Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: monoblok #77044:
Netrep kökötiny.
Reply on: veteran #77045:
Podkovu na Mercedese?
Reply on: 110mat110 #77038:
Musia tam byť, lebo je to Taškentwagen. Tak, ako máš na mercedese podkovu, na audine štyri prepletené kruhy, presne tak máš v Taškentwagene schody, hrby a podesty. A presne toto nám všetci závidia a je to krásny pocit ?

Mimochodom, niečo o povelových vysielačkách:

„Do autobusov neboli kúpené, ale akonáhle skončí dodávka električiek, tak zvažujeme, že sa k tomu vrátime. Softvérovo je to už pripravené. Nevylučujeme, že to bude aj v nových autobusoch.“

Bude to tak, ako so sedadlami v Taškentwagenoch? Prečo sa zrazu chcú k tomu vrátiť a prečo až teraz, keď sa o to začnú zaujímať médiá? Alebo nechcú a týmto ich len odbili? Ako sa písali požiadavky na súťaž, že sa tam takáto bežná vec nedostala? A zrazu ju už treba?

Aspoň vidieť, do akého hlbokého suterénu sme spadli a že zákazník (cestujúci) je len nejaká fiktívna bytosť, v horšom prípade len číslo do štatistiky ?
Aj v metre musia prekonat sirsiu medzeru, kde moze cloveku zapadnut noha ak zle stupi, ale nevidiaci to zvladaju a pomozu nevidiacim nastupit. Ked nevidiacemu niekto povie, kam si ma sadnut a upozorni ho na mensi schod, tak s nim skutocne nema ziadny problem. Snad najnovsie co sa robi je, ze prichodziu linku hlasi oznacnik na zastavke, ale to nemusi vsade fungovat resp ten system trochu blbne, co som videl ukazky.
Reply on: tbus #77040:
..."prekoná schod"... áno, to je to... v 21.-om storočí nie je štandardom prekonávanie schodov... Ako som tu už písal, už v roku 1985 v Mníchove jazdila 100% NP električka bez akéhokoľvek schodu... A potom že nemám hejtovať. Mám a sakra oprávnene... a tupým hlavam tu treba dôkazy, ako to má byť a nie ako to je u nás... ❗

A sorry, ale to, že nemajú problémy keď to vidíš ty je úbohý argument... To im nemôžeme ešte viac uľahčiť cestovanie prevádzkovaním 100% NP vozov? A čo dôchodcom? Či tie 4 sedadlá na "parkete" stačia? Nie.. v roku 2015 nie... ? ?

A k tým mojim hejtom... zaujímavé, že proVario sú tu orientovaní ľudia čo boli maximálne v Brne, Ostrave a Miškolci (možno ešte Praha, čo tiež nie je výhra..)... A tieto mestá dávajú ako príklad (že to nám závidia, ako povedal istý pán 😃 )
A ten, čo videl západ (myslím ozajstný západ a naživo, nie na obrázku, tak ten mi vždy dá za pravdu... ?
Reply on: veteran #77032:
Róbert Nagy, to je bývalý diskutér 1018, že?
Reply on: master5228 #77039:
O tom ze ma nastupovat do NP casti som nic netvrdil. Tym svojim hejtovanim varii vsade kam prides sa len zhadzujes sam.
Reply on: master5228 #77039:
Ved nastupi cez predne dvere, prekona ten jeden mega schod uz pri nastupovani a sadne si... nic zlozite. Nemusi sa presuvat cez celu elektricku. Z toho co som si vsimol, tak nevidiaci pri nastupovani problemy nemaju, dokazdu si bez problemov sadnut aj na sedadlo na podeste (fuj, schod).
Reply on: tbus #77037:
OMG, tak teba spraviť zodpovedným za pohodlné a bezpečné cestovanie (áno, aj nevidiacich), tak to amen tma...

Ako sa má ten nevidiaci dostať do NP časti (ktorá je aj tak takmer bez sedadiel)? Nevidiaci má nastupovať prednými dverami, ale haha, tieto šmejdy Variá sú vpredu bariérové, takže sa musí interiérom prebíjať... Tvrdíš, že má nastupovať do NP časti, skvelé... Ale má na niektorej zastávke navádzacie prvky, ktoré ho navedú na pozíciu dverí do tej NP časti? NEMÁ! Tak prosím nezhadzuj sa tu... ? ?
Reply on: tbus #77037:
Ktore je za vodicom a treba vyst po 2 schodoch ktore tam nemuseli byt.
Reply on: veteran #77032:
ja som myslel, že nevidiaci majú vyhradené miesta a nepotrebujú sa turistikovať krížom cez celú električku...
Reply on: Iv #77031:
to isté si môže povedať ak niekto cestoval z Námestia osloboditeľov na Vodnú. V súčasnom stave je nereálne, aby mal každý priame spoje tak ako pred výlukou.
Na zastávke Havlíčkova sú staré CP X7 a X9 platné od 10.5.2015... Na prestupný uzol trochu trápne.
Reply on: veteran #77032:
Kolko by stala "zastarana" 100% nizkopodlazna elektricka v porovani s nasimi 50% ultra-high-end variami bez klimy za 2,3 miliona?
Reply on: veteran #77032:
Ale dá! ? ? ?
Zasa dačo o absolútne najmodernejších električkách:
http://kosice.korzar.sme.sk/c/7911777/kosicki-nevidiaci-schody-v-novej-elektricke-su-strme.html

„Stopercentne bezbariérové vozidlá by nás stáli neporovnateľne viac.“

Fúha, už len takáto strohá výhovorka? Kde sú ódy o tom, aké moderné technológie to má? Nič, len takto?Byť novinárom, okamžite kontrujem protiotázkou, koľko nás stáli zbytočné elektrobusy a čo všetko za ich cenu mohlo byť. Na toto sa už ale žiadna sprostá výhovorka vymyslieť nedá... ?
Reply on: Author #77026:
A čo Prešovská len v jednom smere? Bývať na spodku Furče a pracovať niekde na Prešovskej, tak preklínam podnik do konca výluky, a ani si nenabijem mesačník a chodím pešo keďže je to rýchlejšie ako dookola...
Reply on: N/A #77029:
Vdaka za postreh. CP 12 zohladnuje stav s obchadzkou okolo Krajskeho sudu (bola upravena jazdna doba), ale aj s obnovenou zastavkou Slovensky rozhlas. Pri tvorbe CP sa zrejme pocitalo s otvorenim Postovej v povodnom termine.
Ahojte. Komu mám napísať, že v CP L12 je chyba. V cp je uvedené, že stojí na zastávke "Slovenský rozhlas" popri tom po zastávke Hlavná pošta ide priamo cez Alžbetinu ul. do Barce? Drobná chyba ale pre informovnosť cestujúcej verejnosti dosť dôležitá. Ďakujem.

http://imhd.sk/ke/cestovny-poriadok/linka/12/smer/Sebastovce/zastavka/Slovensky-rozhlas/209715378195.html
Reply on: Yogi616 #77027:
Ano. Snad sa to nebude hlbkovo rozkopavat

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.