Koksóó, dobréé Sci-fi, Dispečer, toto si zaslúži miesto v kategórii "Sci-Fi"! , no toto by dopadlo , Súpravy zdedene od Prahy že ? tie stare, teraz neviem presne jak sa volalo , no šak, už teraz DP je na kraju krachu a nie to ešte metro stavať, preboha ?
Namiesto štúdie rozšírenia mostu, ktorá zjavne k ničomu nepovedie, bolo treba žiadať urýchlenú realizáciu ďalšieho vstupu z ľavého brehu na pravý breh Hornádu. V tomto prípade prepojenie Južného nábrežia a Jantárovej ulice. Vidím to oveľa prospešnejšie, než žiadať, aby to tam v prípade kolapsu regulovali zelení. Ten kolaps jednoducho nesmie nastať. Riešia sa tam len dôsledky, nie príčina.
Úvodný text sa odvoláva na stavbu obchvatu. Ten je v prípade Mostu VSS dosť málo významný, tranzit cez Košice je malý, veľmi dobre ho je vidieť na prázdnej R4ke smer Tornyosnémeti. Obchvat Košíc situácii na VSS nepomôže takmer nijak, maximálne sa z mosta odkloní pár kamiónov, no nikde nie je napísané, že všetko to je tranzit (existuje aj koncová doprava). Keby sa čiastka, ktorá pôjde do obchvatu, investovala do vnútromestských ciest v správe NDS, bola by to prospešnejšia investícia...
Trolejbusy? Na ne je jednoduchá odpoveď kto sleduje vývoje mesta za Rašiho. Trolejbusy už nikdy do košických ulíc aspoň za toto vedenie mesta nevyrazia. Ich aktuálna budúcnosť je taká, že budú postupne hniť v garáži a neskôr pôjdu do šrotu. Nahradené sú už dlhodobo naftovými autobusmi a postupne aj elektrošmejdmi (elektrobusmi). ?
U autobusov sa vtedy museli IK šrotovať zo bola podmienka (znižovnie emisii, aby nesmrdeli v inom mest sa šrotovali kus za kus, za jeden citelis jeden voz).U električiek to tak nie je, tie sa snaží mesto predať, a k prehliadkam nikto v tej dobe nevedel ako a kedy skonči rekonštrukcie, čo keby sa dokončili trate Varia by tu ešte neboli všetké a nebolo by čo poslať von.
o.k ale určite je už jasne s ktorými sa neráta a ktoré su ako záloha nie? No a dalšia vec, porovnávať to s rokom 2004 nemožno, vtedy boli možno prebytočne pre niečo ine, teraz tu je ešte jeden fakt, že kupa nových bola sponzorovaná z fondov EU, teda tam určite je nejaká podmienka že musia byť asi nahradené a teda aj vyradené (tak ako sa kupili prvé plynové citelisy a museli sa vyradiť naftove IK, ešte dobre že 4085 bol "vyňatý" a ostal ako historicky voz).. Či teraz taka podmienka u bričiek nieje, že musí sa preukázať že su PLUSKY v prevádzke a nahradili "nevhodne a energeticky náročné" vozy?? Tak či tak, ak aj su odstavene a čakaju na oficiálne vyradenie, problém aby sa z nich odmontovali displeje nueje, ved nemusia "hniť" a čakať na zošrotovanie plne vybavene displejmi (možno aj palubákmi a čitačkami) nie?
Boli zatial len odstavene z premavky, nie vyradene. Urcite si pamatas aj na odstavovanie prebytocnych T3 okolo roku 2004, ktore hnili v hale az do roku 2014, a az vtedy boli vyradene z majetku a zosrotovane.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
myslavcan
Košická 30T