Co sa tyka vylukovych CP pre linku X, tie su podla mna cisto orientacne, nakolko v znacnom pocte pripadov o odchodoch rozhoduju dispeceri pomocou vysielacky. Ak tito zahlasia odchod z konecnej zastavky, vypravia sa obe KT8 z oboch konecnych naraz. Podla mojich pozorovani je tu interval neraz od 5 do 8 minut a nie 10, ako je oficialne deklarovane. Napokon, vodici odchody doslova tocia, takze ich najneskor do 4-och hodin striedaju tzv. striedaci.
Sarko
V prvom rade upozornenie pre vsetkych diskutujucich, ktori sa do tohto zapojili, ze prvotne sme sa s Busmechanikom bavili vylucne tej casti Komenskeho ulice, kde su umiestnene provizorne zastavkove oznacniky na konecnej zastavke linky X. Preto nech tu nikto nepletie, ze v useku severne od krizovatky Komenskeho-Hlinkova je komunikacia dokonca 5-prudova, co je sice pravda, ale s povodnou diskusiou to nema nic spolocne...
Ale pekne po poriadku. Severne od krizovatky Komenskeho-Strojarenska, kde sa Komenskeho ul. zacina je v lavej i pravej casti komunikacie iba 1 prud, t.j. komunikacia je v tomto useku az po najblizsiu krizovatku Komenskeho-Garbiarska dvojprudova. Prud v smere ku Garbiarskej ul. ma sice 6 metrov, co by postacovalo na 2 prudy, avsak uz po 130-tich metroch na upati krizovatky Komenskeho-Garbiarska ma ten isty prud uz iba 4 metre, takze isto kazdy uzna, ze pre 50 metrov robit 2 prudy nema zmysel. Prud v opacnom smere je v celom useku o sirke 5 metrov, ale v useku 35 metrov od krizovatky Komenskeho-Garbiarska sa nachadza nika s parkovacimi miestami sikmo na okraj cesty, pricom vsak auta parkuju aj juzne od niky smerom ku krizovatke Komenskeho-Strojarenska, a to pozdlz okraja cesty, takze tieto auta uberaju z uvedenych 5 metrov sirky. V useku od krizovatky Komenskeho-Garbiarska po Komenskeho-Strojarenska teda o dvoch prudoch nemoze byt ani reci.
V ostatnych usekoch sa striedavo menia prudy medzi dvoma az troma, pricom pozdlz okraja cesty tu takisto parkuju auta. Na tychto miestach sa nenachadza znacka zakaz zastavenia, ba ani zakaz statia. Ide o useky od Garbiarskej po Slovenskej jednoty, od Tomasikovej po Kisdyho a v opacnom smere od Vysokoskolskej po Tomasikovu a od podjazdu do Parku Angelinum po Garbiarsku. Skutocne prejazdne 2 prudy najdeme iba v usekoch od Ul. Slovenskej jednoty po Chalupkovu ul., od parkoviska za zastavkou Poliklinika Sever po Tomasikovu ul., za zastavkou Krajsky urad po Hlinkovu ul. a niekolko metrov za krizovatkou s Hlinkovou ul. po zastavku St. Lokomotivy a v opacnom smere od zastavky St. Lokomotivy po Watsonovu, od Watsonovej ul. po zastavku Krajsky urad a od Letnej po Ul. Slovenskej jednoty. Celkovo je to 7 pomerne kratkych usekov.
To, ze Busmechanik tvrdi, ze tu 4 roky vyzeral z okna svojej triedy, tak ja tvrdim, ze vyzeral nie na cestu, ale asi len na okoloiduce kocky . Horsie je, ze si Busmechanik dopravar, a teda ked sa presvedcis, ze tu zvisle ani vodorovne znacenie nie je a dalej tvrdis svoje, tak ktovie ako uvazuju bezni vodici, no proste zbohom bezpecnost premavky .