Reply on: Sarko #31:
Ja som len napísal o tom co bolo napísane vo výlukovom rozkaze. Písalo sa tam len o jednej koµaji. Neviem eąte som to nerozobral z 1018, iba mi dal rozkaz do ruk a ątudoval som ho doma. Podµa mňa to je rozumné na obidve koµaje. Len ąkoda tej vzdialenosti pri prestupovaní.
PS: ątvorprúdovka: auta tam jazdia ako na ątvorpúdovke cez tra». Vermi stravil som tam 4 roky a viem čo tam vodiči stvárajú. Mohli by to tam neako označi», napríklad dočasným zvislím dopravným označením.
Navarovanie: Mohli by to kúsok aj zkvalitni». Lebo to čo porobili na stanici nieje podµa slov vodičov buh vi co.
Sarko
V prvom rade upresnenie, ze KT-cka by mali premavat obojsmerne po oboch stranach, jedno kyvadlovo po jednej strane tam a spat a druhe po druhej strane. Zrejme kvoli tomu, aby nedoslo ku kolizii s elektrickami, ktore sa budu otacat v otocke NMM a ku zastavovaniu na vyhybke do Strojarenskej ul. (hrozba podhodenia vyhybky).
Okrem toho v priestoroch umiestnenia provizornej zastavky linky c. X nie je stvorprudova cesta, ale iba dvojprudova. Umiestnenie zastavky je na nablizsie moznom mieste, inak to kvoli uvedenym dovodom nejde.