To Ti neberiem, ale Alco spomínal iba výzor. Okrem toho, mne tie sklenené pristrešky nevadia, nikdy sa mi nestalo, že by som pod nimi zmokol, premrzol, nachladol a neviem čo. Vadí mi len, že sú malé a keď prší, ľudia sa tam nevmestia, ale to je zasa iný problém.
radšej postojím v hrdzavej búdi, ktorá ma ochráni pred poveternostnými podmienkami než v superhypermodernej sklenenej zastávke, do ktorej zateká pomedzi " vetracie " špáry
Donedávna by som určite spomenul aj prístrešok na električkovej trati VSS, pod mostom. Už ale nestojí. Ešte ma napadá prístrešok pri Hydine, ale ten neviem v akom je stave. Spravidla na mňa pôsobia najhoršie prístrešky , kde sú povybíjané sklá , sú staré, či hrdzavé.....
Obsahom najbližšej ankety by mohla byť súťaž (aj s foto) o najškaredší prístrešok MHD v Košiciach. Môj osobný favorit je "prístrešok" na zastávke Králičia, oba smery. Má niekto iné tipy?
Vie mi niekto vysvetliť prečo nemôžem pristupovať k podstránkam na IMHD zo záložiek? Dokonca to nie je možné ani pri celom linku vrátane domény prvej úrovne.
Chcelo by to spracovať diplomovú prácu na tému:
"Analýza vplyvu zavedenia električkovej dopravy na Hlavnej ulici na návštevnosť košických lesoparkov." ?
Doprava na Hlavnej : tam by som to poriešil maximálne ako Dispečer, pustením Cassovie rekreačne od mája, do polovice októbra. Treba povedať, že ak našim snom je špičková prestupná tarifa a nízke intervaly s malým počtom liniek, tak sa bavíme na linke s intervalom v špičke do 5 - 6 minút, v sedle nejakých do 10 - 12 minút. Takže aj keby raz premávala po Hlavnej hoc len jediná linka ( má zmysel kôli nej obnovovať pravidelnú dopravu?) , tak je to celkom častá premávka.
Električky by sa jedoznačne patrilo prasknuť na zelený zvršok na Moyzesku, autá by tam mali po jazdnom pruhu hore aj dole, rozšíriť tam trocha chodník a ukázať fasády budov na západnej strane. Malo by to vyzerať nejak tak ( pohľad od Štúrovej smerom hore, sprava ) : budova, chodník, cykl. pruh +cesta, zeleň vrátane elektrićkovej trate, cesta, parkovisko + cykl.pruh, užší chodník, budova .
Mimochodom, včera som videl už pozbieraný a nakôpkovaný posypový materiál na niektorých krajniciach... no, tak sa to bude asi musieť pozametať ešte raz, alebo nato, čo sypače nahádžu dnes, sa už vykašlú? Uvidíme ?
chápem, s krajinkou však fotograf nezmôže nič. Musí ju len brať, aká je. Tak aspoň zimná idyla vyšla dobre.
Čo sa týka horizontálnej roviny, tak tá fotka vôbec nepôsobí nakrivo.
Prečo vždy musiš tarať 2 cez 3 ? Ja som nenaražal na Prešov ale na to, že na hlavnej chcem mať kľud, na čo si mi nepriamo odpovedal (minule aj priamo), že mam isť do lesa.
A k tomu, že je to najrušnejšia časť mesta sa radšej vyjadrovať nebudem.
Nie ja som napísal hlúposť o tom, že v Prešove sa po Hlavnej jazdí preto, že nablízku iná možnosť dopravy nie je. Nerozmýšľam normálne a preto by som si najprv overil fakty a tak niečo vypustil do sveta niečo, čo chcem použiť ako argument, aby ho niekto neobrátil proti mne.
keby tam bola funkčná, nová trať, bola by určite odhlučnená, obyvateľov by asi tak tragicky nerušila, veď električky už pomaly ani po 22-hej nejazdia ?
a v súčasnosti sa po Hlavnej premávajú hocikedy policajti, ráno samé zásobovanie, premávka je tam stále...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Alco