Tiež tam mám 14. december. Osobne si však myslím, že akože "dátum vydania" zaokrúhlili k dátumu zmien CP na železnici a SAD doprave, ktorý bol práve 14.12. Preto si myslím, že tento je v každej verzii CP.
~> Vladimir na tu L22 sa pojdem pozriet ci som pripadne blud nenapisal (alebo je to chyba samotneho DP - nevymenil CP - uvidime). Pozri niekde vpredu datum vydania, Ja mam 14.12.2003.
Heh, koľko verzií tu vlastne koluje? Lebo ja už napr. nemám pri L9 vysvetlivky a, b - to už opravili, ale ostatné chyby, vrátane záhlavia L23 tam stále sú
Dnes pán Raiprich hovoril v rádiu, že od roku 2001 nezvyšovali cestovné a bla bla ... a ďalej povedal, že L5 je dobrá linka (nachádza si obľubu medzi cestujúcimi)
~> Vladimir - hadam to co som pisal na MD, tu je prepis z MD:
Z ineho sudka: Dostal (zakupil som si) sa mi do ruky informacny bulletin "Vybrane informacie doprave v KE 2004". Kedze minuleho roka este nebol dostat s tym, ze predavajuci v InfoCentre mi povedal, ze budu zmeny, tak preto nieje v predaji. Zaujimavejsi je vsak jeho obsah.
1.) Na s.36 este STALE FIGURUJE linka W!!! aj so starym casom!!! (spisem len nieco: 15.25; 16.00; 16.46; 17.30; 18.04 atd Z.St => OC Optima). Teda po L5 ani chyru ani slychu.
2.) Dalej pre L23 figuruje v zahlavi "Smer: Letecka akademia", pricom posledna zastavka je Zel. Stanica.
3.) I L29 ma v zahlavi "Smer: Horny Bankav" . Zistujem, ze tvorcovia si mierne zmylili zastavky: Zimna - Stara radnica - !!!Narodne namestie!!! - Slovensky rozhlas; Mlynska basta - !!!Narodne Namestie (akosi vymizlo)!!! - Od Beta. Zeby uz nezastavovala?
4. ) Pre L9 figuruju v casoch aj pismena a, b, e, f. Pricom co znamena "a", "b" - k tomu sa nedopatrate. "e", "f" vysvetlene je.
Viac sa mi hladat nechcelo - vybral som len namatkovo. L25, L38 su zmenene, L25 do Polova, L38 so zetkom (tak ako to bolo ohlasovane) + 16, 18, 30, 36 s upravami intervalov. A este ked sme pri tych zastavkach. Tiez na L36 na zastavke NMM (stojan), nieje po Mlynskej baste uvedene Narodne namestie, ale hned OD Beta. Tento "jav" som spozoroval i na Pri hati (zrejme bude aj inde).
Ak mam zhodnotit, tuto "brozuru" tak mimo zmetenych zastavok a pravopisnych chyb + nevysvetlenych pismen - co by sa dalo odpustit, i ked si myslim, ze vydavatel mal dost casu na korekciu chyb, linku W odpustit neviem, hlavne je to preto, ze tato brozura je pomocnikom aj pre studentov, ktori jazdia zo stanice na intak na jedlikovej, pricom o tejto zmene (kedze boli prazdniny) urcite nevedeli. Myslim si, ze taketo veci by sa nemali stavat. Nadobudam dojem, ze priprava sa zapocala medzi novembrom a januarom, takze sa nepodarilo vsetky zmeny zachytit. Pevne verim, ze sa problem v dohladnej dobe vyriesi - to som tu uz niekde pisal.
----------------------
No a teraz ta L22, ktora cez volne dni, premava vkuse na 21. Pricom priamo na zastavke je aj 41 (si to pojdem overit este raz).
Uvadzam, ze ja som kupoval, brozuru vydanu 14.12.2003
Pochop, že tam nejde o racionalizáciu - ide o bezhlavé škrtanie.
