Takže na rýchlodráhe sa nám začala výluka a nie hocijaká. Oddnes, až do 29.10., bude etapovitá výluka, keď električky budú premávať len na výmeny zmien na 6:00, 7:00, 14:00, 14:36 a 22:00. V ostatnom čase sú nahradené autobusmi.
Pripomínam len, že v blízkosti začiatku rekonštrukcie slučky na žliabkových koľajniciach typu NP4, ktorá je mimochodom z roku 1964 (39 rokov...), sú položené nové železničné výhybky, takže to vyzerá, že budeme mať novú čiri-čari (v košickej dopravárskej reči úvrať, resp. výhybňa :-D), kde sa zrejme nejaký čas budú vlaky aj obracať.
Foťte, foťte a ešte raz foťte!
Pripomínam len, že v blízkosti začiatku rekonštrukcie slučky na žliabkových koľajniciach typu NP4, ktorá je mimochodom z roku 1964 (39 rokov...), sú položené nové železničné výhybky, takže to vyzerá, že budeme mať novú čiri-čari (v košickej dopravárskej reči úvrať, resp. výhybňa :-D), kde sa zrejme nejaký čas budú vlaky aj obracať.
Foťte, foťte a ešte raz foťte!
Sarko
Konkurencia bola naozaj tvrda, zucastnili sa vsetky "elektrickove" podniky nielen SR, ale aj CR (okrem Brna). Brniaci neprisli aj napriek tomu, ze DPMK prislubil uhradenie vsetkych nakladov brnenskeho druzstva.
Zvitazilo, samozrejme oficialne, KE druzstvo, na 2. mieste BA druzstvo a 3. mieste PH druzstvo.
Zaujimavostou bola ucast aj nesutazneho KE druzstva (tzv. "B" druzstvo, ), ktore ak by bolo sutazne, obsadilo by 2. miesto. Dopravak myslel asi neoficialne zvitazenie tohto druzstva.