Reply on: Esicko #3124:
Priznám sa, že návrh som napokon na podniku neodovzdal, pretože moje nadšenie schladilo neochvejné rozhodnutie DPMK linku č. 5 zrušiť. Uvidíme, ako prežijeme tohtoročné naplánované obmedzovanie dopravy, ak L5 zostane, navrhnem to.Re #3125 Sarko: Ja som si ten piktogram všimol už dávnejšie a bez toho, aby som hľadal problémy tam, kde nie sú, ma tiež napadlo, že toto rozhodnutie môže byť dosť ľahko napadnuteľné. Oficiálne je prechod cez areál autobusovej stanice chodcom zakázaný, preto by ani DPMK nemal k tomu podnecovať.
Re #3125 BM: Ak by sme už chceli silou-mocou vyťahovať vonku ďalší autobus, tak ja by som ho radšej dal na L17. S ohľadom na premávku L5 (kým ju ešte máme) mi osobne pripadá logickejšie, aby L15 opäť končila na Mikovíniho a k Optime sa predĺžila L17. Sledujem tým to, že prúdy z NO do Optimy by sa takto skoncentrovali do L5, čím by sa aspoň trochu oživil záujem o električku na tejto trase a L17 by Optimu spojila so severom Terasy a "oblizla" by centrum zo západu (Slovenský rozhlas) a sever (Nám. Maratónu mieru). Optima by tak možno mala za menej peňazí ešte lepšiu obsluhu ako dnes.
Peter
Ved internaty na jedlikove patria k technickej univerzite a denne sa tym smerom potrebuje dopravit niekolko tisic studentov oboma smermi. Dokonca niektore fakulty TU sa nachadzaju aj na Moyzesovej. Dokonca by tato linka posluzila aj studentom UPJS. Aspon by sa odlahcila nonstop, hlavne poobede preplnena linka R? ( z odchodom z Amfiteatra), ktora je vyuzita iba na trase po internaty.
A myslim ze aj pre obchodne centrum Optima by to bolo dobre riesenie. Vlastne by sa naviazalo cele stare mesto na tento smer. A nielen Namestie osloboditelov, ktore je prepojene s Optimou (L15). Akurat naL15 by sa hodili tie Solarisi, ktore isty cas na neh jazdievali. Urcite by boli efektivnejsie vyuzite ako napr. na L12 .
Co si o tom myslite?