Už to bolo v novinách včera (30.6.) posunuté na polku augusta...
A ja síce neviem, kde je koľko električiek vypravovaných, ale viem, že:
a)
DPMK má 19 2-kĺbových električiek a 46 1-kĺbových (a tie z eurofondov musia zrejme povinne jazdiť čo najviac - čo je pri výlukách limitované - plus zrejme sa to aj po stránke spotreby oproti dvojičkám dosť oplatí, lebo sú kratšie a predsa len modernejšie);
b)
na linkách 2, 3, 4 a 7 (pričom 2 a 4 budú až do konca septembra môcť premávať len po Maratón) boli predtým 1-kĺbové električky a to podľa môjho odhadu aj kapacitne stačí (dokonca na linkách 2 a 4 by podľa mňa stačili aj sólo krátke - ale to sú len moje náhodné postrehy z ulice, komplexný prehľad nemám);
c)
na linkách R vidím tiež spravidla prázdno a naviac povinne obojsmerné študentské otáčajúce na spojke pri Optime až do polky septembra, kým začne semester TUKE, netreba - takže tam zrejme budú tiež zväčša 1-kĺbové;
d)
po zavretí celej Triedy SNP buď dajú k pavilónu dočasnú koľajovú spojku (a potom 6, 9 a R6 nutne 2-kĺbové) alebo len spoja 6 a 9 do linky Stanica - Alejová - Jazero (a to je potom pomerne málo vozov plus aspoň časť z toho asi budú musieť byť nízkopodlažné).
Takže či tam medzi to do tej stále obmedzenej výpravy (výluky, letné prázdniny) sem-tam strčia nejakú dvojičku T6, neviem - ale veľmi časté by to podľa môjho odhadu nemalo byť.
staci sa previezt usekom rychlodrahy, ktory bol milulu jesen podbijany - uz aj volnym okom vidiet, ze trat je uz po par mesiacoch rozvlena ako predtym, a elektricky po nej tancuju vsetkymi smermi ?
Je to trápne a úbohé, že sa to robí v takomto low-cost prevedení. Za Eurofondy sa rekonštruuje aj inde a snáď všade to berú ako skvelú príležitosť zrevitalizovať aj širšie okolie. Ale v "meste, ktoré to vie", má na to asi iný pohľad.
Na Zimnej v križovatke s Jarnou je na koľajniciach očividný kopec. Ten tam už bude ďalších 30 rokov. Nedá mi nepohundrať na celkové riešenie Zimnej, rekonštrukciou (presunom a predĺžením zastávok) ubudlo odhadujem 15 miest na parkovanie.
Ak to chcete rovnejšie, mesto musí pridať peniaze. Peniaze na MET sú určené na električkovú trať, nie na priľahlé ulice a súbežnú komunikáciu.
+ teleobjektív situáciu skresľuje, nerovne vyzerajú aj také časti, ktoré ak navštívite , vlastne nerovné nie sú.
Zdravím, potrebujem info ohľadom trasy medzi zastávkou Autocamping (resp. sídl. Železníky) a križovatkou VSS, smer Barca. Podľa google máp tam sú dosť pekné kolóny a kedže ja tamaď zajtra pôjdem, rád by som vedel, aké kolóny mám čakať, približne o 18:00. Poprípade ak máte nejaké iné nápady na obchádzku, ak je to až moc zasekané.
Križovatka je postavená dobre. Zohľadňuje budúci stav cestnej infraštruktúry, ktorý ešte nenastal. Bola by hlúposť prispôsobiť to na vtedajší stav a následne prerábať, nemyslíš?
Pretoze aktualne je hlavny smer z Presovskej. Secovska je vedlajsia. Citaj s porozumenim, krizovatka je fyzicky svojou konstrukciou pripravena na iny dopravny smer ktory este nie je postaveny, preto je upravena tak, ako je
110mat110