Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
~> Ked sme pri tych intervaloch, tu Vladimir vypisoval raz CP L6 z roku '72, co takto 4-minutovy interval? 😉 🙂 🙂
~> Vladimir - ved ja si pamatam, ako chodila L30 (sice este po starej trase), ale casto (10 minut cez volne dni)! V tomto pripade by som sa vykaslal na pohodlny a komfortny Solaris (cert ho zober), radsej poslat Ikarus, alebo B741/941 aspon cez spicku (napr aj na L37 jazdia klbaky - mimo spicky). (Napr. ked som siel L53 na Hanojsku (bolo 15.00 z NO) spoj zaplneny na 2/3 - i280tka). A potom sa vratit k Solarisu.
Reply on: S499.1023 #2354:
Ked Vladimir pise 7, mas automaticky citat 7,5 🙂 tj. napr. 00 07 15 22 30 37 45 52 🙂
Reply on: Vladimír #2353:
Aha, no tak dobre:-).
I.
Reply on: S499.1023 #2352:
Píšem 7 minút, ale myslím 7-8 minút (dve preložené "pätnástky").
Reply on: Vladimír #2351:
Fuj, čo je to za odporný interval, 7 minút? Ako z toho spravíš takt? Keď, tak 6 minút.
I.
Reply on: eMareq #2348:
Nie! Tam mal byť dávno interval min. 7 minút. Celodenne!
Reply on: Sarko #2349:
Na 30ke mozu jazdit hoci aj 15m Soplarisy ako doteraz, ALE S PRIADNIM ASPON JEDNEHO SPOJA. To ASPON znamena, ze aj dva spoje navyse by mali koho viezt.
Reply on: eMareq #2348:
Alebo pri zachovaní intevalu nasadiť trojčlánkový autobus VAN HOOL. 🙂 Chalani z BA fóra sa o tom bavili a Andy uverejnil aj link: http://honschopp-kiel.bei.t-online.de/TestHHA.htm
Reply on: Vladimír #2346:
Na to sa da povedat iba jedno: SETRENIE NA NESPRAVNOM MIESTE. Podla mna by mohli poslat na L30 volaco z klbovej produkcie co ma DP.
Reply on: Esicko #2345:

Tak pozdrav dcérku a že v mene DPMK jej ďakujeme za sponzorské príspevky. 😉 Tuším aj tak za 8 týždňov toho veľa preštikať nestihla... :o)
Reply on: eMareq #2342:
Aháááá! 😉

Inak za dnešok mám smutný postreh z košickej MHD. L30 o 13:54 od Starej nemocnice smerom do centra bola taká plná, že na Skladnej už nepoberala cestujúcich. Tlačili sme sa ako zvieratá a to sme ešte počúvali zúfalých ľudí, ktorí sa chceli dostať dnu (nemali šancu) a prosili nás, aby sme sa posunuli ďalej do voza (nemali sme šancu).
Považujem skutočne za smutné, ak frekvencia spojov nepostačuje ani na to, aby sa cestujúci dostali do vozidla. Ak si niekto na magistráte alebo DP myslí, že wow!, aký dobrý interval 10 min. na Rastislavovej je, nech vie, že aj sedemminútovka by mala s tými nápormi čo robiť 😕
Reply on: Sarko #2337:
Dakujem za vyvedenie z omylu, musim 8 tyzdnovej dcerke ten sponzoring MHD zatrhnut! 🙂 Ten problem so znakom & si pomenoval velmi presne, je to tak. Inac dnes opat nehoda na krizovatke Moldavska - Dunajska okolo 15.20.
Nevie niekto z vas ci po precislovani boli autobusy 5001-5007 typu Jelcz?Posledny bol vyradeny v roku 1986.Ti skor narodeny by si to mohli pamatat.Ak nieco o tom viete tak odpiste.Dakujem
Reply on: eMareq #2342:


No vcera som bol opat na Jahodnej, vsak ked bolo pekne, co budem sediet doma, ked mozem sediet tam 🙂 a popijat rum (trebars) 😉

Hento su moje dojmy:

Este na konecnej ako stoji odparkovana 40tka, sa k vodicovi dobyjal starsi manzelsky par, zrejme si chcel rezervovat miesto 😉. Lebo s nimi sme isli az piati o 13.00 (5004 bola na L40). Ale vodic ich poslal cakat na zastavku. Ked sme nastupili, nastupili aj oni, ale bez kupy CL!!! S tym, ze som pocul ako prosili vodica, aby im zastal na Alpinke, ja byt nim, tak im zastavim, ale len pod podmienkou, ze si zakupia CL, alebo nech si cakaju na L29. Z lokomotivy sme odisli s trojminutovym meskanim, vodic sa este hodnu chvilu cesal a upravoval, asi by ho cez rampu na Jahodnej nepustili - keby ho zbadali neupraveneho 🙂. Prakticky po zastavku na kopci sa nedialo nic, az potom vodic, sa zacal ohanat stierkou co ma na cistenie okien a pocas jazdy si ho zacal cistit (okno)! Pred Jahodnou, samozrejme poriadna zapcha z aut, kedze tam sa za parkovisko plati, ale nieje strazene! (Preco?). Takze, kazdy si zaparkoval ako sa mu chcelo.

Zmenil sa dizajn CL. Povodne (ked som isiel 20.12) mali inu farbu (bledoruzova) a aj na mieste kde je vyznacenych 9 cifier, bol iny erb mesta Kosice. Nove maju bledohnedu farbu a menej pekny (aspon mne sa zda) erb. V mieste, kde je text so sipkou, bol povodny text MHD MHD MHD MHD opat bledoruzovou, na novom je uz cervenou DOPLNKOVY PREDAJ. Nominalna hodnota je ta ista (10Sk). Spat som si uz oznacil iba jeden (ten druhy som si nechal na pamiatku ;)/, skoda, ze som si aj vtedy oznacil tie povodne listky.
Reply on: Vladimír #2328:
K tej KT8 na L7, jedna vec je ju vidiet a druha je sa nou aj ODVIEST! Ja som myslel to druhe, vidavam i ja bezne KT8 na L7, ale uz velmi davno som nou nesiel.
Reply on: Vladimír #2328:
No napríklad dnes 509 na L7. To nadšenie z KT8 na L7 možno vyplývalo z toho, že to bolo cez víkend.
Takže krátke zaváhanie nahrádzam definitívnym záverom - KT-čka na L7 samozrejme normálne jazdia. Dnes napríklad 509.
Reply on: tbus #2332:

Stavím sa, že to šiel môj "zbožňovaný" vodič, na ktorého som sa tiež len nedávno telefonicky sťažoval priamo u vedúcej výpravy, ktorá takéto veci rieši dosť tvrdo. Vidím, že niektorí vodiči majú aj naďalej problémy s nehoráznym nadbiehaním oproti CP, takže len čo mi príde prvý do rany, ani trochu ho neušetrím.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.