Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Nodes #674:
Myslim, ze servisom to nie je. Jednoducho je MODka nadupana elektronikou a na na to nemaju v dielnach vybavenie. Ved tak to bolo aj s tou poruchou. Na otazku vodica, ze co znamena VYSTRAHA 7, co mu zobrazoval displej, dielenski machri len ticho pokrcili ramenami.
Celkovo nesplna poziadavky na pohodlne riadenie. Niektore ovladacie tlacidla su na pulte nezmyselne umiestnene.
Hlavne, ze sa s nou poriadne vyhrali. Vidim to tak, ze po odbehani povinnych kilometrov skonci na odstavnej kolaji.
Reply on: Sarko #679:
Neoficiálne som napísal preto, lebo keď som odchádzal, ešte to nebolo na papieri - ako sa hovorí 🙂
Reply on: Papyr #678:

Konkurencia bola naozaj tvrda, zucastnili sa vsetky "elektrickove" podniky nielen SR, ale aj CR (okrem Brna). Brniaci neprisli aj napriek tomu, ze DPMK prislubil uhradenie vsetkych nakladov brnenskeho druzstva.

Zvitazilo, samozrejme oficialne, KE druzstvo, na 2. mieste BA druzstvo a 3. mieste PH druzstvo.

Zaujimavostou bola ucast aj nesutazneho KE druzstva (tzv. "B" druzstvo, ), ktore ak by bolo sutazne, obsadilo by 2. miesto. Dopravak myslel asi neoficialne zvitazenie tohto druzstva.
Reply on: Dopravák #676:
V sutazi elektriciek, v tvrdej konkurencii (zucastnili sa obidva podniky, ktore elektricky maju) NEOFICIALNE zvitazil Kosican. Mam tomu rozumiet tak, ze oficialne zvitazil Blavak? 🙂
Dnes sme mali v Ke maratón. Bol som v teréne a môžem konštatovať, že DP to opäť nezvládol.
1. na všetkých zrušených zastávkach mal byť oznam, že táto zastávka je zrušená! Bolo komické ako ľudia napr. na NO stoja a pozerajú ,kedy im príde spoj. A čakali a čakali ...
2. chýbal označník (stojan-zastávka) pri kostole na Slovenskej jednoty. Jeden bus zastal tu ,druhý tam a ľudia pobehovali sem a tam. Vodiči sami nevedeli kde majú zastať.
3. vodiči jazdili bez cieľov na tabuliach! Ako by bolo ťažké nahrať špeciálnu verziu pre busy, aby ľudia hneď vedeli kde, alebo pokiaľ ide ten konkrétny bus.
4. naraz obnoviť premávku - a nie ako ,každý rok sa to opakuje,že po Národnej triede ide jeden bus rovno -to znamená, že jeden už ide k Národnému námestiu a ďalej k Mlynskej Bašte - A druhý bus ešte po obchádzkovej trase -t.j. z Nár.triedy zatočí do ľava na Slovenskej jednoty. A človek nevie kde sa má postaviť.

A je toho viac, ale to hádam stačí 🙂

Ale ,na druhej strane, kedy inokedy by som sa veziol Solarisom cez Vodárenskú 🙂

PS: A ešte jedno - nepúšťať za sebou L72 a L18 od zastávky Mlynská Bašta. Pretože L18 premávala úplne prázdna.
Súťaž jazdy zručnosti vodičov električiek už skončila. O 14:54 dojazdila posledná súťažiaca (Blaváčka). Momentálne už prebieha vyhodnocovanie.
Neoficiálne ZVÍŤAZIL KOŠIČAN !! 🙂
Reply on: TeBeCe #673:
To si píš!!!! 🙂 Práve sme rozmýšľali, či to bude Solaris alebo Električka! 🙂
Reply on: balky #662:
Ta poruchovost T3MOD nahodou nesuvisi so servisom, ktory jej poskytuju?
Reply on: Dopravák #670:
tak co kosice, prekonate nas? 🙂 🙂
Ikarus odkazuje, že na svete sú prv= fotky nových Solarisov (autor=Furčan). Zároveň povrdzuje, že nové Solarisy skutočne majú len malé kabínky ako 3501-3510. Údajne tiež majú všetky nádrž na pôvodnom mieste a nie vpredu.
Práve som videl v správach ,ako včera študenti v Blava ,sa pokúsili o rekord. Do Ikarusu 280, L39 sa vtrepalo ,(vodič si myslel že 295) predstavte si 358 študentov. 🙂
Reply on: Dopravák #665:
Veď tu ani nikto netvrdí, že ľavé (prednejšie - ad pripomienka od Papyra) krídlo otvárajú.
Reply on: Vladimír #664:
Preco namiesto laveho a praveho kridla dveri nepouzivate pojmy prednejsie a zadnejsie kridlo? Ved vzdialenost k celu autobusu je lepsie predstavitelna, nez pojmy pravy a lavy.

