Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: monoblok #84541:
U nás také ani nie je. Výhybky sa neprehadzujú cez povelový kontakt v troleji ale elekromagnetom pred prvým podvozkom
Reply on: S499.1023 #84549:
S tými plochami súhlasím, to trhá uši. Pri čakaní na križovatkách som narážal na neexistujúcu preferenciu. Sice som sa nedíval na komplet celé video, ale videl som ukážkový príklad pred (asi) magistrátom. Električka sa blíži ku križovatke a pár sekúnd pred tým, ako by do nej vstúpila, skáče stopka a zelenú dostávajú postupne všetky ostatné smery. Stačilo by přitom podržať niekoľko sekúnd voľno pre električku a tá by nestála celý cyklus na semafore.
Reply on: S499.1023 #84549:
Predzvesti sa umiestňovali práve kvôli tomu, aby tá električka zbytočne nemusela čakať na križovatke, ale mohla vyčkať na zastávke a pobrať potenciálnych cestujúcich, pri 5-min. intervale by sa niekto našiel prakticky kedykoľvek. Ale to by cestujúci mohli predsa zneužiť 🙂
Reply on: Bjorn #84548:
Celkove to nie je veľmi výstavná jazda - voz s plochými kolesami, ich neustále brúsenie sklzom, pričom štýl jazdy nasvedčuje tomu, že pôvodcom plôch je práve autor videozáznamu... Ale čo ti vadí na čakaní na križovatkách? To, že nečaká na predvesti?
Reply on: TomoSK #84543:
Ale za to čakanie na križovatkách by si niekto zaslúžil facku.
Reply on: monoblok #84541:
A čo tu vyrieši ”Výhybka 0"?
Reply on: 110mat110 #84538:
Ak je v rozbeh nepríjemný s trhnutím, tak je to chyba vodiča.
Reply on: LUKYmhd #84532:
Tomu nepochopí nikto. Jedine to môže niekto pochopiť.
Reply on: LUKYmhd #84529:
Ty si prečítaj, čo si napísal.
Reply on: romeo #84535:
Logické by bolo tú zastávku predĺžiť dopredu do úrovne, v ktorej tam vozidlo stojí a vytvoriť priechod aj pri označníku. Keď tam teda tá zastávka už musí byť. Ostrovček tej nasledujúcej začína o neskutočných 160 metrov ďalej a najbliží v opačnom smere ešte menej.
Nemajú uz KTcka výhybku 0? Inak návrh evidentne na palicu.
Reply on: Bmpeer #84534:
Preboha, to kto toto navrhol?
Reply on: Dispecer #84537:
predtým to bolo výnimočne, ale teraz čím ďalej tým viac ich zastavuje takto, dokonca aj s maličkými variami. Neviem čo to je za trend či prišli noví vodiči alebo čo
KT sa vojde v pohode pred delic. Ale potom zastavi daleko pre ludi co stoja v budke a aj rozbeh je potom taky neprijemny s trhnutim. Celkovo je to nafigu
Reply on: romeo #84535:
Z mojej skúsenosti vodiči zastavujú skôr bližšie k prechodu ako 1. dverami za označníkom. Toto bude skôr výnimka.
Reply on: Bmpeer #84534:
Projektantovi to nevadilo? Je to v súlade s normami? Viac-menej rečnícke otázky.
Reply on: Bmpeer #84534:
Ja viem že je to dôvod, ale zastávka je dostatočne dlhá, dokonca je lepšie ak zastaví viac vzadu,pretože aj priechod je na konci a majú to potom bližšie. Takto vystupujú ľudia do blata či snehu a prebehujú cez cestu (viď tie diery v kríkoch ktoré spravili lebo sa im už nechce vracať). 90% vodičov vie zastaviť normálne, tak by mohol aj ten zvyšok sa naučiť.
Reply on: romeo #84533:
Dôvod prečo sa tak zastavuje je asi tento: https://imhd.sk/ke/galeria-media/222335/
Ak by zastavil presne pri označníku, už sa nikam nepohne. A neviem ako je na tom dĺžka zastávky, či sa s KT-čkom dá zastavovať až za deličom, aby sa pred ním stihol ešte rozbehnúť a či by zároveň netrčal za nástupnou plochou.
A nezastavia ako ľudia ani za svet- fotené tesne po zatvorení dverí, ale takto stál. A ešte stále niektorí majú aj tie druhé dvere za označníkom,však čo ľudia nech si skáču do blata, vodič si sedí v kabínke jemu jedno.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.