Reply on: Bjorn #77285:
Opäť búrlivá diskusia s nádychom skritizovať všetko čo sa len dá. Takže za 1/ - sú tam miesta, kde sa nedá nič riešiť, lebo sú problematické majetkové vzťahy. 2/ pol križovatky leží na pozemkoch NDS, a tá nepustí všetko čo by mesto a DPMK chcelo. 3/ kruháč pre električky bol riešený pracovne na základe požiadavky DPMK, ale nedal sa doriešiť vzhľadom na bod 1. 4/ miesto zdvojených koľají sú navrhnuté splietkové. 5/ električkové zastávky sú na výjazdoch - aký problém ? Postavím sa a čakám na električku do požadovaného smeru. Dnes na ceste do centra sa prebehuje medzi 3,7 a 4 - nástupište od Barce alebo od Jazera. Presuny zastávok umožňujú predlžiť krátke radiace pruhy. 5/ busové zastávky za križovatkou - najmä presun z príjazdu od Barce za križovatku smer centrum predlžuje dnes kratučký odbočovací pruh doprava smer Kapustníky a dáva sa k električkovej. 6/ na najlepšie rameno križovatky z hľadiska peších - od centra sa pridáva priechod pre peších, ktorý dnes nexistuje. 7/električky tu budú mať úplnú preferenciu, je to izolovaná križovatka, nie je problém s koordináciou. Záver: Takže je potrebné sa pozerať na riešenie globálne a hľadať výhody. Je ich určite oveľa viac ako nevýhod.
veteran
Nechápem poznámke, že plán rieši tento uzol len čiastkovo. Prečo?