Anterior, posterior, superior, inferior, dexter, sinister, lateralis, medialis. Mali by sme obdobnu terminologiu, co sa tyka smerov a rovin, urobit aj na autobus, nielen na cloveka 🙂
Dnes rano asi okolo 6:50 som pri kazdodennej ceste do skoly zbadal nieco mimoriadneho. Este nie celkom prebudeny sedim si v autobuse cislo 20 pri Spolocenskom pavilone. A zrazu odbocuje nejaky Solaris z Bardejovskej na Triedu SNP. Poviem si, nic mimoriadne (asi to bude 34), ale zrazu vidim, ze nema evidencne cisla ani SPZ. Jednalo sa o SU15. Jedine, co som si stihol vsimnut a teda s urcitostou mozem napisat - NOVE SOLARISY NEMAJU KABINKY ako predchadzajuca seria (3511-3520), ale take, ake su v prvych seriach!
Reply on: Isidor #663:
Zajtra je Medzinárodná súťaž v zručnosti vodičov električiek z celého Československa.
Takže zajtra sa bude načo pozerať.
Zas čo tu riešite!
Pravidelne cestujem Solarisom už od roku 2000 a ani raz vodiči neotvorili (z vodičovho pohľadu) ľavé krídlo predných dverí pre cestujúcich. Ja osobne som videl otvoriť len vtedy ak nastupoval druhý vodič. A neviem si a ani nechcem si predstaviť, ako by nastupovali naši dôchodcovia cez tú rampu. Ktorí, dobre že, keď vodič neotvorí predné dvere ,mu nerozbijú sklo na dverách.:-)
Reply on: Sarko #659:
Možno to bude mať význam aj pre tento účel. Po prešovských skúsenostiach s CityBusmi, ktoré žiadnu takúto prepážku nemajú, si však myslím, že ju ozaj netreba. CityBus má podlahu pri predných dverách inej farby, a to samo akosi psychologicky pôsobí na cestujúcich, aby tam neliezli. A to, že prepážka zdržiava je fakt.

Čo sa týka otvárania predných dverí, jednalo som o nepozornosť - napísal som ľavé, ale myslel som samozrejme pravé krídlo.

Re #660 Andy: Na východe máme zrejme na kabínky iný názor 🙂
Košické Solarisy č. 3501 - 3510 a prešovský č. 348 majú totožné usporiadanie pri predných dverách.

Re #661 Nodes: Nerozumiem Tvojím pochybnostiam. Ak nastupujem prednými dverami, po ľavej strane cestujúci vystupujú, ja idem po pravej strane. Vodičovi ukážem lístok a do vozidla prechádzam prepážkou, ktorá sa otvára dovnútra vozidla. To je aj poistka, že keď ňou už raz prejdem, dopredu sa pchať nebudem, pretože prepážka sa otvára len dovnútra.
nikde som to nenasiel, len nahodou v "Kam do mesta", preto chcem pripomenut, ze ZAJTRA, t.j. v sobotu 4.10. sa vraj kona Den otvorenych dveri vo vozovni elektriciek na Bardejovskej ulici (10:00-16:00) Sucasne budu jazdy historickymi elektrickami po celom meste... Vie niekto podrobnosti?
Reply on: Vladimír #655:
Modka skutocne vcera jazdila na L3, no nedojazdila. Na konecnej na Vazci mala problemy s naskocenim vozidla, takze za nu musela ist zaloha. Nakoniec po niekolkonasobnom skusani sa to vodicovi podarilo a odfrcala do vozovne. Darmo, prilis vela elektroniky jej asi skodi. Inaksie si myslim, ze to je riadny nepodarok, co sa tyka ovladania.Mozno dizajnovo je zaujimava,ale to je asi tak vsetko. Vodic dojazdil na T6.
A este malickost. Ta sluzba vecer odbiehava na L7.Ake meskanie by mal ten vodic na L7,keby mu Modka zostala do konca sluzby,jemne poprchavalo, na trati sa neskutocne klzalo a vecerny CP L7 je znacne naspanovany?Len pre zaujimavost, na NO smerom na jazero mal s T6 meskanie 8minut.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.