Sarko stvorprudove znacenie konci asi 70 metrov pred krizovatkou. Ciary nie su nastriekane na tomto useku ale sirka vozovky zodpoveda stvorprudovke. Najdem niekde fotografie ktore svedcia o stvorprudovke
KRIZOVATKA KOMENSKEHO-STROJARENSKA je JEDNOZNACNE DVOJPRUDOVA (v kazdom smere 1 jazdny prud a medzi nim je kolajovy pas). Vozovka tu totiz nie je oznacena dopravnym znacenim umoznujucim jazdu vozidiel vedla seba (znacka D50a: jazdne pruhy, resp. vodorovna dopr. znacka V2a: pozdlzna prerusovana ciara). Po okrajoch elektrickoveho pasu su 2 vodorovne pasy, ktore neumoznuju jazdu v priestore elektrickoveho telesa, pricom len nedavno tu vodorovne dopr. znacenie obnovovali.
Tá výluka na nám. MMM - št. Lokomotívy skutočne nie je práve najšťastnejšie riešená... Tak nadávať pomerne slušne vyzerajúcu starú pani som ešte nevidel
Aj keď mne sa veľmi páčila rýchla jazda v protismere a vodič s 513-kou išiel naozaj dosť rýchlo
Dopravak:
Dik za uznanie. Ano, DPMK by sa mal uz konecne spamatat a rozhodnut sa pre jednotny nater vozidiel, resp. jednotny nater pre jednotlive trakcie. Som rad, ze sa ujednotil aspon na umiestneni a oznacovani vozidiel logami mesta, DPMK a ev. cisel.
Páči sa mi Tvoja myšlienka Sarko!Mám na mysli ,to odlíšenie vozidiel podľa farieb. Tiež som zástanca jednotnej farby. Vyzeralo by to super a nie ako teraz-skoro každé vozidlo má inú farbu.
BM:
Co sa tyka krizovatky Komenskeho - Strojarenska, je mozne, ze auta zasahuju do elektrickoveho pasu, ale urcite iba vtedy, ak odbocuju v smere od polikliniky Sever vlavo na Strojarensku, pretoze nechcu blokovat jediny cestny prud, ktory vedie na Nam. MMM. Okrem zvisleho dopravneho znacenia je tu aj vodorovny suvisly pas.
Ad #21 Martiner:
Je zaujimave, ako dokazu Nekosicanov pomylit bielo-zelene natery na T6 a KT8 . Nakolko modra a zlta nikdy nevyniknu, modra je velmi tmava, zlta zasa kriklava a ich kombinacia je priam nestastna. Mne osobne sa nepaci modro-zlty nater ani na 359, ani na 374. Ak by sa mala aplikovat tato kombinacia, volil by som bud menej vyrazne pastelove farby, resp. bielo-sedy nater s uzkym modro-zltym pasom.
Takze robit nasilu natery podla mestskych farieb je dost nestastne. Ja by som bol skor za to, aby isiel DP svojou cestou, pripadne aby odlisil vozidla podla jednotlivych trakcii, co sa mi velmi paci v pripade Plzne. V KE by som si takto vedel velmi krasne predstavit autobusy v zeleno-bielo-sedom natere, trolejbusy v modro-bielo-sedom a elektricky v cerveno-bielo-sedom natere, t.j. podla farby liniek, ako su zakreslene v scheme siete (autobusy zelenou, trolejbusy modrou a elektricky cervenou).
Myslim krizovatku Komenskeho - Strojarenska, chodil som tam do skoly a triedu som mal oproti ceste na Komenskeho. Vodorovne dopravne znacenie sa tam dost casto ignorovalo a aj ignoruje neohladuplnymi vodicmi.
Inac vsimli ste si Ikarus 280.87 #4097 uz ma nalepky z logom DPMK a Kosic. Vyzera to velmo dobre
BM : 359-ka bola pôvodne navrhovaná v mestských farbách. Podľa mňa sa ale viac k mestským farbám približuje 374-ka. To bol tiež pokus DP ako to bude vyzerať na voze a v porovnaní s 359 je to určite lepšie.
Inak, na obluku v smere z Tr. SNP na Modavsku cestu este nefinisovali, chyba este navarit zo 3 az 4 vrstvy v useku cca 16 metrov. Takze KT-cka vyjdu aj dnes o 4:00, avsak predpokladam, ze uvratovo sa pred zadnym vyjazdom do vozovne aj s "gastanmi" budu otacat tak do obeda.
BM, pre pana krala Ty si to musel pisat v najvyssom zachvate rychlosti. Inac si to neviem vysvetlit
Nejdem to tu vsetko vypisovat, musel by som tu dat cely Tvoj prispevok...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
XXX