Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tbus #4474:
Na 6289 sa da zohnať ešte všetko, len je otazka či sa to aj zachova keď bude možnosť, mame ešte dosť 732ek.
Reply on: jt #4473:
hej, spomenul som si na rychloopravu 6289 (o ktorej sa hovorilo ako o buducom historicaku) pred DOD na jar minuleho roka, ako som uvidel tie nove "zvonceky" nad dverami a zeleny lak ? ale aspon uz ma majak vpredu ?
Reply on: redburger #4472:
on to myslel ironicky ?
Reply on: tbus #4471:
to by nebolo uz velmi historicke vozidlo. Historicke vozidlo by malo vyzerat tak, ako vyslo z linky, s nejakymi charakteristickymi prvkami po zaradeni do premavky ( tabule, oznacovace, spriahadla, nater...... )
Reply on: Yogi616 #4468:
dosiadia im potom NP článok? Aby sa mohli historickej jazdy zúčatniť aj telesne postihnutí?
Reply on: jt #4466:
Toto povec nejakemu veteranistovi tak ťa zabije než to dopovieš.
Reply on: jt #4464:
Tak podľa teba by sme mohli zošrotovať miliony historyckych aut, prototypov, unikatov, šak tie auta nemaju len "" a "to" oproti seriovym ?
Reply on: jt #4466:
no veď aj 500 alebo 501 sa nechá,hlavne kvôli odlišnosti. Takže ide tu aj o "jedinečnosť".
Reply on: jt #4466:
Raz sa mozno dozijeme jazdy trojicky tak, ako niekedy jazdili do VSZ a potom budeme radi, ze sa ta T3 zachovala, teda, aspon v tom radeni, ze 3dverova-2dverova-3dverova. Aj preto, ze inde v Ceskoslovensku ju nenajdeme, teda aspon nie s jej historiou. Ja verim, ze raz sa dockame akehosi dopravneho muzea a tam by sa navsetvnik o tom voze mohol pekne podozvedat kdejake veci. Potom budeme radi, ze sme si ju nechali, ludi by to iste zaujalo, cela historia toho vozu a jeho suputnikov v ZSSR.
Kazda vynimka je proste hodnotna. Aspon pre mna.
Reply on: redburger #4465:
Ja by som sa v prvom rade zaujímal o technický stav vozidla, než o jeho mierne odlišnú konštrukciu vzhľadom na ostatné vozidlá. Netvrdím, že to má rozbitý podvozok, že treba meniť prevodovku, alebo nákladne opravovať rám, len to, že historické vozidlo by sa malo vyberať podľa trochu iných kritérií, než podľa toho, že vyzerá trošku inak.

Táto dvojdverová T3-ojka bola sériovo vyrobená, také sa dodávali do Sovietskeho zväzu, mala ísť kdesi na Ukrajinu, zas taký unikát to nebol. Ale áno, v Československu taký model nebol.
Reply on: jt #4464:
No a? To je akoby si mal v byvalom Ceskoslovensku auto, ake nema nikto , lebo sa na nasom trhu proste nevyskytlo a by si si ho zosrotoval, namiesto toho, aby si z neho urobil veterana. No bol by si trocha hlupak nie?
Reply on: Peter55 #4461:
Myslím. Len to, že nemá stredné dvere kvalifikuje tento voz na historické vozidlo?
Reply on: Isidor #4462:
No veď jasne, ina nema cenu.
Reply on: Peter55 #4461:
jediná dvojdverová *z výroby*...len pre upresnenie 🙂
Reply on: jt #4460:
Toto snaď nemysliš važne, jedina dvojdverova T3-ka v ČR a SR a podľa teba to nie je vhodny voz?
Reply on: Peter55 #4459:
Neviem či práve toto je vhodný kandidát na historické vozidlo, ale ja o tom nerozhodujem.
Reply on: eMareq #4457:
A 100
Reply on: 5 #4454:
občania ako prvé zo spoločných podujatí postavia chodník ? pridať sa môže každý...

...obrovská biela hala, kde si mám v "príjemnom" prostredí prísť zahrať šach, alebo sa rozpárať so spoluobčanmi... viem si predstaviť aj príjemnejšie prostredie na posedenie ? A dnes som si všimol že aj na ťahanovciach, pri bowlingcentre je podobne vyzerajúci výmenník (vymaľovaný) ...kultúrna pýcha sídliska ?
Reply on: redburger #4456:
336
Keď som pozrel ten fotoupdate z Bardejovskej, tak škoda Lucky. Bude vôbec nejaká T3 s usporiadaním sedadiel 2+1 ako historické vozidlo? To usporiadanie v T3 kach som mal rád... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.