Nevie niekto z vas ktorý ikarus 280.10 mal vzadu reklamu Dr.Oetker či jak sa to pise?
Druha vec...keď si vezmeme seriu 4038-4044+4045-4046 tak zistime ze skoro každy jeden mal iný nater.
Napriklad 4046 mal najprv taku bordovu a potom červeno-kremovu.4041 a 4042 mali taku bordovo-kremovu kombinaciu.
Druha vec...keď si vezmeme seriu 4038-4044+4045-4046 tak zistime ze skoro každy jeden mal iný nater.
Napriklad 4046 mal najprv taku bordovu a potom červeno-kremovu.4041 a 4042 mali taku bordovo-kremovu kombinaciu.
Sarko
Ohľadne prevzatých fotografií nemáš byť čo nahnevaný a vykopávať tu vojnovú sekeru. Autorské práva nie sú naším výmyslom, ale sú stanovené zákonom.
Čo sa týka mojích fotografií, môžu byť voľne šíriteľné, dokonca netrvám ani na tom, aby sa neobjavovali na rôznych serveroch duplicitne, akurát autorstvo by malo byť samozrejmosťou.
Ešte k Tvojej stránke, na linku http://www.kosice-mhd.wz.cz/t3su.htm máš dosť vážne chyby:
"Tieto električky (T3, pozn. prispievateľa) dodávané v rokoch 1963 - 1991 boli klasickom krémovobielo - červenom nátere. Neskôr sa začali premaľovávať na bielo (350 - 351) na svetlomodro (344+CVR). V roku 2000 bola upravená T3 SU č. 349 na T3 MOD."
-električky typu T3 boli dodávané v rokoch 1963-1989 (nie 1991);
-presnejšia definícia náteru je červeno-krémová (opačne to može pôsobiť, že vozidlá boli s krémovým podokenným pásom);
-neskôr sa nezačali premaľovávať na bielo a svetlomodro, ono to boli/sú nátery celovozidlových reklám (CVR), nie štandardný náter DPMK (čo treba rozlišovať), tie sú v súčasnosti štandardná červeno-krémová, bielo-zeleno-modrá a existujú aj dva exempláre s modro-žltou kombináciou (T3SUCS #374 a T3MOD #359);
-v roku 2000 bola upravená T3SUCS (nie T3SU) ev.č. 359 (nie 349);
-pri nákresoch vozidiel máš ďalšie chyby - ČKD T3SUCS (nie T3 SU), T3MOD ev.č. 359 (nie 349), ČKD KT8D5 (nie KT3 D8), no a napokon, T3MOD už aktuálne jazdí na všetkých linkách (t.j. už nie len na linke -preklep "likne"- č. 2).
Čo sa týka typu T3SU (export do ZSSR), z tejto exportnej dodávky sa do KE dostali len 3 exempláre (261/II-v súčasnosti školské vozidlo #100/II, 298/II-v súčasnosti meracie vozidlo #101/II a 229/III-v súčasnosti brúsiace vozidlo ev.č. 112-predtým 102/II). Všetko ostatné od #336 sú do jedného T3SUCS (spoločný export ČSSR/ZSSR). Toľko k električkám, autobusy a trolejbusy som z časových dôvodov nekontroloval, lebo tu už neovládam informácie narýchlo z hlavy. Dúfam, že tento príspevok nevezmeš ako nejaké zatracovanie Tvojho diela, ale že si tieto informácie napr. z iných zdrojov overíš a poopravuješ ich.