove plany a je tam uvedene ze v rokoch 2021-2023 nakup novych 32m elektriciek, je to sice podmienene realizaciou projektu MET2 ale tam uz prebieha projektova dokumentacia. Popripade v akom stadiu su niektore projekty. Vdaka za kazdu odpoved.
Štát sľúbil trať japonskému investorovi pri letisku, ktorý ju POŽADOVAL - už nech to znie akokoľvek. Niekde som k tomu našiel zverejnený dokument medzi SR (resp. min. hosp.) a tou firmou, kde to bolo čierne na bielom, ako jeden z viacerých bodov, ale ja si také veci neodkladám, takže ho nemám v šuflíku. Teda tá trať na letisko bola súčasť "pytačiek" pri lákaní investora, podobne ako štát iným firmám dáva daňové úľavy, inde sponzoruje výstavbu priemyselných parkov a podobne. Z tohoto pohľadu sa to štátu nemusí vidieť nič výnimočné. Hlavne keď úradníci pri služobkách videli trate natiahnuté k nemeckým letiskám. Nečakal by som, že si zvlášť uvedomia, že medzi KE a Frankfurtom môže byť v tomto rozdiel. A konieckoncov, v BA je električka na letisko plánovaná tiež (je to aj v BA sekcii imhd), tak z ich pohľadu prečo nepotiahnuť obe električkové prevádzky v SR až k letiskám? Viem si predstaviť, že pri takejto logike nebol problém zaviazať sa k tej trati do priemyselného parku. Pre Japoncov to môže byť tiež hodnota, na ktorú radi prikývli, veď v ich aglomeráciách je koľajová VHD populárna.
afeno
Mike: jo náhrada T6 a KT, plus sa stále rieši utópia s električkou na Ťahanovce