Uz dlhsi cas som tu nebol, tak som to postrehol az teraz, pochvala pre adminou za sekeciu vozidla, ale je tam mala chybicka pri B952 tam mate dva krat napisane "zakladne technicke parametre".
Ja som ZSR, a tiez som tu tu spravu cital, ale ako pise Vladimir, naozaj by to bolo nelogicke. Ved ZSSK ponukla takmer 50 rocne M262 za tak nehoraznu cenu, ze ich BRKS, ci ako sa vola, odmietla odkupit. Ci nedoslo k zamene alebo skresleniu informacie, ze BRKS si PRENAJALA motorove jednotky od OBB.
V Prešove raz trolejbus odbočoval na svetelnej križovatke vpravo. Tento smer však nemal svetlá, len výstražné oranžované blikajúce svetlo. Po prejdení križovatky sa za ním rozbehlo policajné auto, na zastávke do trolejbusu vliezli policajti, že prečo šiel na červenú. Vodič sa začal rehotať a nejakými slovami v zmysle "Icce še kuknuc na totu vašu červenu, či tam dajaku najdzece" ich zotrel ako malých sopliakov
Re #1914 J: Ja síce nemám žiadne info v tomto smere, ale mojej logicke sa prieči, aby jedny z najnovších jednotiek ZSSK niekomu predávala. Prečo by aj? Veď od začiatku sa vedelo, že budú jazdiť na strednom Slovensku a tam aj jazdia.
Počul som, že tam máte epidémiu chrípky, tak skoré vyzdravenie pre chorých a odolnosť pre zdravých.
Na ČT1 v Udalostiach komentároch bola info, ze ČR zastavilo výstavbu koridorov a ich úplné dokončenie sa posúva na termín 2017 a dokončenie uzlov Brno a Praha až na rok 2020 Samozrejem výstavba dialníc prebieha naďalej podľa plánu. Ale aj tak ich budú mať skôr ako my. Teda neviem kedy to chcú naši dokončiť, ale určite neskôr. Neviete kedy?
He môjmu známemu sa stalo, že išiel cez križovatku, no svetlá nesvietili. Hneď za križovatkou ho zastavil policajt, že prešiel na červenú. A on že nie, veď nestvietila červená a že sú semafory vypnuté. A čo na to policajt : "To že nesvieti červená neznamená, že nebude svietiť zelená" Ešte že nešlo nijaké auto, bo by bol veľký karambol.
V rušňovom depe TEŽ v Poprade som z okna vlaku videl 2 staré električky, jedna z nich bola rozpálená tak, že zostal iba rám a časť bočníc, z druhej zostal len rám na podvozkoch. Čela boli rozpálené zvlášť a v celku pohodené vedľa nich. Minimálne na ďalších dvoch bolo evidentné, že si spievajú labutiu pieseň (sú odstrojené)...
V Žiline som pred chvíľou videl z okna súpravu dvoch Potkanov na trati Žilina-čadca.
Ja by som povedal, že tá križovatka je tak na hranici. Ak by tam semafor nebol, bolo by to nebezpečné. Teraz keď tam je, zdržiava. Typickým obrázkom je 1-2 vozidlá pri semafore na každú stranu. Možno by stačilo zmeniť cyklus. Zdá sa mi, že celkom nezodpovedá potrebám križovatky.
Možno problémom ani nebude tak frekvencia áut (existujú križovatky s vyššou frekvenciou a nie sú vybavené svetlami), ale ako vravíš, priveľká rýchlosť automobilov a predovšetkým neprehľadnosť križovatky kvôli zatočeniu Popradskej ulice v úseku kadiaľ jazdí L15. Rýchlo idúce auto často nemusí byť v dostatočnom predstihu vidieť. Takže asi skôr ide o bezpečnostný ako samotný úzko dopravný význam.
Pred výstavbou Kauflandu by svetelná signalizácia na križovatke Popradská-Bardejovská zmysel nemala. Teraz, keď do Kauflandu prúdi po Popradskej minimálne o 50% áut viac ako kedysi, je zdržanie v smere Bardejovská-Petzvalova a opačne už oveľa výraznejšie. Križovatka sa stala aj nebezpečnejšou, cesta je totiž širšia a autá tu jazdia rýchlejšie. V minulosti, a to sa o Kauflande ani nechyrovalo, došlo na tejto križovatke k viacerým dopravným nehodám. Sám som bol svedkom nehody, keď jednu pri prechádzaní cesty zrazilo auto, ktoré sa znenazdajky prirútilo. Stálo ju to život...
Áno, tam sú už väčšie problémy, ale pravdupovediac nikdy som nenadobudol presvedčenie, že svetelná signalizácia je na tejto križovatke (Bardejovská - Popradská) nevyhnutná.
Dopravák