Doprava na Hlavnej : tam by som to poriešil maximálne ako Dispečer, pustením Cassovie rekreačne od mája, do polovice októbra. Treba povedať, že ak našim snom je špičková prestupná tarifa a nízke intervaly s malým počtom liniek, tak sa bavíme na linke s intervalom v špičke do 5 - 6 minút, v sedle nejakých do 10 - 12 minút. Takže aj keby raz premávala po Hlavnej hoc len jediná linka ( má zmysel kôli nej obnovovať pravidelnú dopravu?) , tak je to celkom častá premávka.
Električky by sa jedoznačne patrilo prasknuť na zelený zvršok na Moyzesku, autá by tam mali po jazdnom pruhu hore aj dole, rozšíriť tam trocha chodník a ukázať fasády budov na západnej strane. Malo by to vyzerať nejak tak ( pohľad od Štúrovej smerom hore, sprava ) : budova, chodník, cykl. pruh +cesta, zeleň vrátane elektrićkovej trate, cesta, parkovisko + cykl.pruh, užší chodník, budova .
Mimochodom, včera som videl už pozbieraný a nakôpkovaný posypový materiál na niektorých krajniciach... no, tak sa to bude asi musieť pozametať ešte raz, alebo nato, čo sypače nahádžu dnes, sa už vykašlú? Uvidíme ?
chápem, s krajinkou však fotograf nezmôže nič. Musí ju len brať, aká je. Tak aspoň zimná idyla vyšla dobre.
Čo sa týka horizontálnej roviny, tak tá fotka vôbec nepôsobí nakrivo.
Prečo vždy musiš tarať 2 cez 3 ? Ja som nenaražal na Prešov ale na to, že na hlavnej chcem mať kľud, na čo si mi nepriamo odpovedal (minule aj priamo), že mam isť do lesa.
A k tomu, že je to najrušnejšia časť mesta sa radšej vyjadrovať nebudem.
Nie ja som napísal hlúposť o tom, že v Prešove sa po Hlavnej jazdí preto, že nablízku iná možnosť dopravy nie je. Nerozmýšľam normálne a preto by som si najprv overil fakty a tak niečo vypustil do sveta niečo, čo chcem použiť ako argument, aby ho niekto neobrátil proti mne.
keby tam bola funkčná, nová trať, bola by určite odhlučnená, obyvateľov by asi tak tragicky nerušila, veď električky už pomaly ani po 22-hej nejazdia ?
a v súčasnosti sa po Hlavnej premávajú hocikedy policajti, ráno samé zásobovanie, premávka je tam stále...
Ajtak si to poplietol pretože ja som pisal, že tam nema byť žiadna doprava a nie že netužim byť zrazeny žiadnym dopr. prostriedkom, ale električkou. Takže zase jablka a hrušky ?
Aj bicykel je dopravný prostriedok, nie? ? V príspevku #4514 píšeš, že na Hlavnej podľa teba nemá byť električková a ani žiadna iná doprava, teda aj cyklistická...
(Ja viem, som hrozný detailista... ? Peťo: Viem, ako si to myslel, iba som mal chuť trošku ťa "podpichnúť"...)
A cez leto sa pri prechádzke nemusíš stresovať, že či ťa nejakou náhodou okoloidúci cyklista nezrazí, že? ?
Ja si myslím, že trať na Hlavnej ulici by mohla mať aspoň nejaký "výletný" charakter... Vedel by som si cez leto živo predstaviť, aby sa po Hlavnej premávala Cassovia #104, dajme tomu s hodinovým intervalom... Myslím, že to by až tak ten Peťov "pokoj" centra mesta nenarušilo... ?
Tak ja Prešov poznám veľmi dobre a môžem ti povedať, že sa mýliš. Z východnej strany jazdia okolo pamiatkovej rezervácie trolejbusy, zo západnej po nedávno dokončenej Okružnej ulici autobusy. A je to ešte bližšie k Hlavnej ako naše ulice Moyzesova a Štefánikova. Takže si riadne prestrelil.
Re #4518 Peter55: Relaxovať do najrušnejšej časti mesta, naozaj výborná myšlienka. Kde chodievali ľudia relaxovať, keď na Hlavnej premávala mestská, ale i individuálna, doprava?
Ano lebo všade maš auta, zhony, stresy či ťa dačo neprejde, ani kusok voľneoh miesta a toto všetko na Hlavnej nie je, ľudia tam chodia istym spôsobom relaxovať, kľudne sa prejsť, a nehovor mi že na to je les, v lese nenajdem obchody a kaviarne a podobne.
Pozri sa, naša Hlavna ulica je z každej strany obkľučena hlavnou cestou odkiaľ sa tam da rychlo dostať a premavaju tam dosť husto autobusy, napr. taky prešov nepoznam až tak dobre ale pochybujem, že to tam maju tak dostupne dookola. A napr. pripady ako Praha a Brno su ina vec, lebo tam maju historicke centrum rozsiahle na to aby sa všade chodilo peši.
Čiže sto rokov predtým to bol omyl, však? Áno, mesto sa zmenilo, svoju rozlohu zväčšilo asi 15-násobne, počet obyvateľov sa zvýšil 50-násobne, a preto je teraz menšia potreba prevádzkovať tam dopravu, ako v časoch stavania trate.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dispecer
Ja si myslím, že trať na Hlavnej ulici by mohla mať aspoň nejaký "výletný" charakter... Vedel by som si cez leto živo predstaviť, aby sa po Hlavnej premávala Cassovia #104, dajme tomu s hodinovým intervalom... Myslím, že to by až tak ten Peťov "pokoj" centra mesta nenarušilo... ?