Stĺpy na chodníkoch projektujú aj na veľkej časti Moldavskej cesty, prakticky celý úsek od Idanskej až po SOŠa, východná strana. Detto Bardejovská (tie stĺpy, čo teraz ponatierali do cirkusantského náteru, sú plánované na demontáž).
No tiež mám pochybnosti o zdravom rozume, otázka je, či projektanta alebo zadávateľa. V zásade je to asi ale jedno, lebo výsledok je napr. (aj) taký, že na Zimnej ulici medzi dvoma blokmi Malej Prahy pribudnú po štyri trakčné stĺpy na oboch stranách. Teraz je tam jeden jediný, väčšina dĺžky je uchytená na fasáde. Svietidlá verejného osvetlenia s výložníkmi detto.
Projektová dokumentácia MET, UČS 12, Boženy Němcovej, stupeň DSZ.
Veľmi by ma zaujímalo, prečo projektant trakčného vedenia navrhuje zmeniť polohu trakčných stĺpov na východnej strane ulice z doterajšej polohy v trávnatom páse za chodníkom do novej polohy priamo v trase chodníka (moderé kruhy = navrhované stĺpy, prečiarknuté fialové = stĺpy určené na demontáž). Budeme tam pomedzi ne slalomovať? ?
Veta hodná jej autora ? To je ako keď Jakeš apeloval na stranícky aktív na Červenom Hrádku, že majú robiť tak, nech to vyzerá, že to nie strana, ale "to ten lid si to žádá" ? Kulisy a aktéri rozdielni, rétorika ako by ich jedna mater mala...
K veci: Pokiaľ budú tupci písať podmienky súťaže tak vágne, ako to urobili v ostatných dvoch prípadoch, tak sa ani nečudujem výsledkom. Ale keďže v oficiálnej dokumentácii čítam, že v roku 2030 chcú prevádzkovať Vario LF3+, tak to vidím na ďalšiu zinscenovanú súťaž. ProVario agitátorov tam majú dosť.
Áno, lebo keď vedenie nakúpi autobusy, ktoré majú síce klímu, ale okná bez dvojskla a navyše sú obyčajné - prepušťajúce žiarenie - stáva sa z voza skleník. Ak by také sklá boli vo vozňoch na železnici a zasvietilo by ostré slnko, bolo by tam peklo, klíma by nestačila. Takto je to aj u nás. A navyše je klíma namontovaná zle. Vzduch nemusí predsa fúkať - stačí sa pozrieť na CapaCity v spomínanej v BA (v článku), alebo na Many, Mercedesy a Solarisy v Mníchove, kde majú všetke tmavé sklá, účinnú klímu a často elektricky uzamykateľné okná MVV a MVG totiž vedia, čo je správne...
.. ale jasné, nám stačia aj Libchavské krámy do budúcna bez klímy a taškentvozne s citujem istého odborníka na klímu: "veľmi účinným prirodzeným vetraním klapkami a posuvnými oknami". SUPER! Už nechcem filtrovaný a chladný vzduch vo voze, ale účinné fúkanie 35 stupňového vzduchu zvonku priamo do tváre cez okná :3 :3 :3
Blbci v ŽOSke, že na nové Bdmpeer a Bd(g)teer vozy na regionálnu dopravu (Os a REX) montujú klímu... Načo? Šak to stojí na každej zastávke! A má to dvere na každej strane! ? ?
“Vzhľadom na negatívne praktické skúsenosti s prevádzkou klimatizácie v autobusoch, sťažnosti cestujúcich a technologicko-finančnú náročnosť, DPMK prehodnotí prípadný ďalší nákup vozidiel s klimatizáciou,” hovorí Karaffová.
Na mier 25-ka bezne pride skor, a potom aj minutu caka na odchod. To iste 18, 27, 36. ZTesca na Mier su podla CP 3 minuty, a ked nestojis Pri hati a na semafore na vodarenskej chytis zelenu, tak vies prist na zastavku aj minutu a pol skor.
Humory z projektovej dokumentácie DSZ k projektu MET:
Výhľadový rozsah vlakovej dopravy
Výhľadový rozsah dopravy k roku 2030 bol stanovený DPMK – ÚRD. Odhadovaný stav v roku 2030
predpokladá dobudované trate NMM - Stanica, DPMK - Popradská - Hornbach, Železníky - Cassosport a
Ťahanovce - Terminál Sever – Masarykova.
Prevádzka bude zabezpečovaná električkami typu Vario LF, Vario LF2+, Vario LF3+ a KT8D5.
Ak si dáte v mobiloch automatické nastavenie času, tak budete mať rovnaký čas, ako je na EM-Teste, plus minus sekunda.
Samozrejme, s hodinkami na ruku je to trocha problém.
Ja som mal tiež hodinky nastavené podľa EMtestu na jar po zmene času na letný a nedávno som zistil, že mi oproti nemu už idú skôr o asi minútu a 15 sekúnd... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.