Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Co sa tyka vylukovych CP pre linku X, tie su podla mna cisto orientacne, nakolko v znacnom pocte pripadov o odchodoch rozhoduju dispeceri pomocou vysielacky. Ak tito zahlasia odchod z konecnej zastavky, vypravia sa obe KT8 z oboch konecnych naraz. Podla mojich pozorovani je tu interval neraz od 5 do 8 minut a nie 10, ako je oficialne deklarovane. Napokon, vodici odchody doslova tocia, takze ich najneskor do 4-och hodin striedaju tzv. striedaci.
Reply on: BM #89:

Nesuhlasim, vcera po 20:00 a dnes rano a takisto poobede boli na trati na krizovatke Komenskeho-Strojarenska odstavene 2 dispecerske auta a dokonca s dvoma dispecermi.

Re #90 Peter K:
Uznavam, ze minulotyzdnova vyluka bola chaoticka. Jedna z pricin je, ze sa tato nezacala uz v piatok 18.7.2003 o 19:00, ale mimoriadne az v sobotu od 4:00, co zaskocilo najma dopravne oddelenie a vypravu.
Reply on: Sarko #88:
Tak dal som si tu namahu a spracoval som vylukovy cestak .Mozte si ho pozriet.
Reply on: BM #86:
Po Namestie by ta reko trvala mozno este take dva az tri mesiace dlhsie. A to asi aj v pripade, ze by skutocne na cely usek mali financie. Kedze sa o mesiac zacina skolsky rok, prestupovanie z elektriciek na autobusy a naopak by bolo neunosne.
Sarko : asi od 9.30- 11.00 a aj popoludni. Premavali 2 KT takym sposobom, ako som popisal. Ja hovorim o dni 19.7.2003 .
Reply on: Sarko #88:
Dispecer sa tam v poslednych dnoch ani neukazal.
Peter K:
Dnes som sa po 14:00 presvedcil, ze KT8 ev.c. 525 a 528 naozaj premavali v 5 minutovom kyvadlovom intervale. Na uvedenom useku je jazdna doba 4 min. a KT-cka tu cakali tak minutu az dve. Je mozne, ze v okrajovom rezime (neuviedol si, v akom case si to vysledoval), ked kyvadlovo premava len jedno KT8, bol interval 10 minut. Neuslo mojej pozornosti, ze aj dispeceri zasahuju do prevadzky a obcas vysielackou zadrzia vozidlo na linke X, pokial pride nejaky zmeskany spoj, resp. ak cestujuci dobiehaju od zastavky Nam. MMM. V jednom pripade prikazal dispecer zobrat dvoch cestujucich, ktori chceli nastupit, ale vodic uz mal zavrete dvere, zrejme nepozeral do spatneho zrkadla a uz naslapol na jazdu.
Reply on: Sarko #71:
mali naväzovat ale nenaväzovali. Cestaky mam totiz doma
Reply on: Nodes #81:
Keby to spravili az po Nam. Osloboditelov tak sa nic nestane. a bolo by o par problemov menej na buduci rok a mohlo by sa venovat aj inym tratiam.
Reply on: Peter K #83:
Mas pravdu, bolo to uplne zle zorganizovane a nebol tam ani dispecer, ktory by to aspon usmernoval. Pricom tam mal byt. Dnes som bol svedkom pri vyluke ako stare babky prebehovali z 2 na linku X, ktora sa nanich uplne vybodla( presnejsie doobeda sluzba 46011 voz č.528) Vodic bo jednoznacne neohladuplny voci cestujucim a dokonca jazdil bez smerovych linkovych tabul urcenych na vyluku pricom ich mal v puzdre.


SARKO: Uzatvaram suboj o prudovkach. len dodam officialne je to 2-prudovka. Dnes som bol svedkom aj toho ako vyleteli zo strojarenskej ulice auta ako keby sa nechumelilo a takmer doslo k nehode ked cestujuci sa snazili nastupit do elektricky. Keby toho chodca zrazilo auto neviem ako by sa z toho vylizal DP, lebo elektricka na svojej docasnej zastavke brani vo vyhlade vodica a vchadza do krizovatky z nevedomostou toho coho tam caka
Reply on: Nodes #81:

Zrejme doslo na poslednu chvilu k prehodnoteniu vedenia DPMK, resp. niekto vplyvny zaloboval. Dopatral som sa uz ku kompetentnemu pracovnikovi uvedenej stavby, takze ak sa mi k nemu podari dostat, opytam sa ho na tu zahmlenu situaciu okolo jej rekonstrukcie. Aj napriek rozhodnutiu rekonstruovat trat na otvorenom zeleznicnom zvrsku sa nic nemeni na tom, ze rekonstruovany usek sa od Strojara konci pred zastavkou Stara nemocnica.
Sarko : Neviem ako vyzerala vyluka NMM-Lokomotiva po ine dni, ale 19.7. tam urcite v ziadnom pripade nebol interval 5 minut. Od Lokomotivy vobec nepremavali v odchodoch L9 . Odchod bol o 4 minuty neskor, v case odchodu L2, cim jeden spoj KT zaroven bol nahradou za L2 aj L9. Preto L9 od NMM smer Jazero premavali s meskanim 4 minuty, lebo cakali na meskajuci pripoj. Pozoroval som to dost dlho na vlastne oci. V opacnom smere zase L2 a L9 prichadzali takmer sucasne, cize zase bol spolocny pripoj (niektory pripoj nepockal na obe vozidla a potom cestujuci museli cakat na dalsi, ktory isiel o 10 minut.) Interval bol 10 minut. Minutove odchody kazdeho druheho pripoja zapadali do CP L2.
Reply on: petermss-Sepa #76:
BM a d3k0
Reply on: Sarko #66:
Takze predsalen otvoreny zvrsok. Esteze tak. Nedalo sa to robit tak, aby bolo od zaciatku jasne, ako sa to bude robit a v akej dlzke? Pokial sa dobre pamatam, 1018 vedel o tom, ze to bude po krizovatku s Poziarnickou.
petermss-Sepa

