ad1/ o kvalitnom obslúžení pri 30´ intervale nemožno hovoriť
ad2/ pokial by boli 6,7,9 s 10´ int., 6 a 9 preložené po5´ a zastávka L7 pred križovatkou ,tak nič netreba.
Tento spoj je využívaný rovnomerne behom dňa , služ.cesty, študenti, v obvode je vela firiem. Súčasný stav znamená dlhé prestoje , v najhoršom prípade, keď mi ujdú obe spoje tak až 50min čakania .
Hlavným prínosom "L8" by bolo posílenie vyťaženej trasy Terasa-N.O. L6 je málo. Ďalším zatraktívnenie spojenia na B.Něm. a k Strojáru. A nie je účelom, aby vozy jazdili v týchto úsekoch trvale preplnené. Na B.něm. by som skor obmedzil autobusy.
!!!-A nie je pravda, že na zmieňovaných zastávkach u st.radnice L7 nikdy nestála !!! Stála až do svojho zrušenia v r.1969 // trasa Stromova-NMM-B.Něm. //
-Na trolejbusovom obratisku Myslava-Grunt je odstránená trolejová výhybka. Aj keď káble boli poodpájané, zostali zatočené nad výhybkou a takisto aj kríž. Vyzerá to dosť škaredo.
-Na L20 premáva 5242, na ktorej sa pri otváraní prostredných dverí striedavo otvára raz ľavé a raz pravé krídlo dverí... Vodič na zastávke Luník IX-Rázcestie síce zastavil, ale aj napriek tomu, že tam stáli spoluobčania a niektorí dobiehali, vodič dvere vôbec neotvoril a po chvíli vyštartoval znova.
-Na novovybudovanej, ale nepoužívanej zastávke Západ-Stodolova na Popradskej ul. (v smere na Moldavskú cestu) stojí odstavená 5004-ka.
Dnes ten voz už vyzerá normálne, žiadna zlezená farba do základovky.
Táto špecialita nie je ani tak umyvárkou, tá je opravená a technológia vymenená. Rozožieranie laku a farby spôsoboval (spôsobuje?) čistiaci prostiedok obsahujúci agresívnu kyselinu - LUMIL.
Tie podivné čiary na čele vozidla, to boli 3 alebo 4 vertikálne nalepené samolepky imitujúce nerez a samozrejme, bola to ľudová tvorivosť vodiča, ktorý má vozidlo pridelené a ktorého mám neveľmi "v láske".
neviem teraz hneď z hlavy ako vyzerá dnes, ale tak vyzerala, tá farba bola "vylízaná" až na základovku ,to je špecialita košickej umyvárky, a tie podivné čiary na čele si pamatám, zrejme "ludová tvorivosť" asi vodiča.
Nádhera.
Tu nejde o to, koľko je vodičov, ale o to, aby DPMK neprišiel o licenciu autoškoly. Ročný limit je údajne minimálne 8 ľudí a ak teda nových vodičov E netreba, kurz sa robí len v rámci podniku.
BM:Vtedy som este nebol.Skumulovala sa mi choroba a robota,takze do BA som doletel na IGK v so vecer,odovzdal som hlas 99% mamlasovi aby nevyhral 100% mamlas a v nedelu na obed som prasil spat do Prahy.Buduci vikend som na zeleznicnej akcii v Ostrave a ten dalsi budem vo firme prepocitavat DPH?.Co si chcel?Ci len tak na pivo?
Takže kým na L5 by postačovala len kozmetická úprava odchodu zo ŽS z :59 na :06, odvčera sa po zmene CP LR1 udial presný opak - obchod spoja LR1 o :47 sa posunul na :17, len neuveriteľnú a nepochopiteľnú jedinú minútu po odchode spoja L6 na :16. Ďalší úspešne zatlčený klinec...
Volakde mam inzerat DP na kurz vodicov el + aut z roku 1981. Vyzera asi takto:
Podmienky:
Pre vodicov/vodicky elektriciek:
- Vek nad 20r
- Dobry zdravotny stav
Pre vodicov/vodicky autobusov:
- Vek nad 21r
- Dobry zdravotny stav
- Vodicak na skupinu C platny aspon rok, PRAX NIEJE PODMIENKOU!
Vyhody:
- Narok na kvalitnu zimnu a letnu rovnosatu
- Prenony listok pre vodica/vodicku a ich rodinnych prislusnikov
- Prednostne zaradenie do zoznamu pridelenie bytu
Len ci by do neho nezacali paradajky, al. vajcia hadzat ?
Re #3671 Diggi: posledny? verejny kurz (sam DP si na neho robil reklamu vo vozoch) sa robil v 1993. Odvtedy je to fakt uz len pre rodinnych prislusnikov DP.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BM