Takže pred malou chvíľou som vyskúšal dopytové tlačidlo na novej svetelnej križovatke Toryská-Uherova-Slobody. Tlačidlo som stlačil krátko po tom, ako sa pustila zelená v smere od KVP a zelená pre chodcov naskočila až po 45 sekundách a to sme už dávno asi 5 chodci boli na druhej strane.. Na Hodonínskej, v smere do mesta pribudol nový prístrešok JCDecaux, ktorý je ako prvý na dosť strmej šikmine, tak to pôsobí dosť zvláštnym dojmom.
Pri budúcom Kauflande robia, a cez víkend tiež robili, dopravné značenie. Až dnes som si však všimol, že pri DATASE pri vjazde na parkovisko je A-zastávka, už tam namaľovali aj žlté BUS. Oni to myslia fakt vážne. ?
Už mi bolo vysvetlené, že trať KE - PO aj bez zdvojkoľajnenia úseku KY - PO dokáže zvládnuť 20 min. interval. A mne kratší ani netreba.
Čo sa týka navrhovaných vozidiel, vieš ako sú na tom moje vedomosti zo železničnej techniky Keď nepôjdeš cez WAP, ale klasicky, skús hodiť na navrhované vozidielka link, nech to vidím.
Vladimir,esicko:Nic netreba zdvojkolajnovat.Treba len zreleovat,resp.skremikovat a zapojit do dialkoveho riadenia a rozhodne treba nove vozidla,lebo na stare "pantaky" EM488.0 uz tazko niekoho nalakas.Co takto "esusy" 471 CD?
20 minutovy interval Kosice - Presov je z technicko-prevadzkoveho hladiska uplne realny. S Tvojimi dalsimi uvahami a nazormi mozno len suhlasit. Ono, ako poznam nadriadenych, donedavna spolocnych, lebo ja som ZSR, tak im by sa isto pacili financne efekty integrovanej dopravy medzi ZSSK, DPMP a DPMK, ale nie som si isty, ci by sa s takou vervou hrnuli aj do toho zahustovania spojov... V utorok sa o tom mozme pozhovarat osobne, budem, ako hovoria Poliaci "okrasa peronowa".
AD- Hornádska ul. 10 (+technologické zázemie, prevádzkové riaditeľstvo AD a TD)
AD- Ul. pri prachárni (3) (iba odstavné plochy a najnutnejšie opravy)
AD- Železiarenská ul. 47 (iba odstavné plochy a najnutnejšie opravy)
ED- Bardejovská ul. 6 (+technologické zázemie, prevádzkové riaditeľstvo ED, generálne riaditeľstvo)
TD - Trolejbusová ul. 5 (+technologické zázemie)
Sarko