Samozrejme, súhlasím s tým, že zimné gumy majú byť samozrejmosťou. V reakcii som len poukázal na to, že individuálna a hromadná doprava sa v tomto smere nedá a nemá porovnávať.
Ako som písal, tie, ktoré sú/boli v reflektoroch. Spomínaná T3 je zo série vozidiel, ktoré majú samostatné obrysové svetlá (namiesto v reflektoroch) a táto ich mala aj-aj, čiže vpredu svietili 4 body.
Vies co by to bolo za bordel pri pruznosti nasich verejnych organov ? ?. A si myslim ze pri beznej kontrole by policajt nedokazal na 100% urcit ci pneu je zimna alebo letna.
Dnes vecer bol v STV prispevok, ze v BB uvazuje aj mesto prestat dotovat mestsku dopravu. Chce aby bola komercna. Listok by preto mal stat 18 sk a mali by sa zrusit vretky zlavy. Je to z dovodu, ze ani pri navyseni dani by nedostali tolko, kolko potrebuje. Co na to KE?
Dovolím si parafrázovať Tvoju vlastnú teóriu #8792):
No a? To sa nedá nič robiť. Jeho problém. Keď niekto chce ušetriť pár korún a nedáva pozor, tak dobre mu tak.
Že?
?
Nielen na strednych a vyssich miestach je neochota. Ta je skoro vsade...Cest vynimkam, ale to je naozaj poskromne. Tak ako sa pozeraju na svojich nadriadenych radovi zamestnanci, tak sa na nich pozeraju z hora ti mladi s VS, co by aj chceli pre zeleznicu nieco robit. Ale "neda sa, nevieme, nepozname, pozrieme sa na to buduci tyzden, dostanete to co najskor (mozno o mesiac),...toto tu znie skoro stale.
kedy najblizsie robis?
Tak ako to funguje na zeleznici, tak keby to malo fungovat v uspesnych podnikoch, tak do mesiaca skrachuju. Stari opotrebovani ludia pripeceni na svojich funkcnych stolickach bez najmensieho zaujmu nieco robit, ani nespominam, ze nieco progresivne robit... Ludia na strednych a vyssich postoch bez potrebnej praxe, staci VS titul, ten vsak prepojenie s praxou nenahradi. Takze ti dole maju uplne nevhodne podmienky a naviac ich hlasom nikto nenacuva, horsie je, ze ani nerozumie. Taka je realita. A rusit trate, obmedzovat kadeco, na to mi fakt netreba ani tu vysoku skolu, to zvladne kazdy. Pripravuje sa novy predpis, zase od stola a tak, aby vyhovoval kade komu len nie opravnenym potrebam prevadzky. Tak to vidim ja.
Asi je to zbytocne dalej rozoberat-my to neporiesime.
Tarifu urcuje stat-je jedno ako a ako to potom ZSSk vyuzije.
Ak nemas na kompletnu obnovu trati, tak zavorari budu este dlho existovat.
Na viacerych lokalkach by bolo vhodne zaviest tzv. dopravny pokoj.Aj tym by sa nieco usetrilo.
Je snad kazdemu jasne, v akom predstihu je CD. Hlavne pristupom personalu, ochote...Tam uz sprievodca sam a dobrovolne ponuka cestujucim vyhodnejsie cestovanie, napr. skupinovou zlavou (pricom ide sam proti sebe-znizuje trzbu CD) A u nas? Na otazku:Kolko meska tento vlak? mi sprievodkyna odvetila:Vela!! (Zjavne nemala svoj den)
Vševedko: Robím tu už od októbra, ale nie je to TPP. No ale tunajší zamestnanci ma úplne dostali, maďarsky tu rozprávajú aj upratovačky. Ale je tu s nimi veľká sranda. A kým som doteraz do databázy len tisíce a tisíce krát opisoval mená konštruktérov, odvčera sa s nimi stretávam, ako s veľkými osobnosťami.
Ale aby bola reč o MHD, tak práve sa pozerám na schému siete VKZD USS, je tu cca 10 rovnobežných, 10 vertikálnych a 2 šikmých trás s cca 40 cieľmi - I. 13, Valcovne, OD 3, OD 2, OC 2, OC AB, OC 1, ZPO 2, VP 3, OD 8, VP 1, UMD, KORAD, ZL, ZL AB, Agromet., SUDZ, Modelár., RELIMEX, STORING, VP AB, KERAMONT, ZPO, Štrkovňa, Troskovisko, Vápenka, Spekáreň, Remíza, Ferostav, Ohybáreň, Doprava, Mostáreň, Stavadlo - Haniska, Stavadlo, Suroviny, OD 6, Rudište, Koksovňa, Chémia, VKB 3, Keramika, Granulácia, SLAG-SKRAP, PHV, VA.