nj nevšimol som si, tieto fotky som pridaval ked som jedneho dna dosiel rano o siestej domov a uz sa mi neoplatilo ist spat, tak taky som bol aj sustredeny ?
Detaily som nevedel, ale tak uznávam, to by bolo riadne nákladné. Určite by sa to ale časom dalo urobiť, nehovorím, že teraz. Dlhodobo sa s tým počítať mohlo.
keď môžu ísť peniaze z EÚ na kadejaké somariny, železničnú infraštruktúru mohli zahrnúť do príslušného operačného programu. A už by to ani zďaleka neboli miliardy € ( zo slovenských vreciek ).
No tak to nepochopím. Veď to sa dalo robiť s prebiehajúcou rekonštrukciou koridoru. Síce už sa po novej trati malo jazdiť od Žiliny a naťahuje sa to ako sopel z nosa, ale aj tak... Kým sa tu do roku 2050 nová trať dostane sa peniaze nájsť mohli. Keď Fico je odhodlaný naliať miliardy do krachujúceho Carga bez svetlej budúcnosti, keď ide z peňazí nás všetkých zacvakať širokorozchodnú trať pre Rakušakov, určite by sa našli peniaze aj na toto a so zdravým rozumom to má oveľa viac spoločného.
máme aj niekolko lokálnych TV, ale tiež kto vie, aké su prepojenia magistrátu a tých televízií. neviem posúdiť, nakolko nesledujem ani jednu z nich ( na Astre a iných družiciach niesu )
Pred pár rokmi sa plánovalo presmerovanie hlavného východo-západného koridoru práve cez Prešov. Trať od Kysaku cez Margecany sa mala zmeniť len na regionálnu a nechať dožiť. Vraj z toho neskôr zišlo, aj keď neviem prečo. Inak je nenormálne, že tretie najväčšie mesto nemá priame spojenie s metropolou a musí sa prestupovať v krpatom Kysaku, ktorý by bol inak iba bezvýznamnou staničkou. Trať KE - PO - PP - ZA - TN - BA by bola predsa len rozumnejšia ako terajšia.
aj v poslednom článku použili výsledky ankety (o spôsobe dopravy do Optimy), čiže nás navštevujú. Informovali už o viacerých kauzách (naposledy kolarčík), ale súhlasím že asi by to najsôr zahrali do outu (kríza).
Josip3211