Reply on: Peter K #2253:
Pochop, že tam nejde o racionalizáciu - ide o bezhlavé škrtanie.Re #2254 eMareq: Skús prosím ešte raz vypísať všetky chyby v tej brožúre. Ja má dojem, že v mojom výtlačku väčšina z nich už nie je. Ako som sa dnes na DPMK dozvedel, po vydaní brožúry DPMK upozornil vydavateľa na množstvo chýb a ten po štyroch dňoch z predaja sťahoval celý náklad. V zápätí bolo vydané druhé - opravené vydanie. Ak si kupoval medzi prvými, zrejme máš vzácny exemplár, ktorý už nikde nekúpiš
Dnes som sa opäť ukázal na DPMK a boli mi potvrdené navrhované obmedzenia, ktoré spomínal 1018 a sprostredkoval Sarko. Rovnako potvrdzujem, že v oblasti nasadenia sól bola skutočne reč o rannej L3. Keď som sa spýtal na L4, dostal som nepochopiteľnú odpoveď, že dvojičky na tejto linke zostávajú! Ako je to možné - vraj je tam "vyšší zásah"
Čo sa týka jednej zrušenej linky, tak požiadavka je špecifikovaná na jednu linku V ČASE SEDLA. Na podniku som sa stretol so súhlasným stanoviskom k názoru, že rušiť L37 je nehorázna nehoráznosť. ODS bude na zrušenie zrejme presadzovať L5.
Okrem toho sa pretriasajú aj nočné spoje, ešte sa nevie, čo s nimi bude. Je celkom možné, že počet vozkm zostane, len sa spoje inak rozvrhnú - v pracovné dni budú jazdiť menej, cez víkendy viac ako dnes. Ale asi by som to nemal rozpitvávať, všetko sú len a len návrhy a NIKTO nemá potuchy, čo vlastne bude.
balky
Tvoj navrh, pustit L4 pred L3 je zaujimavy. Tiez som o tom uvazoval, aby L4 odlahcila zastavky od ludi, kt. idu len na Juznu.
Vlastne nic by sa neskomplikovalo, len by sa zamenili CP poriadky L2 s L4.
Na Kuzmanke by to mohlo vyzerat takto:
Isla by L4, o 10 minut L2.Za nou, dajmetomu o 3 min. by isla L7.Potom o dalsich 7 min. znova L4. Kedze ta zvykne meskat, tych 7 min. by sa este natiahlo.Takze je to OK.
A nam Osl:
Prisla by L4, cca o 3 min. by dosla L3 a po nej, o 10 min. by prisla L7. A o dalsich 7 min. znova L4. Mohlo by to tak byt?