Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Esicko #1140:

He he, to si teda vystihol, potkania tvár, dobre som sa narehotal. 😃 Žeby sme tú jednotku pokrstili "Potkan"? 🙂

No čo si sa neozval, keď si vedel, kto som? 🙂 No počkaj, tiež Ťa prídem tajne sledovať do práce pri vypravovaní podareného Potkana 😉
Reply on: Esicko #1144:
Co tak Talent namiesto 840-ky?
Reply on: Esicko #1144:
Pozname tu to knihu
Nodes, ano videl, to uz je ina polievka... V Cesku vychadzaju casopisy Zeleznicni magazin a Draha a momentalne na Talent pozeram v knihe, velmi krasnej - Atlas vozidel - Motorove vozy a jednotky CD a ZSSK.
Reply on: BM #1141:
Tak som zvedavy, ako to vyzera.
ESICKO: Videl si napr. na obrazku Talent od Bombardiera? To by som chcel...
Reply on: Nodes #1138:
V dohladnej dobe bude zverejneny na iMHD
Prepacte, spal som po nocnej... Takze. Vladimir, v piatok si 2x840 na 2. nastupisti 7. kolaji videl velmi spravne, ved sam som ju tam pustil 🙂 . Celo mohlo byt podla mna ovela lepsie, nepochopitelne (pre mna) sa zhora nadol zuzuje, tak to spolu s navestnymi svetlami vyzera ako potkania tvar... Od 26.11. jazdia tieto jednotky v skusobnej prevadzke s cestujucimi v 1-6 s vl. 1823 Zv-Ke prichod 9.12, v 7 vl. 1829 prichod az 13.27, naspat uz spominany 1822 Ke-Zv odchod 16.00. Tento stav ma byt do konca tohto GVD, t.j do 13.12. V novom GVD su planovane na vl. 1821 Zv-Ke dalej otocia v 7-4 na vl. 1905 Ke-Humenne, naspat navrat druhy den rano o 5.26 vl. 1906 He-Ke (bude jazdit len v 😵 a hned vl. 1820 (terajsi 804 o 5.56) Ke-Zv. Fotecku, J, by som mal co som fotil v piatok ale len mobilom, ak ste uz nieco na Nete neobjavili poslem na mail ako MMS prinajhorsom... Sarko, ano, aj ja som sa tym spojom viezol 🙂 a vidim, ze som sa nemylil. Vystupili sme pri OC Optima. 840 su designovo urcite lepsie ako tatranske 425 ale na take Desiro to zdaleka nema. Co sa tyka nedostatocnej kapacity a rozvrhnutia sedadiel, plne s Tebou suhlasim. Jedna jednotka ma vcitane sklopnych sedadiel 110 miest na sedenie a aj zvacsa studentov v piatok skoro preslo pociatocne nadsenie, ked cestovali z Ke natrieskani ako v MHD. Ani podla mna sa na dlhsie trate typu Zv-Ke nehodia, ale ti, ktori ich tam zaradili to isto-iste vedia lepsie...
Reply on: Sarko #1136:
Aj s tymi Tvojimi decentnymi natermi a farbami...o:
Reply on: BM #1130:
Vedel by si, resp. bol by si ochotny mi Tvoj navrh poslat na mail? Vdaka.
Reply on: J #1133:
425 su pomale krabice. 420 boli tak dokonale supravy, ze mi ich je luto. Keby sa generalkovali a zmodernizovali, bola by to proste cista krasa.
Reply on: Esicko #1127:

Ja som už niekoľko mesiacov dozadu videl skúšobné jazdy r. 840 alebo len odstavé v stanici Vrútky. Jednotky 840 sa mi dizajnovo pozdávajú oveľa viac ako tatranské 425. To isté platí aj o decentnom nátere, ktorý je modro-šedý (žeby metalíza? 🙂 ). Horšie je to však s nedostatočnou kapacitou a rozvrhnutím sedadiel, ktoré sa na dlhšie trate absolútne nehodia. Zvlášť na trati ZV - KE.
Reply on: BM #1132:
Áno, a odovzdal som to. Dám Ti vedieť, kedy to bude.
Reply on: Esicko #1127:

Áno, bol som to ja :-> Ty si sa v tom spoji viezol?

To si však určite nevidel, keď som sa vracal späť, čakal som na L38z o 14:15 a tu s 5 min. meškaním prišla totálne natrieskaná krátka Karosa. Ešte horšie bolo, keď sa na Valcovni do nej chceli natrieskať končiaci železiari a keď som ich už chcel ľutovať, ako musia denne cestovať, hneď som na nich v duchu začal nadávať. Viacerí si bezočivo vytiahli vystrihnutý pásik, ktorý bol na jednej strane štiknutý (zrejme ešte ráno cestou do práce), pozreli na kód a druhou rukou si "v kešeni" prestavili vlastné nástroje... Jedného som pozornejšie sledoval, ale keď si ma všimol, pozrel na mňa takým vražedným pohľadom, že by hádam dokázal aj zabiť...
Nemáte fotečku tej 840tky? Chcel by som vidieť ako vyzerá. Tatranské električky sa do prostredia Tatie hodia. Má zopár dizajnérskych chybičiek, ale to je až tak nevadí.
Reply on: Dopravák #1131:
Dosiel ti e-mail aj s prilohou?
Reply on: Esicko #1127:
Ja som tiež videl tú novú motorovú jednotku pri malej stanici. Tiež sa mi páči.
Reply on: Nodes #1129:
Este nie je jasne co a ako, ale navrh postupil na mestský magistrat.
Reply on: BM #1126:
To je ten, o ktorom sa pisalo aj tu na fore? Aka bola reakcia dotycnych pracovnikov?
Reply on: Esicko #1127:
Ja som mal na 840-tku šťastie v piatok o 9.40h. Súprava dvoch jednotiek stála na náastupišti 2, koľaji 7. Na transparentoch mala cieľ Košice. Dokonca som si zapísal čísla: 840 003-8 + 840 002-0. Musím poznamenať, že tie vozne vyzerajú veľmi dobre. Čelo sa mi zdá na naše pomery trochu odvážne, ale dá sa naň zvyknúť. Uričte lepšie ako tatranský "TetraPak" 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.