Neviem to potvrdit, ale ked BA dostavala bordovosfarbene ikarusy (1974), tak sme ich museli dostat i my (1975). Ja si pamatam, aj na kombinaciu cervena - kremovo zlta na rade 41XX.
Skusal som postupku a vysla. Len v opačnom poradí.
Cize
15 má KEA 13-52 a
22 má KEA 13-45. Nemalo by to byť naopak ???
Skús sa mrknúť na náter vozidiel.
Ak máš ďalšie ev.č. busov tak mi ich posli.
Ináč tú knihu DPMK poznám, ale ja osobne ju nemám.
Pri starších Ikarusoch píšeš, že pôvodná farba bola červeno-krémová. Je to overené? Ja som totiž dostal info, že Ikarusy od výrobcu vždy prichádzali klasicky červené (280.08), resp. modré (280.10). Červeno-krémové nátery dostávali až v 80. rokoch pri vykonávaných GO. Môže niekto potvrdiť alebo vyvrátiť?
Keď už sme pri tých starých číslach, otvoril som knihu "DPMK - kolesá pre všetkých" z roku 1981 a zaznamenal autobusy z fotografií na ktorých je vidieť aspoň evidenčné číslo a ŠPZ. Uvediem to sem, i keď Ty zrejme túto knihu poznáš:
Škoda 706 RO #4 ŠPZ niečo ako 5-KM 662 (to boli vtedy také?)
Škoda 706 RO #6 ŠPZ ????
Škoda 706 RO alebo RTO #67 ŠPZ KE 12-37 (??? asi)
Ikarus 620 #47 alebo 57 ŠPZ ????
Ikarus 620 #122 ŠPZ ????
Karosa ŠM 11 #4 ŠPZ KEA 12-89
Karosa ŠM 11 #23 ŠPZ KE 96-36
Karosa ŠM 11 #24 ŠPZ KE 82-07
Karosa ŠM 11 #27 (alebo 127) ŠPZ KE 96-37
Karosa ŠM 11 #30 ŠPZ KEA 12-82
Karosa ŠM 11 #46 ŠPZ ????
Karosa ŠM 11 #49 ŠPZ KE 73-?6
Karosa ŠM 11 #103 ŠPZ KE 90-57
Karosa ŠM 11 #10? ŠPZ KE 67-86 (asi)
Karosa ŠM 11 #139 ŠZ ????
Ikarus 280.08 #15 ŠPZ KEA 13-52
Ikarus 280.08 #22 ŠPZ KEA 13-45
Súhlasím. Ale myslím, že v Košiciach to nehrozí, nakoľko sa už dávnejšie hovorilo o časovej prestupnej tarife. A pokiaľ má byť jednorazový cestovný lístok prestupný, je nelogické, aby predplatný nebol. Aspoň dúfam, že je to logické aj pre DPMK.
Nechám Vám odkaz na serveri mojej stránky (je to iba taká skúšobna - tak za mesiac-dva bude úplne iná). Je to 800 riadkový xls súbor s evidenčným stavom vozidiel (aj vyradených). Za zmienku stoja #1-120. Ale furt je málo a pátram ďalej. Keď niekto pozná presné ev.č., roky výroby a zaradenia a ŠPZ (ŠPZ nie sú veľmi dôležité) Ikarusov 280.08 a .10 pred údajným prečíslovaním (vraj mali ev.č. 2xx), Ikarusov 630 a Karos ŠM, ŠD, ŠL 11, príp. Jelcz, nech prispeje.
Jedno je isté. Ak by DP Praha podnikol sebemenší pokus o zavedenie takejto xoxotiny, tak to znamená len jedno - okamžite končím s nákupom električenky a presúvam sa do skupinky požadujúcej vybúranie a vybetónovanie celého mesta, aby bol dostatok priestoru pre IGK... V BA sa už tak na 50% presúvam taxíkom...
I.
Ikarusy 630 z roku 1963,bolo ich 10 kusov mali ev.c. okolo 120...mam doklad o 124
mali sme este seriu z roku 1961 v pocte 7 kusov
V roku 1964 pribudli kosiciam 3 Ikarusy 620,v roku 1966 ich pribudlo este 10 a v roku 1967 uz len jeden.
Karosy SM a SL mali cisla dedene po vyradenych autobusoch napriklad:13,23,24,27,30,39,62,71,103,104,116 atd...
Niekedy v roku 1982 sa zacalo cislovat stvormiestnymi cislami
Karosa SM 11:50xx,51xx
Karosa SL 11:55xx
Karosa SD 11:5401
Ikarusy 280.08:40xx,42xx
Ikarusy 280.02 a 280.10:41xx
Po roku 1982 boli este v prevadzke autobusy typu Jelcz a tie podla vsetkeho mali cisla zo zaciatku 50xx.
Dnes som si všimol na 424-ke, že má zrkadlo dorazené až pred čelné sklo. To tam začali dávať originál Bahozy, alebo vymysleli nový spôsob ako tak pchať tie zrkadla aby sa dali stiahnuť?
Ono tu chodia aj ľudia, ktorí nevedia, čo to je "pantograf" alebo len "zberač". Konkrétne jednej osôbke som sľúbil, že aspoň v mojich príspevkoch sa budem snažiť písať zrozumiteľnejšie. Verím, že mi túto ohľaduplnosť odpustíš...
re sarko, zberac: juj, vela mudre, prudovy zberac... to je vyraz z nejakeho predpisu, vsak? a kolkoze ma taka anakonda kt8d5 zberacov? zajtra by som rad odpoved. vdakujem ti vopred.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
RW
mali sme este seriu z roku 1961 v pocte 7 kusov
V roku 1964 pribudli kosiciam 3 Ikarusy 620,v roku 1966 ich pribudlo este 10 a v roku 1967 uz len jeden.
Karosy SM a SL mali cisla dedene po vyradenych autobusoch napriklad:13,23,24,27,30,39,62,71,103,104,116 atd...
Niekedy v roku 1982 sa zacalo cislovat stvormiestnymi cislami
Karosa SM 11:50xx,51xx
Karosa SL 11:55xx
Karosa SD 11:5401
Ikarusy 280.08:40xx,42xx
Ikarusy 280.02 a 280.10:41xx
Po roku 1982 boli este v prevadzke autobusy typu Jelcz a tie podla vsetkeho mali cisla zo zaciatku 50xx.