Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ayreon #485:

Elektricky na Juznej triede chodia pomaly, pretoze im to kompetentni takto prikazali. Ked sa to po tyzdni trosku "rozjazdi", predpokladam, ze sa pojde vyssimi rychlostami. Napokon, dosadene vyhybky z DT Prostejov su stavane na rychlost 50 km/h aj proti hrotu!
Reply on: Nodes #493:

To hadam nemyslis vazne toho smajlika ( 😞 ), ze tam ta slucka zase je! To je len stastie, ze tam je a mna skor mrzi, ze tam nie je obojsmerne prejazdna slucka (t.j. aj v smere od VSS).
Reply on: Nodes #493:
Prepáč, ale nerozumiem. Hovoríš o slučke Hotel Strojár?
Reply on: J #489:
Myslis to cerveno bielo cierne? Je to Kotasov nater. Aspon tak mi hovorili.
Reply on: balky #484:
O kratky cas bude ten usek znovu suci na opravu. Udajne tam uz na reko useku nemala byt ta slucka. A zase je...:-(
Reply on: J #491:
ale palice ma rovne 😛
Zdenko: no tak práve hento vyfarbenie sa mi nelúbi. To už aj to naše bratislavské je krajšie.
Reply on: J #489:
Uz si videl trolejbusy v Sofii? Tam nie je kazdy trolejbus natrety inou farbou. Vetky su natrete na modro a maju vzadu nalepenu nalepku VALVOLINE.

Ukazka: http://www.skgt-bg.com/History/images/trolley4_b.jpg
Kto vám navrhoval zafarbenie Trolejbusov. Je to to najkrajšie vyfarbenie aké som kedy videl. Nie tá naša pohrebná 😞
košický večer 12.9.2003 uviedol článok pod názvom JAZDA HRôZY V AUTOBUSE : Kľučkoval, vrážal do obrubníkov

Nebudem to tu vypisovať ,iba stučne uvediem,že včera na L53 s príchodom na konečnú na Ťahanovciach cca 15:15 až 15:20 , sa odohrala dráma. Vodič kľučkoval, vychádzal na obrubníky. Cestujúci buchali na kabínu ale vodič nereagoval. Prižmuroval oči, ako by ho premáhal spánok. Nikomu sa nič nestalo.
Na DPMK o ničom nevedia, ale dajú to prešetriť.
Reply on: balky #486:

Normalne Ti zavidim... Boli to 3x zeny a raz muz, ktory niekedy chodil celkom slusne. A vsetci isli neskutocne pomaly. Po vyhybkach pri strojari sa ledva plazili, az som si myslel, ze cuvame. A briky boli T3-ky, ale po prehliadkach.
Reply on: Ayreon #485:

Rychlost asi zalezala od schopnosti a odvahe vodica a terchn. stavu briky. Ja som vcera na tachometri videl 70tku!!A popri Strojari to bolo takych 40-45, co zas nie je az tak pomaly.
Viezol som sa tam, celkom sa mi to paci, ale vobec sa mi nepaci, ze tam chodia elektricky strasne pomaly. Po tak kvalitnej trati (oproti ostatnym) je to hroza 😞 Nie je tam nejake nariadenie o obmedzeni rychlosti?
Vazeni,boli ste sa uz previezt po zrekonstruovanej trati na Juznej? Ja osobne mam z toho zmiesane pocity.Hlavne co sa tyka useku slucka pri Strojari - krizovatka.Zda sa, ze tento usek sa nepodarilo dostatocne upravit.
Jazda smerom k VSS je podstatne lepsia a bez vykyvov, ako opacnym smerom (mozno svoje zohrava aj pomala jazda do zastavky).
V opacnom smere, k NO, nebolo vyhrou dat prednost zliabkovej kolaji pred klasickou vysokou. Po vyhybke zo slucky az do zastavky to na moj vkus zacalo riadne hadzat(predtym bolo plynulejsie zakrivenie do zastavky). Ak to uz teraz hadze, co to bude robit o par rokov?
Aspon ze to krizovanie kolaje so sluckovou kolajou je uz lepsie.
Reply on: Nodes #481:
Dĺžky rekonštruovaných úsekov sa nám z roka na rok skracujú 😉 Ale je dobre, že sa aspoň niečo robí.
práve som bol na www.dpmk.sk a pozrel som si cenu CVR na jeden rok: pr.dlhý autobus a trolejbus 140 000sk a na električke KT-8-D5 je to 150 000sk 🙂

a tá fotogaléria 🙂
Reply on: Vladimír #480:
Namestie sa robit mozno bude tiez. Ked to vsak bude na buduci rok, kupim si klobuk, aby som si ho mohol snat...Realne na buduci rok, ked sa VOBEC bude robit, tipujem tak po krizovatku s Poziarnickou.
Reply on: balky #479:
Bude sa o rok robiť aj námestie? Už sa teším na tú výlukovú dopravu. 🙂
Jazda po Juznej je konecne obnovena!!!Je to neporovnatelny rozdiel oproti tomu, co bolo.Jednak to nehadze z boka na bok, konecne sa rano daju citat noviny,ale hlavne je to tichsie, co ocenia obyvatelia okolitych domov.Stavbari,dovidenia opat o rok!!
Vo fotogalérii Trolejbusov z dňa 11.9.2003 je pri fotke vozidla 1013 uvedené ,že ako prvý v tejto farbe začal premávať práve tento trolej.

Ako prvý v novej farbe začal 1.septembra 1999 premávať trolej 1007. A trolej 1013 začal (v novej farbe)premávať ako druhý - od marca 2000

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.