Reply on: Sarko #147:
Kedysi som uvažoval s nasledovnou obsluhou Sídl. KVP:- trolejbus č. 71: Kláštor - Mestský magistrát - Nám. osloboditeľov - Mlynská bašta - Mier - Lingov.
Interval 15 min. celodenne. Doba spoja 40 min., výprava 8 kĺbových trolejbusov.
- trolejbus č. 72: Myslava - Mestský magistrát - Nám. osloboditeľov - Mlynská bašta - Mier - Trolejbusová vozovňa.
Interval 30 min. celodenne. Doba spoja 33 min., výprava 3 sólo trolejbusy.
- autobus č. 32 (ktorý si stále neviem vyhodiť z hlavy): Železničná stanica - Nám. Maratónu mieru - Technická univerzita - Amfiteáter - Nová nemocncia - Kláštor - Klimkovičova - Mestský magistrát - Nám. osloboditeľov - Železničná stanica.
Interval 30 min., v špičke posilnený vložením ďalšieho 30 min. interavlu (oproti základnému posunutý o 10 min., spolu s L72 na úseku Iskra - Jakabov palác výsledný 10 min. int.) na 4 spoje za hodinu. Doba spoja, 36-37 min., výprava 3-4 sólo autobusy.
Zvýšené nároky Furče som chcel riešiť trolejbusom č. 70 na trase Bottova - Mlynská bašta - Mier - Lingov s intervalom 15 min. v špičke rozšíreným o ďalší 15 min. interval vložený tak, že L70+71 v úseku Jakabov palác - Lignov by mala interval 5 min.
Sarko
Zriadenie zastavky "HM Tesco-vchod" by som v takomto pripade povazoval za samozrejmu nutnost. A samozrejme aj pre dalsiu zastavku pri Baumaxe, aj ked je to len 300 metrov, nevidim dovod, preco to nevyuzit.
Co sa tyka Tebou navrhovanej zmeny trasy L72 - Myslava-OC Baumax (odpustil som si vyraz HM, kedze ho Baumax nepouziva), ako by si potom posilnil L71 a sucasne do jej intervalu vlozil L72? Mohol by si to viac rozviest. Aj to, ci by podla Tvojich vypoctov na Tebou navrhovanu L72 postacovalo 7 solo vozidiel, pricom vsak ber do uvahy tak 5-6 vozidiel, kedze minimalne jedno potrebujes ako zalohu.