Reply on: Peter K #2253:
Pochop, že tam nejde o racionalizáciu - ide o bezhlavé škrtanie.Re #2254 eMareq: Skús prosím ešte raz vypísať všetky chyby v tej brožúre. Ja má dojem, že v mojom výtlačku väčšina z nich už nie je. Ako som sa dnes na DPMK dozvedel, po vydaní brožúry DPMK upozornil vydavateľa na množstvo chýb a ten po štyroch dňoch z predaja sťahoval celý náklad. V zápätí bolo vydané druhé - opravené vydanie. Ak si kupoval medzi prvými, zrejme máš vzácny exemplár, ktorý už nikde nekúpiš
Dnes som sa opäť ukázal na DPMK a boli mi potvrdené navrhované obmedzenia, ktoré spomínal 1018 a sprostredkoval Sarko. Rovnako potvrdzujem, že v oblasti nasadenia sól bola skutočne reč o rannej L3. Keď som sa spýtal na L4, dostal som nepochopiteľnú odpoveď, že dvojičky na tejto linke zostávajú! Ako je to možné - vraj je tam "vyšší zásah"
Čo sa týka jednej zrušenej linky, tak požiadavka je špecifikovaná na jednu linku V ČASE SEDLA. Na podniku som sa stretol so súhlasným stanoviskom k názoru, že rušiť L37 je nehorázna nehoráznosť. ODS bude na zrušenie zrejme presadzovať L5.
Okrem toho sa pretriasajú aj nočné spoje, ešte sa nevie, čo s nimi bude. Je celkom možné, že počet vozkm zostane, len sa spoje inak rozvrhnú - v pracovné dni budú jazdiť menej, cez víkendy viac ako dnes. Ale asi by som to nemal rozpitvávať, všetko sú len a len návrhy a NIKTO nemá potuchy, čo vlastne bude.
balky
-Zalezi, kde sa v meste nachadzas, na ktory spoj to mas blizsie.
-Frekvencia spojov na bus. linkach je ovela nizsia ako u elektriciek. Ak ti teda pred nosom ujde bus, mas dostatok casu ist na pivco.
-Tak isto aj preklad L13 z L27 je ubohy. L13 chodi na celu od Nam MMM, no v tom case sa k Mlynskej baste ruti aj 27 od Narodnej banky.
-Ak cestujes dalej, ako je zast. Dneperska, je ti L27 zbytocna, lebo musis takcitak prestupovat.
-Cesta busom z Nam MMM je podstatne kratsia, ako elinou.