Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Folasik #84414:
DPMK nemôže (resp. nemal by) nakupovať na základe vlastného presvedčenia pár zamestnancov a štatutárov podniku - keďže pracuje (prevažne) s verejnými financiami, musí nové vozidlá obstarávať verejným obstarávaním.
Reply on: 110mat110 #84415:
Ja rozumiem, iba som dodal info, že nie je problém kúpiť aj niečo iné ako SOR bez potreby vyhlasovať VO. 😎
Reply on: S499.1023 #84416:
Pretože dobre vieš, že takmer nik z tých, čo tu diskutujú nemá na to akékoľvek vykonávacie právo. 😎
Reply on: Dispecer #84413:
Prečo by som ho mal písať ja? Ja hejtujem SOR kade chodím???
Reply on: Dispecer #84410:
Ale bavime sa o nakupe dlhych busov. A tam je v opcii sor 18m
Reply on: káté8D5 #84411:
Tiež si myslím že sor už je dosť , radšej autobusy čo ešte v DPMK neboli , napríklad MAN,IVECO, atď, a keď k nám príde tá istá džada sor tak ďakujem pekne
Reply on: S499.1023 #84412:
Kým si napísal tento príspevok, už si to výberko mohol mať dávno napísané! 😂
Mládenci, však napište to výberko tak, aby ho SOR nevyhral, všetci vám poďakujú.
A zase SOR to už nich nestačilo dosť? Radšej nech kúpia Solarisy IV. Generácie, alebo Iveca, lebo v tych krySORoch by som necestoval uz
Reply on: 110mat110 #84409:
Zároveň je aj opcia na Solaris Urbino 12 IV, z ktorej sme nevyužili ešte nič.
Reply on: Isidor #84407:
A opcia na 18m je SOR ak sa nemylim. Cize tie iste poruchove kktiny.

Len tak mimochodom, 27 vozov je potrebnych za zabezpecenie celej trolejbusovej trakcie. Cize keby sa kupilo 25 trolejbusov, boli by sme na tom celkom fajn.
Reply on: Isidor #84407:
Už keď som v mladosti navštevoval Košice, zaujalo ma, že v Košiciach sa nikdy neriešila údržba, lebo však "načo opravovať, dostaneme nove".
Reply on: Dispecer #84404:
Samozrejme, že jedno madlo popod okná (ako u ostatných autobusov bez sklápačiek) by veľa vecí uľahčilo 🙂 Ale nejakej dodatočnej úrazovosti sa neobávam, vždy je možnosť držať sa na tyči pod stropom, a tí čo nedočiahnu, nemajú kde sa chytiť sa môžu v pude sebazáchovy presunúť ku zvislým madlám inde vo vozidle. 😉
Reply on: Dispecer #84404:
Čakal by som, že jedno držadlo tam automaticky pridajú. Myslím si, že keď je na vybavenie interiéru pre cestujúcich nejaká norma, dostupnosť držadiel v nej musí byť riešená. Inak by výrobca mohol namontovať jedno držadlo do prednej časti vozidla a prehlásiť otázku držadiel za vybavenú. A preto mi vyvstáva otázka, či takáto úprava – taký veľký priestor bez držadiel – ešte zodpovedá povoleným štandardom. Možno sa v tom vyznáte lepšie.
Reply on: tbus #84399:
Len otázka je, či takýmto spôsobom zrazu nepribudnú úrazy v kategórii "nedržal sa, lebo nemal sa čoho chytiť"... 🙂
Reply on: Dispecer #84398:
A ani žiaden mpás pre vozičkára nebude!!!😠
Reply on: Dispecer #84387:
👎 👎
Reply on: Dispecer #84396:
preto idu len o 4/tej
Reply on: tbus #84399:
Ďakujem, zaujímavý postreh.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.