Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: veteran #77265:
Prečo reflektovať na prehnané nároky zopár jedincov? To dobry, nam vydumany zapadňarski luxuš netreba...Nam praveže treba jednoduchu, masivnu a bezudržbovu techniku, ta ňéééé... ?
http://tinyurl.com/pn4h6as
http://tinyurl.com/pu9jp6v
http://tinyurl.com/pvfgju9
http://tinyurl.com/osdcprg
http://tinyurl.com/nmumuzw
http://tinyurl.com/o5ubxya

Takmer som dostal infarkt, keď som videl tieto najnovšie fotky. Admini, môžete doplniť prosím smajlíka "facepalm"?

Hlavne ale, že trávičke sa darí ?
http://tinyurl.com/q6r4tlw
Reply on: Bjorn #77264:
Ale toto je dlhodobý a v našich pomeroch asi večný problém:
— plne NP električky nám netreba, lebo však čo sa majú teľatá čo prechádzať po voze hore-dolu,
— klimatizáciu netreba, lebo z nej bolí hlava,
— 30+ metrové električky nám netreba, lebo nemáme koho voziť,
— predjazdné koľaje pod mostom VSS netreba, tak ich pre istotu ideme zrušiť,
— konečnú na Staničnom námestí nechávame tak, ako je, lebo tak to bolo dobre 40 rokov,

atď. Všechno to samé, jenom v bleděmodrém.
Reply on: 110mat110 #77262:
K tým spackaným oblúkom a výhybkám by som ešte doplnil splete. Je až trestuhodné, že sa nikde žiadna spleť minimálne pred križovatkami nepoužila! Ruky dolámať tomu expertovi, kto toto opomenul. Všade vo svete je to už roky štandard, v Košiciach o to nikto ani len nezakopne.
Reply on: Tatranka #77253:
..chcel si povedat o nic lepsie ako u nas,aj ked na duhacke spackaniny to ajtak ani zdaleka nema ? a za dalsie v hlavnom meste maju aspon moderne plne nizkopolazky s klimou ktore my tu zial neuvidime zrejme ani dalsich sto rokov.. ?
Reply on: S499.1023 #77261:
Ved prave toto je problem. Upravovali sa obluky, zmensovali polomery a davali od seba dalej kolaje kvoli tram-trainu a zadrbu tam 15km/h v obluku. Ked sa robi tak poriadne. Lenze to by sme nesmeli byt v kosiciach
Reply on: 110mat110 #77256:
Fyzika nepustí. Ak nepoužiješ štíhle výhybky s väčším polomerom odbočeni, nezvýšiš rýchlosť.
Reply on: 110mat110 #77256:
Prudšie rádiusy majú 15 km/h, časť oblúkov na MMM dokonca len 10 km/h, väčšie na Kuzmányho, Štúrovej atď. 50 km/h (na NO a pri Fejovej 40 km/h).
Reply on: Isidor #77257:
Ten iný dopravca určite nebude DPMBB... ?
Reply on: Isidor #77257:
Na základe skúseností s DPMK, a.s. sa zistilo, žeby odtiaľ bolo treba zopár indivíduí expresne vyhodiť ?
Reply on: P1X3L3310 #77252:
"Na základe skúseností DPMK, a.s., aj iných dopravcov sa zistilo, že na Slovensku neexistuje trh na trolejbusy." ?
Reply on: veteran #77255:
Rychlost v odboceniach len 15km/h? 😞
Reply on: Rudyke902 #77240:
Žiadna rarita to nie je, oblúk s polomerom 1100 metrov na necelých 47 metroch nie je nič strašné, fotka je urobená veľkým zoomom, ktorý extrémne skracuje vzdialenosti. Návrhová rýchlosť v oblúku je 50 km/h.

http://imhd.sk/ke/media/mn/00001357/Planovane-modernizacie-elektrickovych-trati-MET-a-Integrovany-dopravny-system-IDS-IKD-Riesenie-kolajovej-krizovatky-Sturova-x-Kuzmanyho-2014.pdf
Reply on: P1X3L3310 #77252:
Dakujem za info..dufam,ze sa este s nimi v Ke preveziem
Reply on: Dispecer #77250:
To viem,ja len ci sa nevie nieco nove v tejto suvislosti,lebo som si vsimol,ze na Sturovej samozrejme je natiahnute trakcne pre Elektricky,ale vsimol som si aj delic na trolejbusy tak ci nahodou..hoc je pravda.ze droty mozu byt qj bez toho nakolko su reci a reci?
Reply on: ITSManík #77249:
Existuje tendencia ich zrušiť, existuje nádej, že sa to nepodarí... ?
Pekny podvecer...mate niekto informaciu o sucasnom stave trolejbusovej dopravy ? Ich zrusenie resp. ponechanie,co by som bol velmi rad .. Dakujem?
Reply on: Bjorn #77247:
fotky skresľujú ? je to vo výkresoch tak ako píše tbus

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.