Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LUKYmhd #84614:
Ďakujem za upozornenie, chybu som opravil. 🙂
Zdravim na CP liniek 54 a 55 sa objavili datumovo ohraničene CP a akysimi moc hustými intervalmi ako keby prazdninove a školske dokop..predpokladam ze ide o nejaku chybu servera...či?
Reply on: veteran #84610:
No, ak mám hovoriť za seba, ja z nej vôbec žiadne nadšenie nezdieľam, pretože je to IMHO v princípe "ďalšia rýchlodráha do USS".

Letisko stále nie je tak atraktívne, aby malo zmysel posielať tam električku. Stavať električku pre pár zvozov z podnikov a do podnikov denne nemá veľmi ekonomický zmysel tiež. A aj keby pozitívne efekty týchto dvoch vecí sčítame dokopy, stále mi to nepríde, že by to aspoň vyrovnalo náklady s týmto projektom spojené.

Lenže je to už dávno rozbehnutá vec a je v rukách štátu, tak som sám zvedavý, ako toto celé dopadne.
Reply on: N/A #84607:
Ak to vyjde, tak sa stavím, že číslo tej linky bude 5 a L23 sa kompletne zruší.
Reply on: veteran #84610:
No keby sa radsej stavalo ozaj tam kde treba..
Reply on: Dispecer #84609:
Už len zistiť, kto bude potom platiť výkony, údržbu, vozidlá atd. Lebo doteraz som čítal len „hurá, ideme stavať, lebo treba“.
Reply on: S499.1023 #84608:
Neviem, či práve mesto tak veľmi o ňu stojí. Jej stavbu má robiť predsa štát (prostredníctvom MH Invest), viď článok...
Reply on: N/A #84607:
Mňa by fakt zaujímalo, prečo mesto, ktoré finančne drží pokope len silou vôle a obzvlášť jeho mestská hromadná doprava má dosť ďaleko k európskym štandardom, tak úpenlivo stojí (aj s vládou) o tú zbytočnú trať na letisko podregionálneho významu. Prečo o to stojí vyvádzač štátnych peňazí do súkromných vrecák Žiga, je snáď jasné.
PeterMHDVideos

PeterMHDVideos

Reply on: Urbanway 2423 #84604:
No, to by ma tiež zaujímalo.
Reply on: Dispecer #84603:
Nie, nepostrehol som takú snahu, mal by som ju za dosť kontraproduktívnu. 😃
Pomýliť ťa mohlo, že pár správcov seznamu občas chytila zvláštna chuť mať napr. "pokope všetky Axery", alebo robiť "výpravu Flixbusu", tak manuálne opísali zopár kariet (nielen z evidencie, ale aj iných európskych webov). Keďže to nikdy nemali ani kompletné, ani udržiavané v aktuálnom stave, tak som sa na zmysel takej činnosti seznamákov aj pýtal, no z odpovede som pochopil, že im to u seba nevadí mať. Ale veď každý je strojcom vlastného šťastia.

K PSku - z mojej užívateľskej skúsenosti viem, že náhľady sa síce vzájomne zobrazujú u oboch, ale fotky tiež sú fyzicky oddelené. Otvor si napr. galériu https://seznam-autobusu.cz/fotky?iddopravce=243 - nedoklikáš sa tam k tým skoro 2500 fotkám DPMK zverejneným cez evidenciu. (Nakoniec, rovnakým spôsobom seznam zobrazuje náhľady napríklad z mhdfoto a tiež nemajú spoločnú galériu.) Tiež mi to chvíľu trvalo vypozorovať, ale hádam som to zrozumiteľne vysvetlil 🙂
Reply on: TomoSK #84586:
Mohol by som sa Ťa spýtať, ako si si zapol zobrazovanie kurzov v CP? V košickej sekcii je to možnosť iba pre adminov alebo ako?
Reply on: Viko #84601:
Je to možné, že už to tak nie je, ale nefungovalo spočiatku nejaké vzájomné kopírovanie aj kariet vozidiel, hoc možno aj ručné? Možno z toho dôvodu mi to tak utkvelo v pamäti. 🙂

P. S. Fotky pri tom vozidle sú rovnaké... Obe stránky majú miniatúru prvej fotky na rovnakej adrese - https://foto-evidencia.seznamautobusu.cz/f/2/18/n/1791.jpg 🙂
Reply on: PeterMHDVideos #84599:
Ďakujem! Škoda, že ani pri písaní knihy nevyslo najavo viac informácií (aspoň košické evč/špz), takto to zostáva bielym miestom histórie...
Reply on: Dispecer #84600:
Nie, nemáš pravdu. Ja si to (na základe verejných info) pamätám tak, že pri "zlučovaní" bolo podmienkou zdieľania kódu českých webov a Evidencie práve zachovanie samostatnosti informačných databáz. Dôvodom je odlišný rozsah dostupnosti informácií medzi krajinami (TK, EK, KO, PZP...), čo by spôsobovalo nevyváženú kvalitu vstupov.

Tú paralelnosť bohužiaľ občas celkom vidno: https://evidencia-dopravcov.eu/voz/1712 vs. https://seznam-autobusu.cz/vuz/70027 - všimni si, že ani čísla v URL nie sú rovnaké 🙂
(Komu sa chce, môže skúsiť upozorniť Seznam na nezrovnalosti, ja som už rezignoval...)
Reply on: PeterMHDVideos #84599:
Tak bmhd.cz & seznam-autobusu.cz & evidencia-dopravcov.eu používajú spoločnú databázu vozidiel (resp. po obsahovej stránke sú rovnaké, vrátane kódu webu - rozdiel je iba v dizajne), takže rozdiely medzi nimi by nemali nastať. 🙂
Reply on: Viko #84598:
K Tatre 24 je tam napísaný iba rok výroby, dátum zaradenia, a číslo ktoré vozidlo malo v DP Brno = 23. K Tatre 24/58 je tam tiež iba rok výroby, dátum zaradenia a evid. č. ktoré používala Tatra v DP Brno = 18. A k autobusu Renault Diesel je tam výrobné číslo = 5967/1141 , rok výroby = 1939, dátum zaradenia v KE = 1953 a evid. č. ktoré mal autobus v DP Brno = 65. Nič viac tam bohužiaľ nie je. Hľadal som viac informácií aj na Evidencii dopravcov, a aj na Seznam autobusu, ale tam som taktiež nič viac nenašiel.
Reply on: PeterMHDVideos #84590:
Prosím ťa, držme to vo vecnej rovine.
Píše sa v tej knihe okrem zaradenia aj ich ŠPZ, doba prevádzky alebo iný doplnkový údaj (okrem toho čo si našiel na Evidencii)? Nemám teraz možnosť dostať sa ku knihe... Vďaka!
Reply on: Dispecer #84596:
Od štvrtka 😉
Reply on: 2TheMHDmarek3 #84595:
Od piatka sú tieto zmeny súčasťou oznamu o obmedzení premávky MHD:
https://imhd.sk/ke/doc/sk/20282/Obmedzenie-prem%C3%A1vky-MHD

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.