Re #2254 eMareq: Skús prosím ešte raz vypísať všetky chyby v tej brožúre. Ja má dojem, že v mojom výtlačku väčšina z nich už nie je. Ako som sa dnes na DPMK dozvedel, po vydaní brožúry DPMK upozornil vydavateľa na množstvo chýb a ten po štyroch dňoch z predaja sťahoval celý náklad. V zápätí bolo vydané druhé - opravené vydanie. Ak si kupoval medzi prvými, zrejme máš vzácny exemplár, ktorý už nikde nekúpiš
Dnes som sa opäť ukázal na DPMK a boli mi potvrdené navrhované obmedzenia, ktoré spomínal 1018 a sprostredkoval Sarko. Rovnako potvrdzujem, že v oblasti nasadenia sól bola skutočne reč o rannej L3. Keď som sa spýtal na L4, dostal som nepochopiteľnú odpoveď, že dvojičky na tejto linke zostávajú! Ako je to možné - vraj je tam "vyšší zásah"
Čo sa týka jednej zrušenej linky, tak požiadavka je špecifikovaná na jednu linku V ČASE SEDLA. Na podniku som sa stretol so súhlasným stanoviskom k názoru, že rušiť L37 je nehorázna nehoráznosť. ODS bude na zrušenie zrejme presadzovať L5.
Okrem toho sa pretriasajú aj nočné spoje, ešte sa nevie, čo s nimi bude. Je celkom možné, že počet vozkm zostane, len sa spoje inak rozvrhnú - v pracovné dni budú jazdiť menej, cez víkendy viac ako dnes. Ale asi by som to nemal rozpitvávať, všetko sú len a len návrhy a NIKTO nemá potuchy, čo vlastne bude.
~> Ozaj a k tym zmenam co tu pisal Sarko, vcera som bol s kamaratom, pytam sa ho ci o niecom tako pocul, ked som mu to zacal rozpravat, tak vypliestal oci, asi ako ked chcete niekoho prehovorit, ze cierna je v skutocnosti biela. Jedine co som sa dozvedel je, ze L5 mala/ma byt na skusobnu dobu 3 mesiace, potom sa uvidi co bude dalej. O L70, R7 a zbytku on nevie nic, nikto im to nehovoril (bol na tom skoleni) a pytal som sa ho ci aj o par dni neskor niekto im to nespomenul, vravel, ze nie.
K tomu prestupu z L4 na L7, zatial som nemal to stastie aby L4 sla az za L7, vzdy mi to islo tak, ze L4 a za par minut L7 - asi som clovek stasteny, co uz
~> Vladimir - no neviem, L22 v tejto novej brozure (vybrane informacie z dopravy na rok 2004) figuruje cez volne dni stale cela: 21, ale priamo na zastavke LA je aj cela: 41 (celkom 3x) cez volne dni (isiel som z tamad minule, tak som si to vsimol, jednak som aj rozpraval, ze clovek si to nevsimne), ze bolo: 21, 21, 21 a odrazu je 41, 41, 41 a potom opat 21 .
Nerad citam o redukovani TR dopravy.
A system pocitania vzkm som ochotny akceptovat len v autobusovej doprave, u TR len PREVADZKOVE NAKLADY.
Zrusme teda L70, ale usetrene naklady pouzime na upravu intervalov na L71 a L72 tak, aby spickovy interval netrval 1 hodinu, ale od 12.30 do 18.30 .
Takto by sa mohla zredukovat alebo odpalit nejaka A-linka v useku NO-KVP. {napr. nepojde L54 ale L37}
Re #2242 balky: Tento smer poznám veľmi dobre, preto neraz sa stalo, že za sebou stálo až 5 vozov. Nemali sa ani kde pomestiť. Ešte že sú tam semafóry a pomáhajú regulovať MHD
Tak sa nám 1018 zviditeľnil už aj na fotografii Odporúčam si všimnúť hlavne neštandardnú smerovú tabuľu s výrazným textom a piktogramom smeru. Tak isto si všimnite zelenú látku pod tabuľou, ktorá smerovu tabuľu zvýrazňuje.
Pre nekošičanov odporúčam všimnúť si trolejové vedenie nad neexistujúcim koľajovým smerom. Toto trolejové vedenie si ešte "pamätá" električkovú trať na Stromovú ul., kde do poslednej chvíle premávala električková linka R2.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eMareq