Reply on: tbus #78641:
No tak ak nikdy s ničim nieje problém a všetko (čo sa stane) vlastne je v poriadku a je to objasnené - zaujímalo by ma prečo ani po mesiacoch nieje nahratá rovnaká databáza a vložený rovnaký text u vozov s EMtest displejmi a vozmi s BUsečkami? Prečo "na busečkách" sa neukazuje čas, datum, deň (+ aj v anglickom jazyku), ako je to u vozoch vybavenýcch EM test tabuľami? A teraz sa to netýka len ED, ale aj AD (nove SOR) ?? To je neriešitelný problém, aby sa udaje a rovnaký text ukazoval v každom voze v JEDNOTNEJ A TEJ ISTEJ verzii ??A k operatívnosti DP ešte jeden postreh - ak sa odstavila stanica (pri začati MET), a jazdili linky 6 a 9 tak ako posledný týždeň, upravenou trasou cez terasu - vo vozoch v interiéri sa prelepili všetky aktuálne mapky podľa skutočneho stavu (upravila sa aj schéma) No po začati MEU a dalšiom obmedzeni ED (odstaveni ED na terase), sa už dalšie mapky s aktuálnou schémou ED neprelepovali a celý rok jazdili všetky KTčka v interiéri s NEAKTUALNOU schémou trati ED (na ktorej bola len výluka ED na stanici + Kuzmányho) ... Asi nebol dostatočný čas ani na to .. ?
Vladimír
Je iné pripraviť a odprezenetovať vopred plánovanú zmenu, na prípravu ktorej máš týždne či dokonca mesiace a iné zase odviesť rovnakú robotu, keď máš na ňu dni alebo dokonca hodiny.
Situácií, kedy ani DPMK v piatok nevedel, aké linkové vedenie bude platiť v pondelok (nieto obehy vozidiel a CP pre cestujúcich), bolo počas slávnej rekonštrukcie tratí dosť.
Z toho, čo som počul, aj zmena od 14.12. musela byť pripravená narýchlo a to sa ešte do poslednej chvíle menil zoznam tratí, po ktorých sa bude jazdiť a po ktorých nie.