Výstava historických električiek, Hlavná ul.
(bezplatná preprava cestujúcich hist. električkami
30. 4. v čase 15.00 – 20.00 hod.
1.5. v čase 8.00 – 13.00 hod. )
Takže dnes na R4A premávala opäť 538, meškanie 2 min., plne obsadená a čo je najdôležitejšie, už aj riadne označená:
-na čele natočené linkové plátno na "R", smerová tabuľa "Luník VIII", doplnková tabuľa "Len po OC Optima"
-na boku vo všetkých stojanoch zalaminované tabule bez označenia linky a so smerom "Štadión TU - Amfiteáter - Trieda SNP - OC Optima"
-vzadu štandardná plastová linková tabuľa s písmenom "R"
538 bola po včerajšom otočení na úvrati opäť otočená v smere, v akom jazdí (B-kabína vpredu, zberač prúdu vzadu), takže sa potvrdilo, že po zatiahnutí do vozovne sa KT8 ešte otočí na triangli vedľa výpravnej haly.
Je elektrická. Aj napriek tomu mi bolo povedané, že prehodenie netrvá dlho a dielenskí by si s tým mali vedieť bez problémov poradiť.
Re #3855 eMareq:
Nuž ja som pôvodne chcel ísť na Štadión TU, ale keď som prichádzal, tak 538 už stála na zastávke, tak som sa otočil a ponáhľal sa k TU. Keď sa otvorili dvere, prešiel som popri celom vozidle, a nastúpil 2. dverami, takže sme museli prejsť okolo seba. Áno, na každej tabuli sú šípky dve a obe obojsmerné.
eMareq:
Možno ten chaos bol spôsobený ľuďmi, ktorí chceli ísť na L7. Ja som nastúpil na nasledujúcej zastávke - Technická univerzita a so mnou bez problémov nastúpilo 40 študentov. Na zastávke Amfiteáter pristúpilo až cca 50 ľudí, takže vyťaženosť spoja bol hneď na prvý šup 100%, čo je naozaj veľký úspech. Uvedený spoj je v služobnom CP predsa len označený ako linka R4A, takže vozidlo by malo mať vpredu natočenú linku "R", smerovú tabuľu "Luník VIII" a doplnkovú tabuľu "Len po OC Optima" a na boku riadnu tabuľu linky R4A. Inak zaujímavosťou dnes videných provizórnych tabúľ (zalaminovaný papier) je, že sú tam po oboch stranách trasy obojsmerné šípky, pričom smer OC Optima - Štadión TU (zatiaľ) neexistuje.
Nuz bavite sa tu o tej R4 jazdiacej po OC Optimu. Dnes som si urobil taky maly prieskum, co to bude zac. Prva KT8 co okusila tuto skratenu R4 bola 538.
Ake prekvapenie na mna cakalo ked som si ju zblizka obhliadol. Platno vpredu natocene "nieco medzi R a V" - clovek neskuseny tipuj. Pri vodicovi cedula "Lunik VIII". Na boku narychlo urobene cedule zaliate v umelej hmote bez oznacenia linky len trasa: Stadion TU - Amfiteater - Trieda SNP - OC Optima. Aspon, ze boli v kazdom drzadle. Vzadu zas cedula "Len po OC Optima". Platno vzadu, opat natocene "nieco medzi 5 a 6". Neoznacenie linky sposobilo medzi par cestujucimi chaos, lebo nevedeli co to je zac, tak sa zdrahali nastupit.
S499.1023:
Čo mi hovorili ľudia z Pragoimexu, premontovanie plošiny je údajne jednoduché, pričom na kanáli stačí zospodu odmontovať dva kryty a plošinu prehodiť. Inak sú naše KT8R.N2 z oboch strán plnohodnotné a budú sa po ubehnutí 10tis. km otáčať. Ako som dnes zistil, uvedený spoj k OC Optima je posledným vykonaným spojom služby číslo 46165, takže sa vozidlo po presune do vozovne otočí na triangli v jej areáli. Otáčanie na triangli sa robí už dlhodobo na KT8, ktoré končí službu a nie je otočené v tom smere, v ktorom v danej dobe jazdí.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Nodes
http://www.vecernik.sk/index.php?command=viewarticle&id=23889
A tu zas je komentar na temu menoviek vodicov MHD.
http://www.vecernik.sk/index.php?command=viewarticle&id=23895