Reply on: S499.1023 #3313:
1/Áno,táto roztomilá skutočnosť v Košiciach skutočne existuje, keď niekto príde v nedelu alebo v deň sviatku, tak nie je otvorený žiadny predpredaj, posledná možnosť je v sobotu dopoludnia. Na automaty velmi nebazírujem, pretože by som pri ich "peniazožravej nefunkčnosti" neriskoval nahádzať do nich niekolko desiatok korún . Mali by to predávať v trafikách alebo aspoň jeden predpredaj by mal fungovať keď už nie nonstop tak aspoň každodenne povedzme do 22:00. Čo keby cez sviatky a víkend to predávali vodiči a bez prirážky? jedine kladný efekt-vyššie tržby a menej čiernych pasažierov.
2/Vzdialenosti medzi zastávkami v Košiciach a intervaly hlavne víkendové sú skutočne odradzujúce, mnohokrát je lepšie ísť pešo keď nemám predplatný lístok. Podla mňa sa práve týmito dvomi vecami dp(magistrát, mesto atd...) pripravuje o zisky a velmi znižuje atraktívnosť mhd
- ale prestupný tarif to nezmení, lístok bude ešte drahší
3/nemám slovenskú klávesnicu , používať metódu "tabulka Alt xxxx" sa mi nechce,zdržuje, nabudúce použijem "a".
BM
Najvacsie naklady budu na elektrickovu trakciu lebo tam BUSE takmer vobec nieje. Pricom na trolejbusoch je 45 % palubnych pocitacov., Takze problem malicky. a co sa tyka autobusky , ta je zase na na tom vitazne, lebo 88% vozidloveho parku ma BUSE. Co sa tyka udrzby zvladaju udrzbu Solarisov a novych Karos, takze problem to taky velky nieje. Totiz dielne su vybavene uz aj laptopmi.
Co sa tyka udrzby BUSE, je podla mna 2krat lepsia ako v Blave, len skoda ze sa nevie ustalit to co robi 1018