Pre milovníkov REGIOTRAM pripomínam "slohovú prácu" dávnejšie uvedenú v Korzári http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=24.2.2004/42122K
Ako krásne to kontrastuje s príspevkom ""Igor 3540"" že.
Mimochodom tomu pánovi inžinierovi by som odporúčal niekedy vychádzku do zmieňovaných lokalít, aby si o nich urobil predstavu.
Ako krásne to kontrastuje s príspevkom ""Igor 3540"" že.
Mimochodom tomu pánovi inžinierovi by som odporúčal niekedy vychádzku do zmieňovaných lokalít, aby si o nich urobil predstavu.
KVKV
1/REALITA (krutá)
-vyžaduje sa dvojsystémové vozidlo 600V/3kV DC pre náš región . Dá sa to postaviť, ale je to nákladný vývoj, ešte to nikto nerealizoval. Nepredpokladám, že sa do toho niekto pustí.
-vyrábané vozy sú v Nemecku v prevádzke na sústavy 15kV-16,7Hz/600(750)V DC. Konštrukcia takého vozu je jednoduchšia a hlavne vyriešená - u nás nepoužitelné.
-zmyslom RT bolo prepojenie existujúcich električkových systémov pomocou žel.tratí , využitie železnicou opustených tratí alebo telies , zatraktívnenie žel.dopravy privedením tratí až do centier menších miest vo forme električky, prípadne výstavba menších vnútorných sietí v týchto mestách.
-pozn.: pri využití opustených žel.tratí sa používa trakč.sústava ako v mestách 600(750)V DC ...Chemnitz linka 5