petermss-Sepa

Reply on: Vladimír #78:
Už sa stalo.Je to tu pekné.Ked ste to tu všetci žehnali,požehnám to ja.Ale o tom
nie je reč.
petermss-Sepa

petermss-Sepa

Reply on: PvvS #77:
Iba si to tu obzerám.Píšem tu koňiny ?
Dik
Reply on: petermss-Sepa #76:
Keby si klikol na odkaz vľavo "Info o iMHD", možno by si sa to dozvedel...
Reply on: petermss-Sepa #76:
Herdek ty seš taky všude.
petermss-Sepa

petermss-Sepa

Prepáčte za off-topic.Koho bol nápad založiť imhd.ke?
Tak, viem, ze mozno niekomu uz vyrazi pot od zlosti 😉, ale po poslednej obhliadky Komenskeho ul. spred hodiny prispievam s podrobnejsimi udajmi:

V prvom rade upozornenie pre vsetkych diskutujucich, ktori sa do tohto zapojili, ze prvotne sme sa s Busmechanikom bavili vylucne tej casti Komenskeho ulice, kde su umiestnene provizorne zastavkove oznacniky na konecnej zastavke linky X. Preto nech tu nikto nepletie, ze v useku severne od krizovatky Komenskeho-Hlinkova je komunikacia dokonca 5-prudova, co je sice pravda, ale s povodnou diskusiou to nema nic spolocne...

Ale pekne po poriadku. Severne od krizovatky Komenskeho-Strojarenska, kde sa Komenskeho ul. zacina je v lavej i pravej casti komunikacie iba 1 prud, t.j. komunikacia je v tomto useku az po najblizsiu krizovatku Komenskeho-Garbiarska dvojprudova. Prud v smere ku Garbiarskej ul. ma sice 6 metrov, co by postacovalo na 2 prudy, avsak uz po 130-tich metroch na upati krizovatky Komenskeho-Garbiarska ma ten isty prud uz iba 4 metre, takze isto kazdy uzna, ze pre 50 metrov robit 2 prudy nema zmysel. Prud v opacnom smere je v celom useku o sirke 5 metrov, ale v useku 35 metrov od krizovatky Komenskeho-Garbiarska sa nachadza nika s parkovacimi miestami sikmo na okraj cesty, pricom vsak auta parkuju aj juzne od niky smerom ku krizovatke Komenskeho-Strojarenska, a to pozdlz okraja cesty, takze tieto auta uberaju z uvedenych 5 metrov sirky. V useku od krizovatky Komenskeho-Garbiarska po Komenskeho-Strojarenska teda o dvoch prudoch nemoze byt ani reci.

V ostatnych usekoch sa striedavo menia prudy medzi dvoma az troma, pricom pozdlz okraja cesty tu takisto parkuju auta. Na tychto miestach sa nenachadza znacka zakaz zastavenia, ba ani zakaz statia. Ide o useky od Garbiarskej po Slovenskej jednoty, od Tomasikovej po Kisdyho a v opacnom smere od Vysokoskolskej po Tomasikovu a od podjazdu do Parku Angelinum po Garbiarsku. Skutocne prejazdne 2 prudy najdeme iba v usekoch od Ul. Slovenskej jednoty po Chalupkovu ul., od parkoviska za zastavkou Poliklinika Sever po Tomasikovu ul., za zastavkou Krajsky urad po Hlinkovu ul. a niekolko metrov za krizovatkou s Hlinkovou ul. po zastavku St. Lokomotivy a v opacnom smere od zastavky St. Lokomotivy po Watsonovu, od Watsonovej ul. po zastavku Krajsky urad a od Letnej po Ul. Slovenskej jednoty. Celkovo je to 7 pomerne kratkych usekov.

To, ze Busmechanik tvrdi, ze tu 4 roky vyzeral z okna svojej triedy, tak ja tvrdim, ze vyzeral nie na cestu, ale asi len na okoloiduce kocky 🙂. Horsie je, ze si Busmechanik dopravar, a teda ked sa presvedcis, ze tu zvisle ani vodorovne znacenie nie je a dalej tvrdis svoje, tak ktovie ako uvazuju bezni vodici, no proste zbohom bezpecnost premavky 😉.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.