Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nechapem preco na 3A a 4A chodia ZAROVEN 2 (ano, citaj dva) autobusy. Teda v spicke sa to este pochopit da. Ale (pod)vecer?
Takze podla vsetkeho si DPMK kupil iba jedno-jedine rameno na zrkadlo zn. BAHOZA, a to na T3 Mod ev.c. 359. Dnes som len namatkovo vysledoval, ze ostatne T3SUCS ev.c. 349, 361, 376, 386, 387, 396, 397, 398 su podnikove napodobediny. To znamena, ze vsetky uvedene vozidla sa vzajomne nedaju spriahat kvoli nemoznosti sklopit zrkadlo ku celnemu sklu.
Reply on: Bon-Cu #427:
Keby si sa to pýtal ešte pred dvoma mesiacmi, tak Ťa vysmejem (MHD na letisko spočívala v niekoľkých účelových spojoch za deň), no teraz je interval "zahustený" na 60 min. v špičke a 120 min. mimo špičky, tak to aký-taký význam má.

Mohol by si tam napísať niečo také:

Železničná stanica a Autobusová stanica Košice sídlia vedľa seba na Staničnom námestí. Z tohto námestia, zo zastávky Staré mesto - železničná stanica premáva na letisko autobusová linka č. 23. Jej prevádzkový interval je v pracovných dňoch čase špičky 60 a v ostatnom čase a vo voľných dňoch 120 minút. Linka po trase obsluhuje aj Nám. osloboditeľov - hlavný prestupový uzol MHD v Košiciach. Doba jazdy na celej trase sa pohybuje medzi 14-18 min. Celá trasa spadá do I. tarifného pásma, takže za základný jednorazový cestovný lístok zaplatíte 12 Sk. Na linke č. 23 je po celý deň zavedený nástup cestujúcich len prednými dverami.
Myslim ze na kosickom fore je toto moja premiera 😉

No, ide mi o to. Je tu iekto schopy napisat mi par viet ako sa dostat na kosicke letisko MHDckou? A nie konkretne mne, ale niekomu kto v KE nicky nebol a etda je uplne mimo 😉 Nieco take ako toto:
http://airports.host.sk/index.php?id=c_ba#mhd

dik
Reply on: Diggi #424:

DP kupil len par kusov zrkadiel od Bahozy, ostatne su vsetko vlastne napodobeniny. Hovoril mi to sam riaditel kolajovej dopravy. Bahozaci o tom tiez vedia. Staci vsak mat iny uhol ramena alebo iny system jeho fixovania a uz to nemozu pravne napadnut. Preto je aj uvolnovanie ramena pakou nie dole, co je logickejsie, lebo paka sa dostane do zvislej roviny a da sa nou lubovolne otacat, ale hore, takze paka je stale pod urcitym uhlom a z jednej strany tu zavadzia zastena kabiny a z druhej zasa krytovanie celneho transparentu.

Problem by sa dal vyriesit zmenou zaistovania paky alebo ako hovoris, spriahanim s "B"-ckami, ktore zrkadla s ramenami nemaju, ale raz budu mat tieto ramena vsetky vozy, takze lepsie je sa zamerat na ten prvy pripad.

Kedze v DP sami nevedia, na ktorych vozoch maju originaly a na ktorych nie, fyzicky pozistujem skutocnost na vsetkych vozoch a hodim to sem.
esRe #424 Diggi: Vobec by som sa necudoval, keby slo o prevedenie a la DPMK. A co tie odstavene T3? Bude s acakat, kym nezhrdzaveju na dvore uplne?
Práve sme so Sarkom polemizovali, že ako to vlastne je. DP tvrdí, že má Bahozy, Sarko že ide o napodobeniny. Samozrejme Bahozy sa sťahovať dajú. Teda buď to u nás zle montujú, alebo ide o prevedenie a la DPMK a bude s tým treba niečo urobiť. Mne osobne by sa ešte páčilo ak by ich spriahali s vozňami, ktoré ich nemajú napr. si vymyslím 397+375
Včera som sa tak trochu neplánovane prešiel po vozovni a vedľa odstavených B-čiek o 2 koľaje vedľa sú ďalšie pravdepodobne odstavené T3-ky. Ide o 344+340, 366, 338.
344+340 mala len dojazdiť km a do prehliadky už neísť, 366 je taktiež na čiernej listine a 338-ku keď si pýtali vodiči, ktorí ju majú pridelenú, bolo im oznámené, že je odstavená a uzatvára kolónu. Všetky 4 sú na čiernej listine DP, čo sa týka vyradenia.
Na uvodnej stranke citam, ze kvoli isteniu zrkadiel Bahoza nie je mozne spajat vozne do dvojiciek. V inych mestach to ako vyriesili? a to odstavovanie a nasledne vyradovanie sa mi zda dost divne...ale mozno sa mi to len zda.
Dnes sú to štyri roky (1.9.1999) čo začal Trolejbus 15Tr #1007, ako prvý, jazdiť s novým náterom, podľa vzoru 15TrM - teda /sivi-bielo-červený/
Reply on: Vladimír #419:
Ešte doplním sám seba, že reč je o Prešove.
Aj v tomto fóre pripomeniem, že sa dnes začala premávka prvého slovenského autobusu Solaris Urbino 12. Jeho ev.č. číslo je 348, ŠPZ zasa PO 191 BI. V prvý deň prevádzky je vypravený na turnuse č. 10/1. 🙂
Vie mi niekto povedať kde presne teraz stojí L30 na NO pri Dome techniky? Podľa nového by mala stáť na stanovišti č.2.Dnes večer som stál na stanovišti č.2(zdalo sa mi čudné ,že žiadna výveska na L30) a keď prišla 30 zastala pred uzáverou -teda pred stanovišťom č 1. Musel som behať späť. 😞!!! Teda kde mám čakať na L30!!!!
Reply on: BM #410:
Ani môjmu oku to neulahodilo.
Reply on: Nodes #415:

No áno, práve preto, že sa vlastné mená nestupňujú, použil som výraz skloňovanie, ale asi najsprávnejšie by bolo zdrobňovanie, ale to je len pri zjemňovaní mena.

Mňa ešte napadlo, aby 15-ka nemala pôvodné meno a nikto nemal námietky, prečo odvodzujem práve od 15-ky:
Solarček - Solarík - Solarko - Solarisko
Trolinček - Troliník - Trolinko - Trolinisko 🙂
Reply on: Sarko #411:
Dovolim si Ta poopravit. V tomto pripade nejde o sklonovanie, ale o kvazi stupnovanie. Kvazi preto, lebo nemam vedmosti o tom, ze by sa stupnovali aj vlastne mena, stupnuju sa pridavne mena.
Reply on: bm #412:
Takze hypoteticke vozidlo Solaris Trollino 10 by bol Troliniatko? 🙂
Vladimír: No ja na Mestskú Dopravu nechodím takže tak. jedine že by si to dal niekde tu alebo na BA a prehliadol som to.
Reply on: Sarko #411:
este si zabudol 10 metrovy - SOLARISATKO
Dúfam, že sa Vladimír nebude hnevať, že si dovolím uverejniť, aké nás napadlo skloňovanie Solarisov 12, 15 a 18:
Solarík, Solaris, Solarisko 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.