Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Nodes #3805:
Myslím si, že do tej doby, keď Karosy B95x skončia bude možné pokračovať v dodávkach len NP vozidiel. Ostatne, myslím si, že kým bude dopyt, Karosa Béčka vyrábať bude.

Re 3806 Nodes: Keď je schopný reálne o SU18 uvažovať DPMP, nemá problém zaplatiť ho ani DPMK. Tu bude iný problém. Napríklad zaľúbenosť do 15m autobusov...
Dnes v noci pred 1:30 prechádzali cez Furču dve mestské autobusy,prví z rokom vyrobí okolo 1985 a druhy okolo 1990.
Neviete o nich niečo?
Reply on: KVKV #3792:
Obavam sa, ze SU18 sa kupovat nebudu. Mozno z financnych dovodov - neviem ich cenu, mozno je podstatne vyssia ako cena SU15, mozno z inych dovodv.
Reply on: Vladimír #3800:
A ake strednopodlazne vozidla bude VPMK kupovat, ked sa skonci produkcia Irisov 95X?
Okrem ďalších článkov, ktoré nájdete v odkazoch na hlavnej stránku sú tu ďalšie, s MHD súvisiace len okrajovo:

Korzár: Aupark na námestí zmení dopravu a predĺži pešiu zónu
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=22.4.2004/47375K

Košický Večer: Štvorprúdová cesta povedie až za Krásnu
http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=23722
Kto si chce prist pozriet, pripadne nafotit jednotku 840 004-6 v Kosiciach, tak do 22.43 stoji na 3. nastupisti kolaj 1 a pojde do Humenneho.
Bavili sme sa tu o električkách na Hlavnej! Tak skoro to určite nebude

Do podzemia totiž stále presakuje voda a objavujú sa nové praskliny. Podiel na zhoršujúcom sa stave stropu majú aj nad ním jazdiace zásobovacie autá, ktoré ho neúnosne zaťažujú. Po ľavej strane Hlavnej smerom k Slovanu je totiž iba betónová doska nad voľným priestorom podzemia, a tak vznikajú praskliny.

zdroj: http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=23712
Dnes som bol svedkom jedného malého incidentu v T-buse.?
Zastávka Pri Hati - jedna rodinka (mama, otec, dve deti a jeden kočík). Zrazu sa rozhodli vystúpiť, znelo už zvukové znamenie a práve vtedy, keď sa zatváralo pravé krídlo dvier, otec s kočíkom sa v trepal do dvier ? Našťastie ľavé sa už nestihlo zavrieť, pretože vodič pohotovo otvoril dvere... Normálne som mal chuť (začal sa vonku rozčulovať) vynadať mu, pretože nepoužil zvonček na upozornenie vodiča... ?
Reply on: KVKV #3792:
Ja netvrdím, že DPMK má unifikovaný park. Ale už niekoľko možno tento trend pozorovať. Budúcnosť nekoľajového vozidlového parku je v znamení jazvečíka. Zatiaľ sa kupujú aj Karosy, ale ich počet postupne klesá a ustupujú Solarisom. Je to logické, mesto nie je také bohaté, aby si mohlo dovoliť výhradne nízkopodlažné vozidlá a ak vieš koľko stojí obyčajná Karosa, tak určite vieš aj to, že je to elegantný spôsob ako preklenúť obdobie, kým bude možné obnovovať Solarismi celý vozidlový park. Iné značky už vôbec neprichádzajú v budúcnosti do úvahy.

Ak si čítal aj iné diskusie, ale aspoň históriu tejto, tak vieš, že ja som bol vždy odporcom Solarisov Urbino 15 a spôsobu ich vypravovania na linky v Košiciach.
Reply on: eMareq #3798:
no som pocul ze neskor vznikli este 2 prestavbou povodnych Kosickych vozidiel.
Reply on: RW #3797:
To MV DZMK su vlastne stavby DZMK v casoch 1948 - 1952. Tych bolo 8, alebo nie?
Reply on: KVKV #3795:

T1-11
T2-31
T3-182+3 (pre ZSSR)
KT8-40
T6-30
MV z Prahy-48
MV1913-18
MV DZMK-10
MV 1920-4
VV1913-10
Nakl.doprava-3+7
Akurat som nezapočital jednu T3 a 103,104...takže spolu 399 ?
EŠTE K VLEKOM
Minimálne jeden pražák sa dožil konca . Ináč Györy boli zachovalejšie, masívnejšej konštrukcie. Skrine Ringhofferov neboli velmi dobre riešené, problémy s nimi boli od počiatku už v Prahe, prehnuté strechy, slabé okenné stlpky...
Reply on: RW #3789:

A ako si sa k tomu dostal ????
Počítajme:
T1-11
T2-31
T3-182 (+ 261/II*,219/II,219/III...)*SU dvojdverová
KT8-40 (539 šla rovno do Miškolca)
T6-30
Dvojnáp.-41 včetne103,104 (nepočítam pražáky, ktoré nikdy neboli zaradené, asi 25)
Vleky- okolo 20 včetne ex mv
Mot.nákl-3
Vl.nákl-3
Reply on: PvvS #3782:

Presne tak, súhlas 100%
Reply on: Sarko #3781:

Áno je to skoro presne, 118 určite, je na fotke, a 121(alebo nad120) tiež bol. Bol aj 100(ex mvGy.-je na fotke) Vlečňáky boli doplňované(ex mv) a rušené priebežne, takže číselné rady nemusia naisto sedieť, naviac už vtedy sa občas robili "číselné rošády" (u mv prekázatelne).

Prechod mycou linkou je manipulačný pojazd, nikto by nepovolil takto prevádzku s cestujúcimi, opakujem, pokial by tam bola trolej, tak nemá význam znižovať napatie. Pokial by pamiatkári ani za boha nedovolili trolej a niekto chcel postaviť električku na bat. ,tak najjednoduchšie sú staré T3 (znížené napatie cca 400V a odpojený mg, alebo T6 s modif. meničom. (ale spomínal som aj mimozemšťanov 🙂 )
Reply on: Vladimír #3780:

Pri 18-tich typoch sa o unifikácii hovoriť nedá. Tak pestrý park nemá žiadne mesto v cz a sk. Naviac sa budú kupovať SU18, a odhadujem, že aj Karosy 9xx. To, že sa niekto na nejakej porade toho roku rozhodol že "sa bude unifikovať" ,pravdepodobne zo zúfalstva dielenského personálu ad, tak možno práve začal unifikáciu nejakým článkom v novinách. Ten počet typov je pre údržbu neúnosný.
Napríklad sa ukazuje že SU15 nebolo najlepšou volbou (viď dávnejšie príspevky) -ako malý bus je príliš velký, ako velký zas príliš malý a zdržuje nástup pretože má len 3 dvere .
Hneď sa mali kupovať SU18.
Reply on: tbus #3778:
Tak vdaka mne to nie je, ale vdaka d3k0, ktory to tu musel nahodit, lebo ja by som taku blbost urcite nedal
Reply on: Sarko #3786:
Oprava - neuviedol som KT8 #500 a T6 #600...
Podľa mojich vypočtov mali Košice 396 voznov elektrickej dopravy a okolo 915 autobusov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.